Ik zie foto's voorbijkomen en denk ik; ja jij hebt echt een modellenlichaam/hoofd maar ook veel dat IK het leuk vind, maar dat zijn dan weer geen echte modellen. Maar dan zul je naar castingbureau's moeten, misschien maak je daar meer kans.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Ik denk dat eronder dan meer gewenst is dan wat meer erboven, rond de 60 wordt wel aangehouden ja. Neem ook aan dat 68 te veel is
Wat topmodellen
Gisele Bündchen: 89-59-90
Naomi Campbell: 86-61-89
Chanel Iman: 81-58-84
Adriana Lima: 86-61-89
Doutzen Kroes: 86-62-88
_Jessie schreef:Ik kom weer even binnen vallen
Mochten er meiden zijn omgeving Bollenstreek (Noordwijk, Noordwijkerhout, Sassenheim, Lisse, Leiden) dan wil ik best shooten met jullie.
Ik wil graag mijn modellen portfolio uitbreiden. Liefste studio maar ook buiten.
Dus mocht het je wat lijkt om me de tijd een shoot te doen moet je me even PB-en!
Courses schreef:_Jessie schreef:Ik kom weer even binnen vallen
Mochten er meiden zijn omgeving Bollenstreek (Noordwijk, Noordwijkerhout, Sassenheim, Lisse, Leiden) dan wil ik best shooten met jullie.
Ik wil graag mijn modellen portfolio uitbreiden. Liefste studio maar ook buiten.
Dus mocht het je wat lijkt om me de tijd een shoot te doen moet je me even PB-en!
Waar ligt dat uberhaubt?
Fiffill schreef:Saskiaatje schreef:Ik heb morgen m'n eerste TFP shoot, ben wel zenuwachtig.
Praten er een beetje overheen maar hoe is het gegaan? En waar zijn de foto's?
Edit: ja, borstomtrek. Het is trouwens: borst-taille-heup
Saskiaatje schreef:Hij gaf helemaal geen aanwijzingen, want "ik moest mezelf zijn", dus dat was wel even lastig!
Hij was wel heel aardig, gesprek ging een beetje moeizaam, want hij is Italiaans en z'n Engels is niet héel goed.Maar we konden redelijk met elkaar uit de voeten!
Hij heeft echt onwijs veel lenzen en verschillende camera's gebruikt, ook hele oude camera's met van die schuifkappen, dus ik ben benieuwd.
Fiffill schreef:Wie weet had hij al een previewben benieuwd hoor! Vind het zelf altijd wel handig als er wel aanwijzingen zijn, tenzij je weet wat de fotograaf precies in zijn hoofd heeft