Dat het later werd daar enzo
(tijd van aankomst) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anne_GTI schreef:Mijn buurmeisje en ik gingen altijd samen stappen met 1 fiets. De heenweg had zij gefietst, de terugweg fietste ik. Alleen heb ik nooit gemerkt dat ze onderweg eraf gevallen was. Vond ze niet leuk...
Op het fietspad staan en maar niet kunnen beslissen welke van de 7 strepen je moet volgen om thuis te komen en dat aan iedereen gaan vragen....
Een overstekende vijver niet kunnen ontwijken en daar ineens middenin staan hartje winter was ook niet zo prettig.
De spoorsloot in fietsen is ook geen goed idee weet ik uit ervaring.
De trap niet op kunnen komen en op de grond voor de trap in slaap vallen ken ik ook.
Sateh bestellen en je vlees door de gestoorde motoriek van de drank door de hele snackbar katapulteren is ook niet iets wat je in dank wordt afgenomen...
Genantste voorval: een klapband krijgen met de fiets in een tunnel en zelf wegduiken en iedereen waarschuwen dat ze aan het schieten zijn....
en dat verhaal hoor ik nog heel lang aan van man lief als we weer wat gaan drinken schat pas je op stoepje
...
piste toen nog net niet in me broek van t lachen
dat was echt een hele leuke avond die voor mij niet meer stuk kon
De details kan ik me niet zo goed meer herinneren, maar de grap was dat we 's ochtends om half 7 met de boot weer naar Nederland moesten. Ik heb in dronken toestand mijn koffer half in gepakt en een wekker gezet. Gelukkig waren we op tijd bij de boot en konden we daar in het gangpad verder slapen. Toen we thuis waren kwam ik er achter dat de andere helft van mijn koffer nog op de hotelkamer lag.
Kelpla schreef:Mijn zus had tijd terug ook aardige stunt:
Ze ging met de auto naar de plaatselijke kroeg om daar even sigaretten te halen. Hondje van haar wil echt altijd mee met auto, dus die ook mee.
Aangekomen bij de kroeg bleken er wel heel veel gezellig mensen te zitten dus een wijntje etc... Gevolg: Zus is aardig dronken lopend naar huis gegaan en is heel haar hond vergeten... Gelukkig was haar man nog wakker en heeft die hond gehaald.
Wees gerust: ze laat altijd raampje open voor hond en die ligt altijd te slapen op achterbank haha.
daarna was ik helemaal
)... Kom ik daar doodleuk op stage aan met een super grote l*l op mijn wang, met watervaste pikzwarte stift
Ik werd uiteraard uitgelachen, maar toen kwam het slimme idee om de reisleider erbij te halen, die was ook wat aangeschoten en zo stond ik 10 minuten op de wc bril te lachen. Tot er een meisje aan kwam lopen en me droog vertelde dat ik het slot de andere kant op moest draaien. *schaam*
Ondertussen slaat de hele club aan het trakteren, en komt iedereen mij z'n 2de glas brengen. Daar sta ik dan, hartstikke dronken tussen al die glazen te swingen.
Ja hoor, geen probleem. Topje 1cm naar beneden, en hup weer 5 glazen erbij
Staat ze 5 minuten later weer bij me, of ze misschien de kleur van m'n ondergoed mogen weten? Rokje beetje naar beneden, en ondertussen gaat ook de barman trakteren. Kan me nog amper bewegen op dat moment, overal staan glazen rond me, en ik blijf maar heerlijk swingen
"Hee je hebt een broek aan vandaag!"
Echt; ik heb me nog nooit zo geschaamd. Nooit meer!
Dus vriendin sleept me mee naar de wc, om m'n hand af te spoelen. Sta ik daar wel 10 minuten helemaal bezopen, met m'n hand onder de kraan, naar een condoomautomaat te staren
. Sluitingstijd. Helemaal te voet naar de tweede genoemde club (ben je gemakkelijk 2 uur onderweg), komen we daar aan, blijkt dat ze daar een homo-feestje georganiseerd hebben
Ben m'n panty's daar ergens kwijt geraakt, gek genoeg. Tegen de ochtend te voet naar huis, want wij zijn sportieve mensen! Uiteindelijk zijn we met ons vijven in een bank beland -KBC!-, daar was het iets warmer dan buiten (jarig in februari
). We waren daar aan het wachten tot de pa van m'n beste vriendin een half uurtje later naar z'n werk vertrok, om dan daar te gaan crashen. Alleen vielen we dus in die bank, gewoon op de grond, in slaap
Je had de mensen moeten zien kijken

Gelukkig was het in een ander klein dorpje als in je eigen woonplaats met allemaal bekenden