Iemand een leuk nijnenpak gezien? (Niet van die hele gevoerde dingen, liever een broek en shirt of jurkje maar geen 'nijn ik kan je poes zien' playboybunnydingen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cup__Cake schreef:@_Nancy: waar heb je die besteld?
Dioxide schreef:Ik ga een dag als meestereseen dag in mn roze konijnenpak (Roos, gaan we een dag samen als knijn? Robbert mee als kuus), en vriendjelief gaat als varken en als vrouw
VonDutch schreef:Nou ik heb net die gele/goude prinsessenjurk binnengekregen.. Ontzettend lelijk..
Helemaal niet als op de foto die strik op de achterkant zit er ook niet, en hij zit niet lekker.
Er zitten van die halve armpjes aan die continue half op je schouder hangen, waar de naden al van los zitten.. beetje jammer heb goede ervaringen met sa wear! Dus voor mij was het niks.
VonDutch schreef:Nou ik heb net die gele/goude prinsessenjurk binnengekregen.. Ontzettend lelijk..
Helemaal niet als op de foto die strik op de achterkant zit er ook niet, en hij zit niet lekker.
Er zitten van die halve armpjes aan die continue half op je schouder hangen, waar de naden al van los zitten.. beetje jammer heb goede ervaringen met sa wear! Dus voor mij was het niks.
Cup__Cake schreef:VonDutch schreef:Nou ik heb net die gele/goude prinsessenjurk binnengekregen.. Ontzettend lelijk..
Bedoel je dat jurkje van Belle (van Belle en het beest)?