Maiska schreef:Vervolgens mailt hij terug dat het hem speet en dat hij het geld terug zou storten als ik het hoofdstel terugstuurde. Nouja, laat maar dacht ik, tis wel prima zo ik verkoop hem zelf weer een keer. Paar dagen later stond het bedrag op mn rekening :S En ik had heel toevallig dat hoofdstel meteen verkocht via mp voor nog meer ook. Dus had niets meer om terug te sturen... Ik had nog niet eens op dat mailtje gereageerd. Het was ook niet mijn bedoeling hoofdstel terug te sturen. Vond dit zo apart....
ik heb dat ook eens gehad; ik verkoop een heleboel paardenspul namens iemand die er geen tijd voor heeft, dus er zit wel eens wat bij waar ik geen verstand van heb
Zat zo'n ouderwetse kaptoom bij, ding verkocht, geld gehad, opgestuurd... Blijkt dat er een riempje was ingekort en daarom paste het niet als een full, nooit geweten. Dus ook mens gezegd dat ze hem terug kon sturen en het geld terugkreeg (wel na een heleboel mailtjes, dus ik had wel het idee dat ze eerlijk was
) Netjes opgestuurd gekregen en aan een ander verkocht met waarschuwing van het riempje
Iedereen blij.
Verder nog een heleboel wel-bieden-niet-reageren volk, maar dat ben ik na 5 jaar MP wel gewend