Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amburtjoz schreef:Roken, energydrink, zoenen? Meisje je bent pas 10! Jij hoort nog lekker in de speeltuin te spelen met je 'allurlievste' vrienden en vriendinnen, of met de barbies
Dit laat maar weer eens zien hoe de maatschappij veranderd is de afgelopen jaren..
bente173 schreef:Citaat:Ik ga in een schoolweek meestal rond half 12 slapen, en dan weer om half 7 op.
Soms nog wat later naar bed, maar ben nooit moe ofzo en kan er altijd makkelijk uitkomen.
hoe doe je dat ?!
ik slaap om 9 uur en kom er om 7 u nog niet uit
MaritAriel schreef:Zo hehe , goeie morgen allemaal . Eerst weer even twee pagina's bij moeten lezen . Viel me nog mee . Leuk dat we weer op het punt zijn waar we gister net vanaf waren . Kan ik weer opnieuw beginnen . Ik vind het belachelijk hoe sommige mensen hier praten . Die lijken even vergeten dat dit meisje nog maar 10 jaar is ? Kom op . Hou het een beetje normaal.
esmee_2001 schreef:Yellomofoon schreef:het is niet omdat ze ECHT 10 jaar is dat ze daarom werkelijk alle dingen doet die ze zegt hé
meisje zal ook wel een tv hebben, of misschien een oudere "stoere" zus, waar ze die verhalen vandaan haalt...
ja ik heb ene tv dus ?
nee ik heb geen oudere stoere zus ik heb een 13 jarige broer die zich gedraagt als een drie jarige homo heel chaggie en irritant
Johnie schreef:ja ik heb ene tv dus ?
nee ik heb geen oudere stoere zus ik heb een 13 jarige broer die zich gedraagt als een drie jarige homo heel chaggie en irritant