Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:32

Als ik poepen moet, dan doe ik dat gewoon! Ben in mijn eigen huis. :+
En scheten laten ook, dan is het: "schat komt 'ie!' en dan wedstrijdje wie het luidst kan. :')
Ach nergens om je voor te schamen!

SAKKIA

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:36

Ja maar wat nou als je ergens anders bent? Ik zit bijvoorbeeld meer dan 8 uur per dag op het werk ;)

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:37

Wat nou als je een rustig bliesje laat en het schijnt iets meer dan , dat te zijn , en je broek ligt vol.

Dat zou pas erg zijn hahahah.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:39

Mijn vriend en ik waren 2 maanden samen, en we waren met zn tweeën aan het wiien, en ik moest slaan of zo met honkbal, dus ik haal uit met dat wii ding en tegelijker tijd ontsnapte me wat lucht. :))
Ik keek verschrikt mijn vriends kant uit, en die ligt dubbel op de bank. Zijn reactie: Hehe eindelijk !
Nu laat ik gewoon een scheet als ik er eentje moet laten, wel alleen met hem erbij of bij mijn ouders. Met andere erbij ook niet. :P
Ik woon nu samen met mijn vriend, en we hebben de wc op de badkamer. De deur hebben we nooit op slot, dus als hij gezellig op de wc zit of ik komen we rustig bij elkaar na binnen lopen als we op de badkamer moeten zijn. Geen problemen mee.
Ik ga toch zeker niet met buikpijn zitten omdat hij erbij is. Wil die ook niet. Maar ja, wij zijn soms ook wel een raar stel. :))
Bij sommige acties van ons zeggen we wel vaker: Wat zouden andere zeggen als ze dit zouden zien. :))

Mayflower_ schreef:
Als ik poepen moet, dan doe ik dat gewoon! Ben in mijn eigen huis. :+
En scheten laten ook, dan is het: "schat komt 'ie!' en dan wedstrijdje wie het luidst kan. :')
Ach nergens om je voor te schamen!

Whahaha ! Dit had ik ook laatst met mijn vriend, de wekker ging 's morgens, en ik werd wakker met een buik vol lucht, dus ik laat een scheet, nja, een oerknal leek het wel. :+ Reactie van vriendlief: Nog een hardere scheet erachter aan. :')

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:40

Ik deel op mijn werk de wc met patienten, als ik moet, dan moet ik! En ja dan heeft diegene die na mij komt pech, sorry. :D
Poepen is menselijk.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:45

Mijn god... Raaap me op! Wat een geniale reacties hier zeg! :))

Maar inderdaad ik heb deze discussie ook vaak met vriendinnen. En het valt mij op dat ze bijna altijd van mening zijn: "Nee hoor dat hou ik gewoon op!"
Ik heb zelf darmproblemen en kan het niet ophouden, dus als ik moet... dan moet ik! Jammer voor mijn nieuwe flirt, maar zo ben ik! Een schijtdoos :D

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:47

Wat een schijtverhalen hiero!!

_O- _O- Wat een heerlijk leedvermaak.

Ik ben zelf heel preuts voor wat betreft poepjes en scheetjes, maar soms zou ik willen dat ik kon ruften als de gemiddelde poster hier in het topic :D

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:50

Ja hoor hier ook gewoon, beter in de wijde wereld dan in een nou gat.
En als ik Email van darmstad krijg, tja jammer voor de geen die na mij is, daar heb je dan lucht verfrissers voor

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:02

Ik heb wel eens een scheet tegen mijn vriendin haar been gelaten toen we bij elkaar sliepen, kon hem niet meer inhouden en haar hele been trilde, daar ben ik later nog veel mee gepest :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:08

Echt, ik mis de * vind ik leuk * knop!!!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:10

_AB_ schreef:
Echt, ik mis de * vind ik leuk * knop!!!

wees maar blij dat hier geen knoppen ingedrukt kunnen worden, je weet maar nooit wat je allemaal "los maakt" door in dit topic op een knop te drukken :')

pprrrrttttt %) :+

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:11

Hahaha :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:11

Mijn dochter heeft net gezakt,dus een darmspoeling gedaan.Zit al dagen verstopt,ik doe het soms ook.Mijn man is daar niet blij mee, vanwege de lucht (wahah).

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:17

kaas_ schreef:
Ik heb wel eens een scheet tegen mijn vriendin haar been gelaten toen we bij elkaar sliepen, kon hem niet meer inhouden en haar hele been trilde, daar ben ik later nog veel mee gepest :')

_O- _O- _O-

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:20

Toen ik nog jong was en nog thuis woonde, hadden we een keer een verjaardag. Mijn vader was wat laat en zat nog even snel in bad. Dat bad lag recht boven de huiskamer. Heel huis vol met visite en hij laat me toch een scheet boven in bad :roll: Echt er kwam geen einde aan....... Mijn moeder vluchtte rood de keuken in en ik kwam niet meer bij.

marleen_usar

Waha das een hele goeie.

trustHim

mijn beste vriendin en ik hebben samen in een soort studentenhuis gewoont, hele dunne wandjes overal tussen etc... als ze dan vanuit een algemene ruimte naar de wc ging om te poepen zong ze dit vaak in de gang (ik op den duur dus ook)

moet je poepen poep dan goed
poepen als je poepen moet
moet je poepen ik moet wel
ga je mee dan gaan we snel

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:24

thuis ga ik toch echt niet ophouden omdat mn vriend nog in de buurt is hoor...
wij hebben trouwens elk een wc naast mekaar (we wonen in een vroeger fabrieksgebouw, vandaar dat er meerdere wc's zijn). erg gezellig :))

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:26

Ik was 16 toen ik een vriendje kreeg. Ik kende hem al even en hij hield ook voordat we wat kregen de vrijheid tot openbaar boeren en scheten hoog in het vaandel.

De eerste keer dat ik bij hem thuis was, en dus ook voor het eerst zijn ouders, broers en zusje ontmoette, was al een beetje ongemakkelijk omdat mijn toenmalige schoonloeder al vroeg hoeveel kinderen ik wilde later, of ik later wilde stoppen met werken als ik kinderen krijg, en meer van dat soort rare vragen waar je als 16-jarige nog lang niet aan denkt.
Daarbij zat ze een broer van mijn vriend een soort te koppelen aan mij :? :o?
Beetje ongemakkelijk allemaal.

Tot er, op een stil moment, een keiharde ruft wordt gelaten. Ik kijk boos mijn vriendje aan, want ik vind het goor :o en totaaaal ongepast in gezelschap, en zeker nu!
Dat bleef niet onopgemerkt bij de rest.
Opeens een heel kanon aan scheten en ruften door die hele kamer!! Heel die familie aan het knetteren! Stinken joh! Zonder gêne :oo :oo
Zit ik daar... Verlegen... op de bank... -O-

Vooral na hacheé was het daar feest :r :r :r
Laatst bijgewerkt door Lins_Vetra op 26-10-11 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:28

Ik was op de camping,zat bij de overburen.Ik kreeg kramp, en ja hoor kraantje ging open.Ik had het niet meer, en vroeg of ik naar de wc mocht? Het was een klein hokje,en ik moest alles wegwerken.Met als resultaat dat het overal zat,geprobeerd alles weg te halen.Kom ik terug, zegt mijn man zo dat duurde lang.Ja zei ik het lukte niet.Later heb ik het hem verteld,nu kan hij daar nog hard om lachen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:29

'welcome to the family' *ruuuuuuuuuuuuuuuft* :')

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:30

Mijn schoonmama deed dat gewoon,dus ik dacht oh het mag hier gewoon.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:31

Ik lig hier helemaal dubbel,zit op mn werk pauze te houden en ze kijken me wel raar aan :D

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:41

Met een andere exvriendje. Die had een auto van zijn baas geleend.. Een Ashton Martin, ledere bekleding en alles. Auto was een paar jaartjes oud, maar rook nog altijd naar nieuw.
Z'n baas was er ook echt super zuining mee. Er moet NIET in gerookt worden, GEEN geur denneboompje aan de spiegel, GEEN luchtje opspuiten in de auto, NIET eten, NIET drinken. En dat alles wegens de geur.
Want zo'n lekkere leerlucht in combinatie met de nieuwe-auto-lucht is zo lekker natuurlijk %)

Alles leuk en aardig, auto geleend en ook weer teruggebracht.

Een paar maanden later hoor ik op een kerstborrel (met heul veul wijn) van die baas dat mijn vriend NOOIT meer die auto mag lenen..

Ik quote: *denken met een hete aardappel* "Omdat het fijne zachte leer nu nog steeds naar een beerput ruikt".

IEUWL! :r

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:43

Wat een hilarische verhalen zitten erbij! 90% van de bokkers heeft 0,0% gene! Love it

Bij mij ex werd er nooit een wind gelost, niet van zijn kant, niet van mijn kant
Bij mij huidige vriend doe ik de moeite niet meer om me in te houden :+ Ik wil lekker mezelf zijn en geen krampen in de hand werken. Bovendien vind ik scheten zo ontzettend grappig :') Kan er minutenlang strijk van liggen (weet ik, heel kinderachtig). Alleen de echte stinkerds, die mag vriendlief niet in bed laten, en doe ik sowieso ook niet. Vind die geur misselijkmakend, en dat komt dan vanonder het deken geslopen, bah. Alleen naar het toilet gaan voor nr 2, dat is iets wat ik niet kan ik het bijzijn van mijn vriend of op een openbare wc. Zit me dan soms serieus een paar dagen in te houden, als ik op reis ben bv; :\