Rare mensen op marktplaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:30

joenohoe schreef:
peacehorses schreef:
ik beweer toch ook niet dat ze minder tweedehands zijn, de prijs is er dan ook naar ;) maar als mensen ze liever nieuw kopen voor 2 keer zoveel geld, moeten ze dat vooral doen. Daar zit ik niet mee

Net wat ik zeg, dan verkoop je ze dus niet... Ik zou nooit 100 Euro geven voor een paar gedragen laarzen en met mij velen niet.

Dat geef ik nog niet uit voor nieuwe laarzen, ja leren rijlaarzen haha

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:37

IKbenEllen schreef:
OMijn fout, in de kast gelegd tot ik het ding nodig had. Blijkt ze gewoon een COB opgestuurd te hebben
Ach dat heb ik ook een keer gehad bij een winkel. Ik had full besteld, cob gekregen. Daar kwam ik helaas te laat achter. Uiteindelijk wel door verkocht, maar ja blijft een stomme fout :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:38

Sanet schreef:
Ik lig hier werkelijk in een deuk om die mails van http://www.waaromnogantwoorden.nl :D :D :D

Ik weet niet wat ik er van moet vinden := Ik vind het af en toe een beetje triest van Mike om zulke e-mails te sturen, maar aan de andere kant sommige mensen blijven reageren.. Ik had allang al verwijderd.. Dan is de titel wel correct. Waarom nog antwoorden :')

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:00

IKbenEllen schreef:
Sanet schreef:
Ik lig hier werkelijk in een deuk om die mails van http://www.waaromnogantwoorden.nl :D :D :D

Precies, die zit ik ook al een uur te lezen, geweldig :D

Inderdaad! _O-

barkruk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:05

Ik heb eens onze oude tuinstoelen op MP gezet. Gratis af te halen. Tegenprestatie: een flesje wijn of een bosje bloemen. Oudere dame kwam ze halen. Heb de heel zooi nog in die auto gepropt met haar. Hardstikke aardig mens! Flesje wijn gehad.... was helaas niet te zuipen :)
Maar ik vond het al lang leuk dat die vrouw nog lekker in die tuinstoelen heeft kunnen zitten. Ze was superaardig.

hanny_jelke

Re: Rare mensen op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:27

had eens een nestje konijnen er op staan.
er bij gezet dat wij graag zien dat konijntes met zijn 2tjes zijn en dus we dus voor 2 konijnen 7,50 wouden hebben.
waren zuivere hangoren en anders 5 euro voor 1 konijn.
krijg ik een mail ja en dat kan je niet maken je kan niet verwachten dat mensen 2 konijnen nemen.
dus ik rustig een mailtje gestuurd dat dit klopt en dat hij daarom ook gewoon 1 konijn kan kopen.
maar dat we kopers graaag de mogelijkheid geven er 2 te nemen.
toen heb ik me een reeks scheld worden over me heen gehad.
dus weer rustig gemailt dat ik niet zo behandeld wil worden en ik zo geen zaken wou doen.
kreeg ik een mail ja wil zel alle 5 wel hebben vor 10 euro.
niet meer opgereageert.
1 zit nog steeds hier samen met haar moeder (doe haar ook niet meer weg ben verlieft geworden en het maatje van de moeder is overleden)
en die andere zijn verkocht en hebben een huisje waar ze met zijn 2tjes zijn.
dus toch een goed einde voor de konijntjes

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:35

Wat een @$^&^&^$%
Zou daar ook echt nooit een konijntje aan weg doen!! Super dat ze allemaal goed zijn terecht gekomen!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:46

Hahah ik zit nou die site te lezen := Maar die Mike :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:59

Jeetje, wat mensen al niet durven te sturen via de mail... Lekker makkelijk hè, zo anoniem? :=

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:12

IKbenEllen schreef:
Sanet schreef:

Precies, die zit ik ook al een uur te lezen, geweldig :D

Lol! Ik wil geen magnotroooon!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:12

Ik heb gister echt met mijn mams dubbel gelegen om de glazen lampenbollen van waaromnogantwoorden.nl

Echt, tranen over onze wangen :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:17

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:27

Lieszje schreef:
peacehorses schreef:
ik beweer toch ook niet dat ze minder tweedehands zijn, de prijs is er dan ook naar ;) maar als mensen ze liever nieuw kopen voor 2 keer zoveel geld, moeten ze dat vooral doen. Daar zit ik niet mee

Ik ken eerlijk gezegd niet veel mensen die €220 uitgeven aan laarzen..

http://www.newrockshoes.net/
misschien maakt dit het wat begrijpelijk voor iedereen die denkt dat ik het over 'gewone' laarzen heb :)
maargoed dat is het punt verder ook niet, als ze die laarzen liever nieuw willen moeten ze die nieuw kopen, ik ga ze niet tweedehands verkopen voor 20 euro omdat ik ze anders niet kwijtraak op marktplaats. :)

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:36

Kaula schreef:
Ik heb ooit eens een vreemde reactie gehad op mijn rijlaarzen advertentie.

Was een meisje van een toneelvereniging en die had oude sokken nodig voor een voorstelling,
of ik nog oude sokken had en die toevallig aan haar wilde verkopen.

Gadverdamme!

Dirk is trouwens echt geniaal!

Hé, ik heb ook al eens zo'n mailtje ontvangen over oude sokken....volgens mij precies het zelfde wat jij had.
Ik had oude mountainhorse laarzen te koop. RAAR!!!! :?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:38

peacehorses schreef:
http://www.newrockshoes.net/
misschien maakt dit het wat begrijpelijk voor iedereen die denkt dat ik het over 'gewone' laarzen heb :)
maargoed dat is het punt verder ook niet, als ze die laarzen liever nieuw willen moeten ze die nieuw kopen, ik ga ze niet tweedehands verkopen voor 20 euro omdat ik ze anders niet kwijtraak op marktplaats. :)

Nou ja, ze branden niet aan toch? Gewoon lekker laten staan. Als jij perse die prijs er voor wilt hebben. Uiteindelijk is er vast wel iemand die het voor dat geld wel wil hebben. Voet bij stuk houden dan...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:38

Maar de t.e.a.b. is soms om je te ergeren. Iets wat bijvoorbeeld 200 euro waard is, krijg je een bod van 25 euro. Wat wil men hier mee bereiken? Daar reageer ik gewoon niet op.
Heb dat op bokt ook al meegemaakt. Ik vind dat je dan 150 euro nog kunt proberen, maar niet zo'n achterlijk laag bedrag.
Ik heb wel eens teruggemaild: ik ga er van uit dat dit bod niet reeel is, het is in ieder geval niet aannemelijk.
Hoor je uiteraard niets meer.

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:41

Momenteel heb ik ook aardig wat op marktplaats staan (lees: grote opruiming :D ) maar ik erger mij dood aan mensen die bieden en wanneer je ze dan een mail stuurd dat je akkoord gaat dan laten ze niets meer van zich horen. Of ze willen het graag hebben, je zet er dan "gereserveerd" bij op marktplaats en vervolgens laten ze ook niets meer van zich horen. :(

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:43

ik had dat trouwens laatst op bokt nog, hele conversatie over een boek wat ik te koop had, wat ik ervoor wilde hebben, waar ik woonde ivm met ophalen of wat het verzenden zou kosten, dus ik netjes terugmailen, ze vroeg nog foto's, dus ik die gemaild, en vervolgens nooit meer wat van gehoord. Ik vind het dan wel zo netjes om te zeggen als je geen interesse meer hebt. Nou was het niet persé iets wat weg moest hier maar toch..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:46

Zó herkenbaar........ Hoe groot is nu de moeite om eventjes te laten weten dat het voor jou over gaat!?!
Zelfs dat je iets een paar weken voor iemand vast houdt, dan ineens het bod wordt verwijderd... :( Nog niet eens een mailtje.....

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:50

peacehorses schreef:
ik had dat trouwens laatst op bokt nog, hele conversatie over een boek wat ik te koop had, wat ik ervoor wilde hebben, waar ik woonde ivm met ophalen of wat het verzenden zou kosten, dus ik netjes terugmailen, ze vroeg nog foto's, dus ik die gemaild, en vervolgens nooit meer wat van gehoord. Ik vind het dan wel zo netjes om te zeggen als je geen interesse meer hebt. Nou was het niet persé iets wat weg moest hier maar toch..

Moet je eens een zadel of een dekje er op zetten, vragen ze foto's en maten van binnen-, buiten-, boven- en onderkant, je moet alles meten en dan is het stil.
Ik ben d'r in ieder geval klaar mee.

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:55

IKbenEllen schreef:
peacehorses schreef:

Moet je eens een zadel of een dekje er op zetten, vragen ze foto's en maten van binnen-, buiten-, boven- en onderkant, je moet alles meten en dan is het stil.
Ik ben d'r in ieder geval klaar mee.

:j en niet alleen met dekjes.... ;(

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:16

Haha ik heb alle 16 pagina's gelezen en me rot gelachen om sommige dingen :D

Zelf had ik een keer iets gekocht via Marktplaats. Van die bergschoenen ofzo :\ . Ik had een tijdje mail contact gehad en ik kon ze a.s zaterdag ophalen. Bij meneer Mohammed Ali. Nou prima, mooie prijs! :)
Kom ik daar die zaterdag in een nieuwbouwwijk, sta bij het juiste huis, doet er een mevrouw van dik in de 80 open. :') Ze had geen idee wie Mohammed Ali was, hij woonde daar in ieder geval niet :=

Ik kon er later wel om lachen, omdat het toch heel dichtbij was. Het is natuurlijk niet netjes maar het was me gewoon nog nooit overkomen en stond toch wel even te kijken! 8)7

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:44

En Mohammed Ali had jij ook nog nooit van gehoord :')

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:59

zwanepol schreef:
Momenteel heb ik ook aardig wat op marktplaats staan (lees: grote opruiming :D ) maar ik erger mij dood aan mensen die bieden en wanneer je ze dan een mail stuurd dat je akkoord gaat dan laten ze niets meer van zich horen. Of ze willen het graag hebben, je zet er dan "gereserveerd" bij op marktplaats en vervolgens laten ze ook niets meer van zich horen. :(

Dit heb ik een keer of 6 gehad met leren rijlaarzen. Of ze vragen dan de maten terwijl die er gewoon bij staan. :+

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 17:01

Diaz schreef:
Ik heb ooit een oproep geplaatst voor een 'trash your dress' fotoshoot, omdat ik gave foto's van mijn trouwjurk in de zee wilde e.d.

Kreeg ik een mail van een studentenvereniging of ze mijn trouwjurk (duur ding!) mochten hebben!!
Ik mailde netjes dat dit geen advertentie was om mijn jurk weg te geven, maar of er een fotograaf was voor mij en mijn jurk.

Plaatst die idioot een 'revieuw' op mijn marktplaats, met dat ik niet reageerde op zijn 'aanbod' en dat ik de jurk niet heb opgestuurd.. :')
toch te zot voor woorden! En als ik weer een advertentie plaats over bijv. mijn grafisch vormgeef aanbod, staat die revieuw er gewoon NOG (na jaren) :(

Zoiets heb ik een keer gehad bij bol.com

Ik had een oud boekje verkocht wat nog helemaal in tact was (ik schat meer dan 25 jaar oud) alleen de pagina's waren niet helder wit meer. De staat van het boekje kun je dan aangeven b.v. ezelsoren, scheuren etc.
Ik weet de prijzen niet meer maar volgens mij hield ik er nog geen euro aan over (kosten bol.com die er af gaan en verzendkosten). Totaal wat die persoon betaald heeft was volgens mij rond de 3 euro.
Kreeg ik het boekje weer terug gestuurd met een boze brief erbij dat ik haar opgelicht had en weet ik nog niet meer wat ze te zeuren had. Ook bij de recensies van Bol heeft ze van alles neergezet waardoor ik ineens overkom als een onbetrouwbare verkoper. Deze recencie blijft dus staan he, die krijg je niet meer weg. De koper was haast nog meer aan verzendkosten kwijt door het boekje terug te sturen dan als ze het gehouden had.
Later verkocht aan iemand anders en daar kreeg ik een berichtje van dat ze er super blij mee was. :=