Hier bijna de hele dag zon, ja oke vaak een heel voorzichtig zonnetje maar het was niet dicht bewolkt ofzo. Als het zo doorgaat met het oplopen van de temperatuur mag paardjelief binnenkort ook weer helemaal naakt naar buiten. Niets is zo lekker als bloot in het zand rollen!
Akecheta
Geplaatst: 22-02-12 00:45
Nog 5 graden, en dat op dit tijdstip. Het gaat echt de goede kant op met het weer
MickeyenVici
Geplaatst: 22-02-12 07:17
Gooya schreef:
Nog 5 graden, en dat op dit tijdstip. Het gaat echt de goede kant op met het weer
Nee... inderdaad met het mesten had ik er ook niet zo'n last van, maar nu zit ik naast ( lees IN) de kachel en heb het nog steeds koud!
Akecheta
Geplaatst: 22-02-12 18:53
Vond het, ondanks de wind, toch wel een fijne dag hoor . Maar ik zie dat er een bak water aankomt vanaf de Noordzee het land op. Da's dan wel weer jammer, want de paddocks waren net wat aan het drogen. In de Noord-holland, de eilanden en Friesland is een waarschuwing van het KNMI voor windstoten tot 80 km/uur.
quartel
Geplaatst: 22-02-12 18:59
nou ja.....we mogen niet mopperen hoor. We hebben een paar heerlijke droge dagen gehad en zaterdag komt de zon er ook weer bij