Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 17:17

SaSalover schreef:
Wooow, dit is echt een leuk topic!

Ik heb er ook nog wel eentje, maar die is lang niet zo erg: Bij ons thuis stikte het afgelopen zomer van de mieren, overal! En op een gegeven moment wil ik zo sjamiak ( weet niet hoe je het spelt ) lolly eten. Die witte weet je wel? En ik dus een hap nemen, terwijl ik naar de tv kijk. En omdat er van dat lekkere spul in zit, zuig je ook even lekker. En dan kijk ik even naar mijn lolly. OMG, hondereden mieren lijkjes! Gadverdamme! Ik heb nog nooit zo lang me mond gespoeld. Ieeuw! Dat is eigenlijk best raar, want er zat gewoon een papiertje omheen. Gelijk de hele snoepbak weggegooid. Ieeuw!

Getverdemme :')

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 18:02

Ik heb er ook nog eentje...

Toen ik een jaar of 8 was ging ik met mijn vader en broertje naar Circus Renz. En we mochten helemaal vooraan zitten. Super leuk natuurlijk! Op een gegeven moment kwam er een act met tijgers. Dus de tijgers werden de piste in gelaten (natuurlijk wel met zo'n hek om de piste) één van de tijgers loopt in de richting van waar ik zit. Hij draait zich om met zijn kont naar mij toe, doet zijn staart omhoog en PIST echt recht in mijn gezicht.
Het was echt zo vies, het stonk zo ontzettend erg! Nog erger dan kattenpies! Ik zat er totaal onder. Mijn vader en broertje hadden alleen maar een paar druppeltjes. Van het circus kregen we 3 zakdoekjes om het schoon te maken. De geur heeft nog dagen in mijn neus gehangen.
Ik ga nooit meer naar het circus.. :n

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 18:13

Iris82 schreef:
eknein schreef:
Nee ik ik!!

Ik geef zwemles, kindjes die poepen in het water en kotsen is ook een groot favoriet :D .
Heel gezellig, net borstcrawlt kindje buiten adem van gezicht in het water houden. Pak ik ze even vast, zeg ik: 'nog wel een beetje moeilijk he borstcrawlen met je gezicht in het water'. Blurp over mn armen heen.

Maar hoe wordt dit eigenlijk schoongemaakt? Want je kunt dan toch moeilijk het hele zwembad leeg laten lopen?
*ik weet niet of ik dit wel wil weten... := Maar vertel toch maar... :=

Als kots een beetje waterig is is het na een paar seconde alweer opgelost door het chloor. Poep en dikke lichaamssappen met een schepnetje. Maar (bijna alle) zwembaden in NL worden 24 uur per dag gefilterd. Word er word dus altijd schoon water in gepompt en water uitgehaald.

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 18:13

Wat een verhalen hier zeg! haha
Ik werk in de zorg en heb, meer dan eens, vieze dingen natuurlijk.
Cliënten die heel dicht bij je staan en vervolgens met heel veel consumptie praten.

Of tijdens het eten, met de hap eten nog in de mond, RECHT in je gezicht niezen!

Op zo'n moment erg vies! Maar het kan niet op tegen verhalen die hier al staan natuurlijk :+

RaichuHollow

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 00:46

Ik stond bij de landbouwdag in Opmeer bij de tuigpaarden te kijken. Zitten er twee mannen op stoelen vlakbij ons. Die hadden aardig wat praatjes en al snel raakten we aan de praat.
Die ene meneer was aardig aan de maat, bezweet hoofd/haar en een vies gebit.
Ik hield al een eindje afstand, maar het gesprek was gezellig.
Hij begon al meer op te scheppen.. Totdat....

Hij met een flinke berg consumptie praatte, een spetter op mn wang en een op mn lip!!
Gatverdamme! Ik veegde meteen met mn mouw de spetters weg en zei: Oh Gatver!
Ik wist niet hoe snel ik daar weg kon komen! Snel bij een andere ring gaan kijken!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 14:46

Ow ik weet er nog 1..
Hondje was loops en moeders was vergeten om haar broekje uit te doen met uitlaten :o Kakt de hond er zo in _O-
Mams heeft broekje gelijk een enkeltje kliko gegeven _O-
Hond snapte er niks van.. Liep ook wijdbeens :P

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:49

heb er ook nog een;
ik reed altijd op een grote fokkerij (+- 300 pony's) nu komt het dan ook wel eens voor dat er een veulen overlijd.
die gooien ze dan altijd op de mesthoop zodat de rendac hem kan ophalen,
nu was het al dagen heel erg warm, en de rendac kwam maar niet.
dus ik kijk bij dat veulen, echt doordat het zo warm was geweest was dat veulen helemaal ontbonden.
zijn buik was opengebarsten waardoor je alle ingewanden kon zien... echt grose.

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:49

Ik was een keer aan het zwemmen in het zwembad en toen kwam er een drol voorbij drijven... :')
Met mijn bloten voeten in de kattenpoep gestaan en een keer op zo'n grote huisspin gaan staan met blote voeten in het donker... aaargggh...
Vroeger een keer in een zandhoop gaan spelen en ja hoor ik grijp in een onder het zand verstopte hondendrol :P

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 19:15

Op blote voeten door het zand lopen, om er vervolgens achter te komen dat je door iemand z'n spuug heen bent gelopen. Zand + spuug is een hele vieze combinatie om tussen je tenen te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 19:21

Met mijn sokken op een naaktslak gaan staan. Ik heb als een mongool nog enkele minuten rondjes gerend. :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:34

ook een leuke actie:
's Nachts wakker worden van het geluid van een kokhalsende kat, weer in slaap vallen en 's ochtends wakker worden.
Iets naar rechts schuiven; nattigheid >;)
Iets naar links schuiven; nattigheid >;)
Je dekbed van je afgooien en er vervolgens achter komen dat je precies tussen 2 plassen kattenkots hebt geslapen. %)

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:40

Wij hadden laatst dorpsfeesten en er stond zo'n familieschommel. M'n vrienden ik ik stonden er met z'n allen omheen
en ik zou de paal vastpakken en ik voelde iets nats en glibberigs en in een keer beginnen al de jongens te lachen.
Ze hadden met z'n alleen eerst mayo,curry en bier op die paal gesmeerd
en er daarna allemaal tegenaan gepiest, bah wat heb ik me vies gevoeld toen! :r

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:25

jamieblont schreef:
Wij hadden laatst dorpsfeesten en er stond zo'n familieschommel. M'n vrienden ik ik stonden er met z'n allen omheen
en ik zou de paal vastpakken en ik voelde iets nats en glibberigs en in een keer beginnen al de jongens te lachen.
Ze hadden met z'n alleen eerst mayo,curry en bier op die paal gesmeerd
en er daarna allemaal tegenaan gepiest, bah wat heb ik me vies gevoeld toen! :r

:wow: :))

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 19:21

Dat is wel echt ontzettend laag van die jongens zeg.. :\

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 13:37

xConnie schreef:
Dat is wel echt ontzettend laag van die jongens zeg.. :\

Ja klopt, ben ook wel even flink boos geweest! :o

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 13:39

daarnet heeft er een meeuw op mijn hoofd gepoept.

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:00

Laura1589 schreef:
Ik heb er ook nog eentje...

Toen ik een jaar of 8 was ging ik met mijn vader en broertje naar Circus Renz. En we mochten helemaal vooraan zitten. Super leuk natuurlijk! Op een gegeven moment kwam er een act met tijgers. Dus de tijgers werden de piste in gelaten (natuurlijk wel met zo'n hek om de piste) één van de tijgers loopt in de richting van waar ik zit. Hij draait zich om met zijn kont naar mij toe, doet zijn staart omhoog en PIST echt recht in mijn gezicht.
Het was echt zo vies, het stonk zo ontzettend erg! Nog erger dan kattenpies! Ik zat er totaal onder. Mijn vader en broertje hadden alleen maar een paar druppeltjes. Van het circus kregen we 3 zakdoekjes om het schoon te maken. De geur heeft nog dagen in mijn neus gehangen.
Ik ga nooit meer naar het circus.. :n

Sorry, maar ik moest hier toch wel erg hard om lachen := :(:)

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:16

Jakkes wat een topic zeg, wel enorm grappig :))

Iemand die ik ken geeft haar kat voeder uit blik, zo'n grote blikken. Dus ze schept het voeder uit het blik met een vork, denkt even helemaal niet meer na en likt het vork gezellig af. :r

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:17

Theake schreef:
Jakkes wat een topic zeg, wel enorm grappig :))

Iemand die ik ken geeft haar kat voeder uit blik, zo'n grote blikken. Dus ze schept het voeder uit het blik met een vork, denkt even helemaal niet meer na en likt het vork gezellig af. :r

Gaat automatistisch he :D HAHA!

AnneH_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:18

SaSalover schreef:
Wooow, dit is echt een leuk topic!

Ik heb er ook nog wel eentje, maar die is lang niet zo erg: Bij ons thuis stikte het afgelopen zomer van de mieren, overal! En op een gegeven moment wil ik zo sjamiak ( weet niet hoe je het spelt ) lolly eten. Die witte weet je wel? En ik dus een hap nemen, terwijl ik naar de tv kijk. En omdat er van dat lekkere spul in zit, zuig je ook even lekker. En dan kijk ik even naar mijn lolly. OMG, hondereden mieren lijkjes! Gadverdamme! Ik heb nog nooit zo lang me mond gespoeld. Ieeuw! Dat is eigenlijk best raar, want er zat gewoon een papiertje omheen. Gelijk de hele snoepbak weggegooid. Ieeuw!

Ohneeeeee, dit is zo smerig!! Moet er echt van kokhalzen }:0

AnneH_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:21

Hahahaha dit toppic is wel echt geweldig! :)) Wat een verhalen!

Luclu

Woonplaats: Bosjesland, in de dozevilla, aan de koekiemonsterstraat met iloon, annie enn juudje <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:25

Ik ging me uggs aan doen, en ik denk wat ligt daar nou weer? Een mini paardje met twee benen? Huh? Ik kijk even goed ie een kikker! Een halve. Heeft dus een van onze poezen neer gelegt :r en tien centimeter verderop lagen me uggs! Ielll! :\

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:27

Ach ik heb wel eens bewust kattenvoer uit blik gegeten. Van dat low fat voer. Honden waren beide heel ziek en hielden amper wat binnen, behalve dat kattenvoer.. Toen dacht ik: ik moet toch weten wat mn honden eten.. Dus heb een beetje geproefd.. Het was eeh, niet zo lekker :p

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:30

Jakkie, zou nou nooit in mijn hoofd opkomen :')

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 15:09

Ik loop stage in groep 3. Superleuke kinderen, maar soms gebeurt er nog wel eens een ongelukje.
De kinderen moesten een toets maken en de juf had ze voor de toets nog gezegd dat ze naar de wc moesten, alleen bij hele hoge uitzondering mochten ze tijdens de toets naar de wc.
Helaas had een van de jongens het niet goed ingeschat en tijdens de toets zag ik zo een straaltje uit zijn broek naar boven spuiten tegen de onderkant van zijn tafel aan...

En dan moet je daarna dus dweilen :r en de tafel schoon maken.