Wat vind jij een mooie trouwjurk - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshine80

Re: Wat vind jij een mooie trouwjurk - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 09:59

Mooi hoor!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 11:48

Ik vind dat pak van Sander te glimmend maar het past wel bij hem :j

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 14:41

Afbeelding

WAUW :D Ik vind die rechter echt heeeeeel erg mooi :D Die komt op mijn verlanglijstje voor als ik ooit ga trouwen O:)

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:01

Ik zag het pak gisteren op televisie. Ik vond het wel apart, maar of ik het kan waarderen wanneer mijn vent er mee aan komt zetten voor mijn bruiloft? :+ Het scheelt, het zou voor hem al een hele uitdaging zijn om een andere kleur als zwart te nemen, zijn standaard kleur haha. Maar, hij zou het doen zei hij <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:14

Sammyy schreef:
Ik zag het pak gisteren op televisie. Ik vond het wel apart, maar of ik het kan waarderen wanneer mijn vent er mee aan komt zetten voor mijn bruiloft? :+ Het scheelt, het zou voor hem al een hele uitdaging zijn om een andere kleur als zwart te nemen, zijn standaard kleur haha. Maar, hij zou het doen zei hij <3

Ik vind zo´n pak wel leuk maar dan in het wit of beige ofzo. Ik wil graag op strand trouwen dus het moet niet te netjes allemaal. :P

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:26

ik zou die vna mij ook wel in een licht pak willen zien, maar hij is er van overtuigd dat hem dat niet staat helaas. Gok dus dat hij zwart zal dragen. Ook chique, lekker traditioneel :D

Ik heb een afspraak voor 15 oktober bij koonings, maar lees nu allemaal slechte verhalen.... Pff, wordt nog zenuwachtig...

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 17:31

Ik wil mijn vriendje dan graag in het linnen in een lichte kleur :D
maar ik zou dan ook dolgraag op een mooi eiland met mijn blote voetjes in het zand willen trouwen hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:32

Marley schreef:
Ik wil mijn vriendje dan graag in het linnen in een lichte kleur :D
maar ik zou dan ook dolgraag op een mooi eiland met mijn blote voetjes in het zand willen trouwen hihi

Dat eiland zal het nooit worden, daarom dus het idee om het op strand te doen, daar heb ik ook wel veel dus dat scheelt.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:37

dan ben ik veel te bang dat het regent. wij hebben vandaag een optie op onze trouwlocatie genomen. pff, wat is het allemaal toch duur :P 600 euro voor alleen de trouwlocatie, omdat we niet in die afschuwelijke gemeentezaal willen trouwen (wel + leges e.d. hoor).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:43

Het idee is ook om het bij een paviljoen te doen, mocht het slecht weer zijn, kun je daarheen ;)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 17:54

ik wil niet in NL trouwen ivm het heerlijke weer wat wij hebben..... ik wil een wit strand en een mooie blauwe zee en flink veel zon :))

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 06:35

Ik vind die beige/gouden kleur ook wel wat hebben, alleen niet voor een trouwerij. Ik krijg er geen ''here comes the bride''-gevoel bij. Ik vind het leuker voor een gala.

@ Marley: vorig jaar kwamen mijn schoonzusje en ik in een bruidszaak een meid tegen die op de Malediven getrouwd waren met naaste familie. Bij terugkomst bleken toch een aantal papieren niet te kloppen, terwijl ze dachten dat ze echt álles goed voorbereidt hadden. Nu moesten ze dus voor de Nederlandse wet alsnog trouwen. Het is niet de eerste keer dat ik dat soort verhalen hoor.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 07:56

Wat ik begrijp adviseren ze dan om in NL te trouwen zonder ceremonie e.d. (eventueel gewoon gratis dus) en dan vervolgens de ceremonie in het buitenland te doen. Anders is trouwen erg ingewikkeld in het buitenland...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 16:32

volgens mij he, is die jurk de jurk van nina uit gtst, die wij hier ook al een aantal keer hebben laten zien _O-

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 19:15

Echt waar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:50

xDramaQueen schreef:
volgens mij he, is die jurk de jurk van nina uit gtst, die wij hier ook al een aantal keer hebben laten zien _O-

Die van Tessel bedoel je toch, de vrouw van Sander? Dat dacht ik dus ook al :j de hals is iig precies hetzelfde, rug kan je natuurlijk niet zien...

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 11:34

UK_eef schreef:
Ik vind die beige/gouden kleur ook wel wat hebben, alleen niet voor een trouwerij. Ik krijg er geen ''here comes the bride''-gevoel bij. Ik vind het leuker voor een gala.

@ [***]: vorig jaar kwamen mijn schoonzusje en ik in een bruidszaak een meid tegen die op de Malediven getrouwd waren met naaste familie. Bij terugkomst bleken toch een aantal papieren niet te kloppen, terwijl ze dachten dat ze echt álles goed voorbereidt hadden. Nu moesten ze dus voor de Nederlandse wet alsnog trouwen. Het is niet de eerste keer dat ik dat soort verhalen hoor.

Dat zou ik dan niet erg vinden, om het in NL nog voor de wet goed te doen. Dat zou dan eventueel op maandagochtend kunnen ofzo?
maar de rest wil ik echt ergens op een mooi eiland, met zijn 2tjes :)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:55

secricible schreef:
Misschien had ik ook jurken op moeten slaan...
jep, vandaag :o

*\o/* Gefeliciteerd!
rockwitch schreef:
Sammyy schreef:
Rockwich wat leuk :) Tell us more :D

Tis nog maar net, maar voor mij is hij echt een blijvertje, gelukkig is het geheel wederzijds.
Ik geloofde nooit in liefde op het eerste gezicht, maar hij kwam naar mij, deed zijn helm af (hij was met de motor) en mijn knieen werden helemaal slap hahaha.
Gelukkig had hij precies hetzelfde, toen hij de straat in reed en mij zag staan in de tuin had hij zoiets van wtf, die is van mij!!!
Dus we zijn zwaar <3 <3

aaah, wat super voor je <3

--
ik zie echt super mooie jurken voorbijkomen, zou bijna zelf willen gaan trouwen :=

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 18:53

Afbeelding

Ik ben echt verliefd op deze jurk.... Hoop dat deze me staat!

skaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 13:32

secricible : dat is inderdaad een mooie jurk!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 14:28

Ik ben sowieso verliefd op jurken met een opstaande kraag. Bj normale jurkjes e.d. Weet ik dat het me goed staat omdat ik een vrij stevige nek hebt en deze kraagjes mijn nek langer doen lijken, maar de vraag is wat de rest van de jurk met me doet. Had liever een iets bredere rok gehad als wat ik zie op het plaatje, maar volgende maand ga ik het zien...
Vind het zo mooi dat deze jurk ook bloemetjes e.d. op de kraag heeft....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 14:33

Ben gisteren naar een trouw geweest! wat was het leuk! Ze hadden trouwens echt een leuk cadeautje ik zal er straks een foto van nemen!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 14:35

Ik vindt deze echt helemaaaaaal geweldig!!
Afbeelding

10 November mag ik op een beurs een trouwjurk showen,
Ik kan nu al niet wachten, ik mag binnenkort naar een bruidsmode zaak en dan vanalles lekker passen!! hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 14:37

daantjuhhh schreef:
10 November mag ik op een beurs een trouwjurk showen,
Ik kan nu al niet wachten, ik mag binnenkort naar een bruidsmode zaak en dan vanalles lekker passen!! hihi

Jaloers :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 14:41

Hopelijk krijg je een mooi, ben gisteren geschrokken in een bruidszaak. Je zag de foto van de jurk en dan de jurk zelf := viel me een eindje tegen wat een verschil. Nu geloof ik echt minder in de mooie fotos