jesito schreef:Nee dat zowiezo niet, maar het steeds verantwoorden hangt me toch wel de strot uit.
Ik heb geen moeite met iemand die het subtiel vraagt, maar dat keer op keer vragen.
En nog niet bedacht, je weet niet wat je mist, het is zo'n aanvulling op je leven.
Pff, ik heb geen aanvulling nodig op mijn leven, daarbij zou ik niet willen dat kinderen hebben een aanvulling voor me zou zijn.
Tuurlijk zal kinderen hebben van je eigen best mooi kunnen zijn en mensen die ze hebben kunnen ook moeilijk zeggen dat het niet leuk is.
Ik heb een petekindje van mijn zusje en dat vind ik super leuk.
Ik vind het leuk als hij komt en ook leuk als die weer gaat (effe cru gezegd)
Hehe, ken dat gevoel. Dat vragen heeft bij mij gelukkig niet gespeeld, omdat ik altijd te pas en te onpas liep te verkondigen dat ik op mijn 9e al zeker wist dat ik geen kinderen wilde. Verstandigste is er gewoon niet op in te gaan, om discussies te voorkomen. Nichtjes en neefjes zijn cute hoor, maar als ze naar huis zijn is echt errug fijn
. Dat kinderen een aanvulling zijn op je leven geloof ik trouwens niet zo... Als je ze om de 5 minuten moet vertellen dat ze iets niet mogen en pas rust hebt als ze op bed liggen... Ben blij dat ik alleen verantwoordelijk ben voor mezelf en daar heb ik soms al genoeg moeite mee.