M'n tasje van fossil waar ik echt super super blij mee ben (eindelijk een klein tasje waar m'n portefeuille in past ) Die brief is een A4 om jullie de grootte ongeveer te tonen
Dan m'n kleedje waar ik het meest van verwacht had: Deed het pakje open, de maat zag er oke uit! Het 'gratis' riempje met strik is echt een mislukt stuk plastiek die helemaal vervormd is en kapot is. Ik pas het kleed: man ik had het kou, de stof is zoals je fake zijden sjaaltjes hebt, ijsijskoud!! En het kleedje lijkt eerder op een tuniek, veel korter dat ik moest opmeten! Ben dus eingelijk niet tevreden over dit jurkje en ga ook m'n geld terug eisen (de stof alleen is nog niet eens het geld waard, maar ik hou hem toch )! Mss draag ik het wel ooit eens op een jeans of een short als het heel heel warm buiten is. Je kan ook super goed door het witte gedeelte kijken zie ik nu :p de stof
Dan een kleedje die ik echt mooi vond maar eingelijk niet zo veel van verwachtte om een of andere bizarre reden Ik deed het pakje open en ik dacht: MY GOD 2 MATEN TE GROOT!!!!! Maar heb het gepast (had deze keer geen kou :p) en met het touwtje die erbij komt ziet het er exact uit als in de advertentie én exact zolang als ik hem opgemeten! De stof is hetzelfde als die topjes die je hebt van de zara, met ingenaaide 'bustier' en met brede bandjes.
Moest het eerste kleedje dezelfde stof gehad hebben als het blauwe was ik wel blij
Dan m'n gorillapod, ben er best blij mee exact zoals ik gedacht had! is de 1,9 euro waard! Is stevig (ik had gedacht dat ie ging omvallen) en flexibel! blij dat ik niet de volle pot betaald heb voor een echte!
gut kind daar vraag je me wat, ik zal even gaan zoeken
Edit, ik gok een dollar of 16 als ik het zo terug kan vinden. Staan alleen geen afbeeldingen bij en ik heb in die periode meer tassen gekocht ook voor andere mensen dus ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen.
Ik heb inmiddels al laarzen gekocht in Sheplers, een westernwinkel in Wichita, maar wil eigenlijk nog wat bloesjes kopen want heb bijna alleen shirts met korte mouwen. Maar weet niet of het handig is die via ebay te kopen of wachten tot we naar de wall mart gaan