Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammyy schreef:Ik zag het pak gisteren op televisie. Ik vond het wel apart, maar of ik het kan waarderen wanneer mijn vent er mee aan komt zetten voor mijn bruiloft?Het scheelt, het zou voor hem al een hele uitdaging zijn om een andere kleur als zwart te nemen, zijn standaard kleur haha. Maar, hij zou het doen zei hij
Marley schreef:Ik wil mijn vriendje dan graag in het linnen in een lichte kleur
maar ik zou dan ook dolgraag op een mooi eiland met mijn blote voetjes in het zand willen trouwen hihi
UK_eef schreef:Ik vind die beige/gouden kleur ook wel wat hebben, alleen niet voor een trouwerij. Ik krijg er geen ''here comes the bride''-gevoel bij. Ik vind het leuker voor een gala.
@ [***]: vorig jaar kwamen mijn schoonzusje en ik in een bruidszaak een meid tegen die op de Malediven getrouwd waren met naaste familie. Bij terugkomst bleken toch een aantal papieren niet te kloppen, terwijl ze dachten dat ze echt álles goed voorbereidt hadden. Nu moesten ze dus voor de Nederlandse wet alsnog trouwen. Het is niet de eerste keer dat ik dat soort verhalen hoor.
secricible schreef:Misschien had ik ook jurken op moeten slaan...
jep, vandaag![]()
rockwitch schreef:Sammyy schreef:Rockwich wat leukTell us more
Tis nog maar net, maar voor mij is hij echt een blijvertje, gelukkig is het geheel wederzijds.
Ik geloofde nooit in liefde op het eerste gezicht, maar hij kwam naar mij, deed zijn helm af (hij was met de motor) en mijn knieen werden helemaal slap hahaha.
Gelukkig had hij precies hetzelfde, toen hij de straat in reed en mij zag staan in de tuin had hij zoiets van wtf, die is van mij!!!
Dus we zijn zwaar![]()