wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steffiee_

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:37

Ik vanmiddag nog, ik wilde m'n vriend kus geven, omdat ik al uit was, dus ik loop naar hem toe, komt er ineens iemand, die loopt keihard tegen ons aan, dus Maurice (m'n vriend) zegt HEUJ! KIJK IS.... ooh, ben jij het? Was het een vriend van hem :'),
En ook nog toen ik van de wc af kwam ( ik was zo superdruk) dus ik gleed uit, sta ik midden inde gang, in een halve spagaat voor de leraar... Hmm.. :')

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:52

Ik ging een paar maanden terug met een vriendin een weekendje weg.
Het was al donker toen we aan kwamen en het park was erg slecht verlicht en na 3 kwartier zoeken hadden we eindelijk onze caravan gevonden. Mijn vriendin zat nog in de auto en de caravan stond op een heuveltje.

Ik was zo blij dat ik hem gevonden had dat ik heel enthousiast naar beneden rende en door het donker niet zag dat daar een boomwortel lag. Daar ging ik dus vol op mijn bek.
Had wel mn enkelbanden opgerekt, dus toen was het niet zo grappig, maar achteraf moet ik er toch wel om lachen. Ook erg genant om tegen mensen te vertellen als ze vragen waarom je mank loopt.

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:31

omg sommigen zijn geniaal ! :')

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:58

antje_vip schreef:
Waar ik nog altijd krom om lig:
In een skigebied was een (onbekende) vrouw die moest heel nodig plassen. Ze is toen achter een boom gaan zitten. Toen ze daar gehurkt zat, met de ski's nog onder, gleed ze weg! _O- Gleed die vrouw met d'r blote billen een een geel spoor achter zich aan over de piste _O-

Haha hoe lang terug is dit en waar?[/quote]

Was jij het? :P[/quote]

Nee maar heel toevallig heb ik een paar weken terug hetzelfde verhaal gehoord alleen hoort daar nog een stukje verhaal aan. Diegene die plassend naar beneden ging raakte gewond en moest naar het ziekenhuis. Daar aangekomen zit een man met zn arm omhoog en raakt met die vrouw aan de praat. Die vrouw vraagt aan hem wat er met hem gebeurd is waarop de man zegt, nou als ik je het vertel geloof je mij nooit. Ik kwam een vrouw tegen die met dr broek op dr knieeen al plassend naar beneden ging en ik hierdoor niet op lette en ten val kwam. Zij heeft heel wijs niks gezegd....

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 22:06

Nou toen ik over het hoogspringtouwtje heenwilde en bleef haken, waardoor ik 2 palen meenam, dat was een beetje genant denk ik :')

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 22:17

haha met het vervolg erbij is het nog beter :')

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 22:18

MyLittleLove schreef:
Nou toen ik over het hoogspringtouwtje heenwilde en bleef haken, waardoor ik 2 palen meenam, dat was een beetje genant denk ik :')

Bij ons sprong er eens iemand middenin bij de 40cm boven mat ofzo vet laag dus :') en die kreeg het paal op dr kop en ging janken !

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 22:42

voor poosje terug ( weet niet of ik hem al gepost had :o ) maar ik zou springen met mn paard.
vriendin was mee en ik paardlief had er aardig wat zin aan.
ik zei nog ik ben nog nooit van hem afgevallen maar vandaag gaat het gebeuren!
dus ik galoppeer rustig naar de hindernis ( kruisje van 80 cm) maar paardlief vond het nodig om over de staanders van 1.50 te springen. was er dus niet verdacht op dus vloog een meter uit het zadel (dressuurzadel, fijn)
daarna ging meneer nog heel debiel bokken, en maakte ik een prachtige salto met halfe draai. tijdens mn salto riep ik nog heel hard JOEHOEEEEEE en baf, daar lag ik, met mn bek in t zand..
beetje jammer dat mn crush op dat moment net langs liep :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:06

_O-

Tip: niet drinken en dit topic lezen tegelijk... :+

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:09

Oke: slik je drinken even door. Ik heb een leuke.

Mijn vriendin traag van begrip maar we moesten chromograferen opschrijven in het proefwerk. Maar zij dacht iets met Ma. Dus ik vroeg later, wat had je daar eigenlijk? Zegt ze heel rustig Ja ik had daar masturbatie. Ik zei WAAAT? En ze snapte maar niet wat ze fout had gedaan, en ook niet wat dat woord betekende :')

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:12

Eskimo schreef:
Wat dacht je van iemand kei hard roepen omdat je denkt dat je een bekende ziet, en als diegene zich dan omdraait kom je erachter dat het een totaal onbekende is.. Is mij ook zo vaak overkomen!

Och........ :') ! Mij ook _O- _O- . Voelde me knap banketstaaf :')

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 23:17

ja of je denkt ik laat een vriend schrikken van achteren de schouders te pakken en BOEE zeggen.
En dan als hij zich omdraait het een ander is xD

Meliszy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:27

Ik was een keer met mijn vriend in de efteling, het was bloody hot dus wij dachten, goh lekker even een ijsje eten!
Dus mijn vriend naar dat ijskarretje daar en zegt heel vriendelijk: Hoi, mag ik wel een Solero EROTIC _O-
Hahaha, ik lag natuurlijk helemaal in een deuk en mijn vriend kijkt mij aan zo van, waarom lach je :')

En ik heb het zelf een keer gehad dat ik naar de wc was geweest en ik loop de huiskamer weer in en ga richting de keuken, ik stond dus met mijn rug naar de huiskamer toe. En ik hoor ineens iedereen lachen. Ik denk, huh :o waar lachen ze nou weer om?
Ineens zegt mijn moeder, we weten dat je een lekker kontje hebt maar dat hoef je niet zo te showen hoor.
Ik snapte er nog steeds niks van, dus ik dacht, aggg laat ze l*llen, dus ik loop verder.
Wat bleek nou :P Ik had die dag een rok aan, ik had dus op het toilet mijn string weer omhooggetrokken en mijn rok was daarbij ingegaan, ik liep dus letterlijk in mijn blote reet door de kamer :+

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 00:05

Ik had een keer een cocktail feestje met een stel meiden, en daarna besloten we nog even de stad in te gaan. We hadden ergens onderweg met de vriend van een van ons afgesproken en stonden op een pleintje op hem te wachten, ik had m'n fiets nog tussen m'n benen. Hij komt aan en vraagt of we veel gedronken hebben. Precies op dat moment laat ik m'n fiets uit m'n handen flikkeren en word meegenomen in de val, lig dus met fiets en al op straat.

Ik vond het wel een mooi antwoord op z'n vraag :+

carley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 01:23

Ik maak zo vaak blunders.
Wat ik wel erg genant vond was dat ik dit topic
Een week of 2 geleden in de trein aant lezen was
En echt ontzettend de slappe lach kreeg. Ik durfde
Echt niemand meer aan te kijken want ik moest echt
Keihard hardop lachen :$

Verder ben ik met sluitingstijd wel is de winkel uitgelopen
En hadden ze die garagedeur zegmaar al half naar beneden.
Maar ik had iets boeiends op mn telefoon. En bam...

Gister had ik 2?! Ladders in mn panty. Vraag me er niet naar
Hoe ik er aan kwam. Was ook genant.
Verder kan ik even niks bedenken maaar het zijn er wel 100 meer
Want ik heb ook beetje moeite met woorden goed uitspreken
Al helemaal int engels...

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 04:00

Ik dacht toen der tijd dat mijn vriendje in de badkamer op de wc zat. Dus ik draaide mijn hoofd om de deurpost en zei: Anne-Maria koek koek! En ik keek recht in de ogen van zijn broertje, die net uitgebreid zijn kont zat af te vegen! :+ Mijn vriend van toen der tijd, kon er smakelijk om lachen. :+

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 14:18

Geweldig topic, dit maakt mijn dag weer goed :D

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:51

Geweldig topic dit _/-\o_

Dan ik ook maar eentje..... :o

Enkele jaren geleden.... Mijn ex-schoonouders hadden een mini-appaloosa fokkerij en zij gingen jaarlijks naar de keuring. Ik ging dan met hun mee en kreeg dan de videocamera in mijn handen gedrukt om te filmen als zij in de ring liepen.
Dus netjes naast de ring(en) blijven staan de hele dag en de camera aan en uit zetten als dat nodig was. Zo had ik al een hele tijd gefilmd, totdat ik nodig naar het toilet moest.
Naast het toiletgebouw werden de veulens gechipt en ik heb daar nog even gefilmd hoe een veulen van mijn ex-schoonouders gechipt werd. Snel de camera uitgezet en op naar het toilet.... Niet lang daarna was ineens de batterij van de video-camera leeg....

Thuis aangekomen, netjes de paarden verzorgd, gegeten en gedoucht, op de bank neergeploft met de hele familie om de video van die dag te bekijken....

Vreemd.... het chippen van het veulen stond er niet op... en toen opeens.... op tv.... een vaag beeld van een spijkerbroek... veel gekraak en een zucht....en toen het geluid van een klaterend plasje.... :+ :D :o ...
Bleek dat ik de camera niet aan maar op de een of andere manier juist UIT had gezet tijdens het filmen van het chippen en toen ik bij de toiletten was en ik de camera uit zette, deze in plaats van uit juist AAN had gezet. O, wat heb ik me geschaamd daar op de bank. En wat heeft de rest van de familie moeten lachen. Gelukkig wat niet alles in vol ornaat te zien, slechts vage beelden van kleding, toiletpotten en vooral tegelvloer en later grasland (van toen ik weer naar buiten liep naar de ringen toe). Maar die plasgeluiden erbij en mijn zucht van verlichting toen ik eindelijk mijn plasje kwijt kon... :o

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 16:04

Omg behoorlijk gênant :=

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:01

Net:
Luid meezingend met de muziek van mijn mp-3 speler, zie ik dat er iemand zijn auto aan het wassen is, die heeft me vást en zeker gehoord :')

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:21

Haha, nou... als je mooi en goed kunt zingen is dat vast niet erg genant geweest ;)

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:35

Konstantine schreef:
_O-

Tip: niet drinken en dit topic lezen tegelijk... :+

Hahaha was ik ook al achtergekomen ! _/-\o_

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:42

Ik liep stage in een ziekenhuis, iemand werkte bij stilirisatie (of hoe je dat schrijft).Waha ik dacht dat hij arts was,hij gooide een vissie uit en wilde wel een keer wat met me gaan drinken.Dus ik begin over zijn werk en zo,waha ik dacht dus dat hij gynecoloog was.Wat zegt hij,nee ik werk daar hoor.ja zeg ik dat weet ik, maar daar werken geen artsen.Maar daar ga jij wel steeds naar binnen zeg ik, ja zegt hij daar werk ik toch.Maar iemand die vrouwen stirreliseert is toch arts, wat zeg je dat ik doe vraagt hij? Nou je weet wel dat een vrouw geen kind meer kan krijgen, whah hij kwam niet meer bij.Hij zei ik maak de intrumenten steriel :o .

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:37

Owja ik ook nog 1 ;P

op een dag waren de pony's losgebroken, van mij, en mn buurmeisjes.
En die dag erna, was ik in het donker daar.
Dus ik zag de pony's nergens, en normaal komen ze altijd naar me toe gelijk.
Dus ik dacht, ow oliebol, ze zijn weer weg.
Dus ik gelijk de buren gebeld, en hun kwamen met 8 man ofzo, om naar de pony's te zoeken.
Schijnen we een keer met de grote lamp het land in, blijkt dat ze helemaal achteraan stonden.

Ik schaamde me dood xD Had ik ze allemaal voor niks laten komen.

En die vader was ook best een beetje boos :P

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:43

hahaha slimpie !