Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:00

Mavelle schreef:
Grappig, dat die 'tegen' zijn toch blijven meelezen. Ik ga het niet meer verantwoorden, we hebben d'r volgens mij al genoeg pagina's over geschreven :+

Kwam toevallig een kaartje tegen van een rode boomkikker, dat was toevallig een van de eerste dingen waar ze me over schreef dus ik dacht: die ga ik sturen! Even een kort krabbeltje tussen de brieven door vind ze ook wel leuk denk ik :)

Edit: Vraag me trouwens wel af waarom jij een dierbare die gevangen zit anders ziet als iemand die je niet kent en waarom die dierbare een brief van jou meer verdiend dan een ander?

Je hoeft je ook niet te verantwoorden hoor. En het is ook niet zo zeer dat ik er 'tegen' ben, maar meer dat ik het echt niet kan begrijpen.

En ik denk dat het woord 'dierbare' wel volstaat, toch? Diegene is voor mij belangrijk. En dat betekent niet dat een ander mijn brief niet 'waard' is, maar ik heb er geen behoefte aan.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:27

Ik heb nog niet alle pagina's gelezen maar schrijven jullie met mensen uit het buitenland of ook in nederland zelf?
En zijn jullie niet bang dat er in 1x iemand voor je deur staat?

Magrathea

Re: Ooit een gevangenen geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:41

Ga dan eerst maar eens de pagina's lezen :j

@Marloes , tja dat jij dat niet begrijpt is jammer. Gelukkig voor onze penpals begrijpen wij het wel. Ik vind het gewoon fijn om iemand blij te kunnen maken op deze manier

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:44

Ik schrijf met een gevange die in amerika zit, indiana, hij zit sinds 2005 voor moord op 2 personen en zit op 'death row' Hij heeft een kat in zijn cell, Ontzettend wijs met dieren en schrijft me wel 1x keer in de week.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 21:45

AustriaTrick schreef:
Ik schrijf met een gevange die in amerika zit, indiana, hij zit sinds 2005 voor moord op 2 personen en zit op 'death row' Hij heeft een kat in zijn cell, Ontzettend wijs met dieren en schrijft me wel 1x keer in de week.

Vind je dat niet lastig om zulke personen te schrijven.. hij heeft gewoon 2 personen vermoord -O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:46

Een kat in zijn cel? Mag dat? Wel leuk voor hem :)

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:01

arian_wolf schreef:
AustriaTrick schreef:

Vind je dat niet lastig om zulke personen te schrijven.. hij heeft gewoon 2 personen vermoord -O-

In veel opzichten is dat ook erg moeilijk hoor, maar het zijn wel mensen.
@Magrathea Ja bijkbaar wel :D

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:04

Ik vind het eerder zielig voor die kat...

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:08

Marloes__ schreef:
Ik vind het eerder zielig voor die kat...

Die heeft een super leven hoor, :j Hij schrijft brieven vol over haar :D Iedereen vind haar tof op de afdeling en word volgestopt met lekkers en mag slapen waar ze wil, :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:09

Een kat in zijn cel? Wat leuk! Verbaasd me eigenlijk een beetje!

@Marloes Diegenen waar wij mee schrijven zijn ook iemands dierbare. En omdat iemand jou toevallig dierbaar is maakt het zijn daad toch niet minder vreselijk (dan die van een onbekende?) Sorry hoor, maar dit vind ik dan weer heel erg raar :+

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:10

Mavelle schreef:

@Marloes Diegenen waar wij mee schrijven zijn ook iemands dierbare. En omdat iemand jou toevallig dierbaar is maakt het zijn daad toch niet minder vreselijk (dan die van een onbekende?) Sorry hoor, maar dit vind ik dan weer heel erg raar :+

Mee eens, zal ik trouwens even proberen de foto in te scannen? ik maak wel ff foto van de foto met webcam :+ Met zn kat!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:11

Leuk! :)

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 22:13

Citaat:

Mag ik weten waarom hij mensen heeft vermoord, praat hij er wel eens over..

Mag ook via PB...

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:13

- knipknipknip - degene die t wouden zien , hebben zn foto + kat gezien, dus vanwege gevaar privacy etc ff weg gehaald.
Laatst bijgewerkt door AustriaTrick op 21-04-12 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:13

Mavelle schreef:

Ik heb toch ook niet gezegd dat het delict gerelateerd is? Daarbij vraag ik me een beetje af hoeveel dierbaren diegene dan wel niet heeft als die moet gaan schrijven met een onbekende :+

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:15

arian_wolf schreef:
Citaat:

Mag ik weten waarom hij mensen heeft vermoord, praat hij er wel eens over..

Mag ook via PB...

HIj vind het erg moeilijk om over te praten en met elke brief krijg ik ietsmeer te weten hoe hij in elkaar steekt, hij heeft een erg vervelend verleden gehad, erg aan de drugs, meth. Veel ruzies op straat , HIj zei dat t daar mee te maken had, hij is wel heel eerlijk tegen me geweest , hij zei dat ik alles eerlijk moest weten, dat hij het erg moeilijk vond en hoopte dat ik niet bang zou worden, maar dat hij veel fouten in het verleden had gemaakt, en hij het helaas niet terug kon keren. Ik kom gewoon steeds meer achter dingen, ik geef hem zijn tijd.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:19

Leuke foto! Maar hoe heeft hij die kunnen maken dan met een webcam? Ze mogen toch geen pc in hun cel?
Edit: Vraag je hem daar dan gewoon naar? Naar wat hij gedaan heeft?

Marloes__ schreef:
Ik heb toch ook niet gezegd dat het delict gerelateerd is? Daarbij vraag ik me een beetje af hoeveel dierbaren diegene dan wel niet heeft als die moet gaan schrijven met een onbekende :+

Nee, maar ik begrijp daarom niet waarom je wel met een dierbare wilt schrijven en het niet begrijpt dat wij met een onbekende schrijven. Alsof een onbekende jouw brief minder verdiend oid. Een eenzaam persoon is een eenzaam persoon, bekende of niet. (Daarnaast, ik heb geeneens bekenden in de gevangenis, dus dat zou sowieso geen optie zijn voor mij :+ )

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:20

Mavelle schreef:
Leuke foto! Maar hoe heeft hij die kunnen maken dan met een webcam? Ze mogen toch geen pc in hun cel?

Marloes__ schreef:

Nee, maar ik begrijp daarom niet waarom je wel met een dierbare wilt schrijven en het niet begrijpt dat wij met een onbekende schrijven. Alsof een onbekende jouw brief minder verdiend oid. Een eenzaam persoon is een eenzaam persoon, bekende of niet. (Daarnaast, ik heb geeneens bekenden in de gevangenis, dus dat zou sowieso geen optie zijn voor mij :+ )

Nee hij heeft hem laten maken ( of iets dergelijk ik heb geen idee hoe het daar gaat) en mij opgestuurd, en ik kan hem niet inscannen voor jullie dus ff met de cam gemaakt :D Hij begon er eerst zelf over, en dan vraag ik er vriendelijk over door. Maar niet teveel natuurlijk.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 22:22

Citaat:
HIj vind het erg moeilijk om over te praten en met elke brief krijg ik ietsmeer te weten hoe hij in elkaar steekt, hij heeft een erg vervelend verleden gehad, erg aan de drugs, meth. Veel ruzies op straat , HIj zei dat t daar mee te maken had, hij is wel heel eerlijk tegen me geweest , hij zei dat ik alles eerlijk moest weten, dat hij het erg moeilijk vond en hoopte dat ik niet bang zou worden, maar dat hij veel fouten in het verleden had gemaakt, en hij het helaas niet terug kon keren. Ik kom gewoon steeds meer achter dingen, ik geef hem zijn tijd.

Oke, jeetje... maar heeft hij die mensen wel met een ` goede` reden vermoord....
Klinkt een beetje gek, zo :+

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:25

arian_wolf schreef:
Citaat:

Oke, jeetje... maar heeft hij die mensen wel met een ` goede` reden vermoord....
Klinkt een beetje gek, zo :+

:j Ja, niet van, 'en nu ga ik ff iemand neerklappe :+ '

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 22:27

Citaat:
:j Ja, niet van, 'en nu ga ik ff iemand neerklappe :+

Ja naja, je hebt tegenwoordig van die gekken :D :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:28

Blegh, mobiel Bokt pakt mijn berichtjes weer eens niet...

Maar ik vind het juist leuk, zo'n kat. Dieren oordelen tenminste niet zoals veel mensen. Dat het zielig is voor die kat vind ik echt onzin om dat te zeggen :n

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:30

Mavelle schreef:

Marloes__ schreef:

Daarin verschillen we dus gewoon van mening ;). Dat heeft niets te maken met verdienen. Eenzaam? Heel vervelend. Maar uiteindelijk maakt iedereen keuzes in t leven en weten we over het algemeen wat de consequenties daarvan zijn.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:30

arian_wolf schreef:
Citaat:
:j Ja, niet van, 'en nu ga ik ff iemand neerklappe :+

Ja naja, je hebt tegenwoordig van die gekken :D :+

:') Achja...
@ Magrathea vind ik ook, die krijgt meer aandacht dan de gemiddelde huiskat :D

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:31

Magrathea schreef:
Blegh, mobiel Bokt pakt mijn berichtjes weer eens niet...

Maar ik vind het juist leuk, zo'n kat. Dieren oordelen tenminste niet zoals veel mensen. Dat het zielig is voor die kat vind ik echt onzin om dat te zeggen :n

Nee, jij denkt dat die kat het niet leuker vindt om buiten te spelen in plaats van zijn leven te slijten binnen de gevangenis muren...