Ik hou niet zo van met creditcard betalen bij asos, die site heeft bagger beveiliging.
Moneybookers card gebruik ik voor Ryanair
Eefske
Geplaatst: 21-11-11 17:51
Ariebombarie schreef:
heb trouwens ook bij River Island online besteld. het handige is dat als het niet goed is, terug kan brengen in de winkel in Amsterdam. ben erg benieuwd naar mn bestellingen
Niet in die in Rotterdam?
Ariebombarie
Geplaatst: 21-11-11 17:55
Eefske schreef:
Ariebombarie schreef:
heb trouwens ook bij River Island online besteld. het handige is dat als het niet goed is, terug kan brengen in de winkel in Amsterdam. ben erg benieuwd naar mn bestellingen
asos is inderdaad ook te bestellen met paypal. Vind asos echt ideaal! super snelle en fijne levering moet alleen wel altijd goed naar die maattabel kijken enz. want soms vallen die jurkjes etc een beetje raar.
Ik heb nu bij asos een paar keer gehad dat ik ineens als iemand anders ingelogd sta (heb gewoon een laptop waar niemand anders op zit) en zijn/haar gegevens in kan kijken.. Heb dan ook al mijn creditcard info verwijderd
Ik heb een nieuwe jas van de zara, echt een topding en de goedkoopste jas van de afgelopen jaren! Heb echt een dure smaak kwa jassen en laarzen dus was blij dat ik voor een betaalbaar bedrag klaar was dit jaar.
Nu moeten alleen die Tommy laarzen er nog komen
Anoniem
Geplaatst: 21-11-11 19:33
Ja, als je op de FB van Asos kijkt hebben meerdere mensen het af en toe.. Echt raar. Bestel er wel vaak trouwens, fijne site, maar zoiets moet toch niet kunnen
Ik zou ook graag bij asos/topshop etc bestellen. Maar hoe doen jullie dat met retourneren dan? En hebben jullie speciaal daarvoor een creditcard (voel me dan zo'n koopverslaafde haha)?