Yonker schreef:Gefeliciteerd Jolien!!!! Enne ik bedoel zaterdag de kroeg in En tis idd nooit te vroeg voor de kroeg Oh toch!? Haha dank je wel
Nanne schreef:Joolien! Te vroeg voor de kroeg?Ga je mond spoelen! En gefeliciteerd! Dank je Ik ben gewoon al een jaar niet meer fatsoenlijk uitgeweest, dat krijg je dat soort rare uitspraken
Niet meer doen he! Ik ben ook een poosje niet uitgeweest maar ik heb nu weer helemaal de smaak te pakken.
Haha goedzo. Ach ik word nu al ziek van een biertje dus ook niet zo'n strak plan Ben echt benieuwd hoe dat wordt, voetbal kijken op Mallorca
Eyecatcher schreef:Joolien gefeliciteerd + 1 .....Maar had je uiteraard al HOOGSTpersoonlijk gefeliciteerd per PB
Yonker schreef:Opeens moet ik iedereen accepteren vet raar... Maar goed we zitten al bijna op de 60!! Ja er stond bij mijn ook een bericht dat ik moest wachten tot ik geaccepteerd werd
Ik moest ook geaccepteerd worden.Je kan er misschien wel in zitten, maar moet je nog wel geaccepteerd worden.
Net even geregeld dat ik volgende week ochtenddienst heb zodat ik Nederland - Duitsland in de kroeg kan kijken.