Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 22:52

Ik snapte manier van werken van de tom tom laatst niet helemaal.. Kon niet maar niet begrijpen :') Dat het later werd daar enzo :') (tijd van aankomst)

Ashen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 22:53

Anderhalf jaar geleden een keer rond een uur of 6 toen ik vanuit de kroeg naar huis fietste smorgens in de bosjes voor mijn huis gekelderd en vervolgens daar in slaap gevallen. Overigens geslapen tot 9 uur tot er een auto langsreed op de landweg voor ons huis. Ik heb nog een week last gehad van alle blauwe plekken en een stijve nek/rug.
Verder doe ik gelukkig niet echt rare dingen en drink ik amper tot niet als ik uitga. Maar als ik eenmaal goed aan het drinken sla ben ik vrij snel aangeschoten. :P

Kipje39

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 13:00

Ik ben trouwens ook een keer een wildvreemde op zijn rug gesprongen.

Dat deed ik altijd bij een vriend van mij, en dacht dat ik hem zag lopen.
Dus ik sprong die vent op zijn rug, maar we schrokken ons beide kapot...

Ik omdat ik de verkeerde had en hij omdat ie niet wist wat hem overkwam _0-

Mijn vriend rukte me trouwens zaterdag nog van mijn barkruk af de lummel.
Hij wilde me heel lief ff knuffelen, maar deed door de drank een beetje heel erg lomp.
Mijn scheenbeen tegen de bar aan en voordat ik het wist zat ik er wel weer op, maar mijn hele been is bont en blauw....

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 13:46

Anne_GTI schreef:
:D Mijn buurmeisje en ik gingen altijd samen stappen met 1 fiets. De heenweg had zij gefietst, de terugweg fietste ik. Alleen heb ik nooit gemerkt dat ze onderweg eraf gevallen was. Vond ze niet leuk...

Op het fietspad staan en maar niet kunnen beslissen welke van de 7 strepen je moet volgen om thuis te komen en dat aan iedereen gaan vragen....

Een overstekende vijver niet kunnen ontwijken en daar ineens middenin staan hartje winter was ook niet zo prettig.

De spoorsloot in fietsen is ook geen goed idee weet ik uit ervaring.

De trap niet op kunnen komen en op de grond voor de trap in slaap vallen ken ik ook.

Sateh bestellen en je vlees door de gestoorde motoriek van de drank door de hele snackbar katapulteren is ook niet iets wat je in dank wordt afgenomen...

Genantste voorval: een klapband krijgen met de fiets in een tunnel en zelf wegduiken en iedereen waarschuwen dat ze aan het schieten zijn....

Ik heb helemaal dubbel gelegen om jou... _O- _O- _O- _O-

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 15:16

Vele jaren terug een flinke blooper gemaakt (en niet eens veel gedronken)
Ik werkte zelf nog in de horeca, op zaterdag, rond een uur of drie klaar met werken, en nog even met vrienden de kroeg in, Supergezellig, biertje erbij, je kent het wel.

ROnd een uurtje of zes vond ik het wel welletjes, dus naar huis.
Ik dacht slim te zijn, en de hond lekker vroeg uit te laten, zodat ik kon uitslapen.
Wij naar de zeedijk gelopen, hond losgelaten, ik op een bankje gaan zitten.

Uren later werd ik wakker gepord door de hond die het nu wel welletjes vond en ook naar huis wou.
Liep het daar al vol met mensen.. Heb me flink geschaamd..

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 15:17

Paar jaar geleden gingen vriendlief en ik een paar dorpjes verder op een feestje wat drinken.
Paar uurtjes laten flink aangeschoten op zoek naar een taxi.
Vriend een mercedes aangehouden en hop daarin.
Hij van waar moeten jullie heen? Wij vertellen en hop daar gingen we. Helemaal gezellig in de auto. Toen we bij ons dorp aankwamen wij vragen hoeveel krijg je van ons? Hij zei niks is goed zo. Wij hoezo dat dan, dan kom je toch in problemen met je baas?
Hij: Baas? Ik ben geen taxi hoor! Ik woon hier vlakbij!

We zaten dus gewoon bij een wildvreemd persoon in de auto!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 15:54

whaha Kelpla ben je er wel goed vanaf gekomen xD

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:15

dit topic is goed voor je lach spieren... idd het paardjuh van de politie overmatig knuffelen willen :o

ow hier ook wel 2 hele genante momenten...
1 keer zoveel gezopen dat ik een stoep niet zag en gewoon met me gezicht op de grond belande....heb er nog weken last van gehad
:') en dat verhaal hoor ik nog heel lang aan van man lief als we weer wat gaan drinken schat pas je op stoepje

en 1 keer waren ik en me ex (vriend toendertijd op ze bday)....hij had een penispomp gekregen van ze nichtje nou ja hij was lam en ik maar pushen savonds laat zet dat ding op je geval xD en ik pompen hij maar
zeggen dat t zeer deed en ik maar lachen en lachen en door pompen al blerend dat ik niks zag gebeuren :') ...

ging dat ding dus niet meer van ze snikkel af _O- piste toen nog net niet in me broek van t lachen
ow men en hij maar hoe krijg ik hem eraf ik zo misschien heeft je nichtje of pa een idee is hij met dat ding naar benede gegaan _O- _O-
(ja je raad t al ik doodleuk erachteraan in me gewone kleding helemaal dubbel liggend van t lachen)
kwam ie boven ik een scheld serenade gehad ik hem heb niet gehoord mij kon je opvegen...

en ow men o men wat heb ik hem daar lang mee gesard zeg _O- :') dat was echt een hele leuke avond die voor mij niet meer stuk kon _O-

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:31

_Nancy schreef:
Vriendin en ik leerde een groep jongens kennen en een daarvan heette Nick.

En een ander stelde zich later ook voor als Nick..
Toen zei ik: "Jij kan geen Nick heten, want HIJ heet al Nick!!" :')

Zoiets heb ik ook vaak ja! haha dat ik niet geloof dat 2 mensen dezelfde naam kunnen hebben :))

x_elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:33

Wat een geweldige verhalen! :D

Ik ben tijdens een weekendje in Londen met een vriendin zo dronken geweest dat we door een politieauto naar het hotel zijn gebracht. :') De details kan ik me niet zo goed meer herinneren, maar de grap was dat we 's ochtends om half 7 met de boot weer naar Nederland moesten. Ik heb in dronken toestand mijn koffer half in gepakt en een wekker gezet. Gelukkig waren we op tijd bij de boot en konden we daar in het gangpad verder slapen. Toen we thuis waren kwam ik er achter dat de andere helft van mijn koffer nog op de hotelkamer lag. :+

En ik heb nog veel meer verhalen, maar die kan ik me nu even niet herinneren. :Y)

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:35

_mexx_lady_ schreef:
whaha Kelpla ben je er wel goed vanaf gekomen xD

Haha ja dat gelukkig wel! Het was echt een hele aardige man :D

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:36

Mijn huisbaas belde me toen ik te veel op had. Ze begon vanalles uit te leggen over brandverzekering en ik liep de hele tijd 'euh, ja.. ja..' te zeggen. Dan was het ineens stil en toen zei ze: Je snapt het niet, hè. Euh, nee. Bel later terug alsjeblief...

En ook kon ik een keer het café niet meer uit. Bleek dat ik de hele tijd tegen de scharnierkant van de deur aan het duwen was ipv de kant van de deurklink.

:')

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:49

Mijn zus had tijd terug ook aardige stunt:

Ze ging met de auto naar de plaatselijke kroeg om daar even sigaretten te halen. Hondje van haar wil echt altijd mee met auto, dus die ook mee.

Aangekomen bij de kroeg bleken er wel heel veel gezellig mensen te zitten dus een wijntje etc... Gevolg: Zus is aardig dronken lopend naar huis gegaan en is heel haar hond vergeten... Gelukkig was haar man nog wakker en heeft die hond gehaald.

Wees gerust: ze laat altijd raampje open voor hond en die ligt altijd te slapen op achterbank haha.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:57

Kelpla schreef:
Mijn zus had tijd terug ook aardige stunt:

Ze ging met de auto naar de plaatselijke kroeg om daar even sigaretten te halen. Hondje van haar wil echt altijd mee met auto, dus die ook mee.

Aangekomen bij de kroeg bleken er wel heel veel gezellig mensen te zitten dus een wijntje etc... Gevolg: Zus is aardig dronken lopend naar huis gegaan en is heel haar hond vergeten... Gelukkig was haar man nog wakker en heeft die hond gehaald.

Wees gerust: ze laat altijd raampje open voor hond en die ligt altijd te slapen op achterbank haha.

hahaha slim :')

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:58

Mijn vriendin woont aan de andere kant van de maas, dus met carneval kwam zij met de veerpont naar ons toe.
Inmiddels hadden wij al behoorlijk wat op, net 16 dus nog niet veel ervaring, dus wij besluiten: wij gaan naar huis.
Gingen we Dag sinterklaasje loeihard op de fiets zingen, wij via de vluchtstrook langs de snelweg naar haar huis gefietst.
Daarna bleek dat er nog 2 jongens mee waren gefietst en dat wij met z'n vieren wedstrijdje deden wie het snelst van de afrit afkon, helaas zijn we alle vier in de reling beland... :+ daarna was ik helemaal %)

Ohja, laats nog een sweet16 party ging een vriend van mij ineens met een plastic vogeltje gooien en riep heeeel hard ANGRY BIRDS! _O- _O- _O-

Behalve die ene keer nog nooit dronken geweest.

edit: Nog wel 1 ervaring: vriendin van mij was behoorlijk de weg kwijt. Wij waren op de fiets alleen had zij geen licht. Wij komen natuurlijk een agent tegen.
Hij: "Waar is jouw licht?"
Vriendin: "Thuis in de koelkast." Dit zij ze met enorm serieus en met veel overtuiging.
De agent moest zo hard lachen, dat we gewoon door mochten fietsen met een waarschuwing :D
Laatst bijgewerkt door _Snow_White op 25-07-11 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 17:05

Ik heb er nog een, paar maanden geleden gingen we op een donderdagavond opstap met een goede vriend van mij. Van tevoren hadden we allerlei opdrachten die we moesten uitvoeren zoals bijv. een foto terwijl je bij de security op zijn rug springt, een handtekening van jezelf bij een wildvreemde op zn buik zetten en nog meer achterlijke dingen.
Nou ik dus kei bezopen die avond, had die vriend van mij een supergrote l*l op mijn wang getekend. Echt zo'n vieze met haren etc. Ik de volgende ochtend om 8 uur met een gruwelijke kater vlug onder de douche en naar stage. Niet echt in de spiegel gekeken want was zo ontiegelijk gaar, had alleen ff snel mascara opgedaan (waarbij ik me dus alleen op mijn ogen focuste en niet op mijn wang :') )... Kom ik daar doodleuk op stage aan met een super grote l*l op mijn wang, met watervaste pikzwarte stift :+
Ik loop dus stage in een ziekenhuis, dus dan te bedenken dat ik in mijn verpleegsterspak, 8 etages omhoog ben gereisd in een overvolle lift, en nog een heel stuk over de gang heb gelopen met een l*l op mijn wang.. voordat collegalief mij op een 'rare tekening' op mijn wang wees :=

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 18:21

Oh lord! Wat een verhalen allemaal, maar nu komen mijn verhalen ook weer boven...

2 jaar geleden ging ik samen met een vriendin naar Mallorca, eerste echte feest vakantie, dus we begonnen goed. Om 11 uur kwamen we bij het hotel en om 12 uur stonden we in het eerste cafe aan de gratis shotjes. We deden mee met een kroegentocht dus 10 kroegen en vele shotjes later waren we dronken, héél dronken. Ik moest naar de wc, vriendin liep mee. Kreeg ik die deur niet meer los! Klouter op de bril om over de deur heen te kijken. Ik lag helemaal in een deuk en roep die vriendin: Annnn... ik krijg de deur niet meer open :) Ik werd uiteraard uitgelachen, maar toen kwam het slimme idee om de reisleider erbij te halen, die was ook wat aangeschoten en zo stond ik 10 minuten op de wc bril te lachen. Tot er een meisje aan kwam lopen en me droog vertelde dat ik het slot de andere kant op moest draaien. *schaam*
volgende dag ook flink moeten kotsen...

Tijdens diezelfde vakantie liepen we richting het uitgaansgebied, al lekker voor gedronken en melig. Maar daar liepen ook van die straatverkopers. Loopt er zo een grapjas met een laser-lampje over de weg te schijnen toen we langs liepen. Wij springen een halve meter de lucht in en worden uitgelachen. Denken gvd, wat flauw. Volgende keer trappen we hier niet meer in.
Nou, iedere keer als er zo een lampje voor mn voeten schoot, vloog ik door de lucht :P

Oh en laatst was er een buiten festival bij ons in de buurt. Met was best mooi weer dus ik had een strapless jumpsuite aan met strapless bh. Zie ik een vriend, dus wij een beetje te kloten (knijpen, muntjes uit broekzak jatten enzo). Hang ik om zn nek (1.93m lang) met een arm, kijk ik omlaag, is die hele jumpsuite omlaag gezakt! Ik snel loslaten en de boel ophijsen, gelukkig was meneer ook niet helemaal zuiver dus hij had niks gezien :)

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 19:03

o myn god wat is dit een géweldig topic. ('a)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 19:53

Ohjhaaaa er schiet me nog eentje te binnen.

Was met een vriendin op stap en nog wat jongens die we nog niet zo lang kenden ( alleen over msn veel gesproken ). En blijkbaar heb ik tegen eentje gezegd ( hij was wel heeel erg leuk ) dat hij er in het echt lekkerder uitziet als achter een cam.. ( zoiets zeg ik normaal nooit !!! )
Hij begon er een keer over, maar ik was er heilig van overtuigd dat ik dat nooit gezegd heb..
Vriendin kon bevestigen, ik heb het dus wél gezegd...

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 22:35

Haha dat is best genant!

Ik herinner me ineens nog iets...
Vorige zomer waren we met een groepje meiden naar Malta, iedere avond leuk uitgaan daar, er heilig van overtuigd niet dronken te kunnen worden. Als ik zo terug denk, denk ik niet dat ik me zo zou gedragen in nuchtere staat, maargoed.
We gingen om met een groepje jongens en een was wel een leukie en op een avond stonden we in een kroeg te "stoeien", tot ik als een wokkeltje half op de grond lag. Ik lag helemaal slap van de lach en kon uit deze benarde positie niet meer opstaan, komt er een bewaker naar me toe, dus ik schrok, geeft die vent me zijn gummie-knuppel :+

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 10:56

Ik heb echt de genantste ooit :+

Stel je voor. Je beste vriendin is jarig, de magische 18. Drie weken eerder was jij aan de beurt, en nu is het vakantie. Ga je toch helemaal los van? Het beste deel weet je dan nog niet! "Eentje betalen; twee halen!" Het was ontzettend rustig in de club toen, er was wel wat volk maar niemand ging echt los. Er stond zelfs nog niemand op de tafels! Dus komt een vriend van me op het idee, mij een half uur op tafel te laten swingen, en me dan een fles jenever te geven. I'm in!

Dus sta ik daar op die tafel, helemaal uit m'n bol aan het gaan. Rokje en topje aan, en stropdas van die vriend. Zo'n ding om op te spelden. Op een gegeven moment valt dat ding naar beneden, dus ik buk me. Bijna m'n tanden kwijt aan de tafelrand _O- Ondertussen slaat de hele club aan het trakteren, en komt iedereen mij z'n 2de glas brengen. Daar sta ik dan, hartstikke dronken tussen al die glazen te swingen.

Komt er een meisje naar me. Of ze de kleur van m'n BH mag weten? Het is voor een weddenschap :D Ja hoor, geen probleem. Topje 1cm naar beneden, en hup weer 5 glazen erbij *D Staat ze 5 minuten later weer bij me, of ze misschien de kleur van m'n ondergoed mogen weten? Rokje beetje naar beneden, en ondertussen gaat ook de barman trakteren. Kan me nog amper bewegen op dat moment, overal staan glazen rond me, en ik blijf maar heerlijk swingen :D

Uiteindelijk stond ik daar dus gewoon als een ordinaire stripteuse. Hartstikke beschamend. Die vriendin van me, die liet me maar begaan. Die vriend -van die stropdas- vond het natuurlijk helemaal geweldig. Zijn vriendin was er ook bij, die lachte haar een ongeluk. Jammer genoeg hoorden zij ook bij ons kliekje op de manege, dus toen ik daar een dag later toekwam, heb ik het mogen horen _O- "Hee je hebt een broek aan vandaag!" _O- Echt; ik heb me nog nooit zo geschaamd. Nooit meer!

Verder heb ik ook zo een strakke actie gehad in een andere club. Helemaal bezopen, kon geen stap meer zetten. Uiteindelijk hebben m'n vrienden me in een kruiwagen geduwd, en hebben ze me zo naar de bus gereden. Toen de bus er eenmaal was, kregen ze me niet meer wakker, en moesten ze me als een zak aardappelen de bus op hijsen.

Of mijn 18de verjaardag! Ook schitterend! Hahahaha, als ik er nog maar aan denk.. Was in de eerstgenoemde club in de stad. Met een stuk of 15 gaan we daar helemaal uit ons dak. Heb ik het na een tijdje te warm, leg ik m'n hand op tafel -gesmolten ijsblokjes!. Dat was eigenlijk de bedoeling, in realiteit sloeg ik die tafel zowat omver, en zat er glas in m'n hand _O- Dus vriendin sleept me mee naar de wc, om m'n hand af te spoelen. Sta ik daar wel 10 minuten helemaal bezopen, met m'n hand onder de kraan, naar een condoomautomaat te staren _O-. Sluitingstijd. Helemaal te voet naar de tweede genoemde club (ben je gemakkelijk 2 uur onderweg), komen we daar aan, blijkt dat ze daar een homo-feestje georganiseerd hebben _O- Ben m'n panty's daar ergens kwijt geraakt, gek genoeg. Tegen de ochtend te voet naar huis, want wij zijn sportieve mensen! Uiteindelijk zijn we met ons vijven in een bank beland -KBC!-, daar was het iets warmer dan buiten (jarig in februari ~~}>). We waren daar aan het wachten tot de pa van m'n beste vriendin een half uurtje later naar z'n werk vertrok, om dan daar te gaan crashen. Alleen vielen we dus in die bank, gewoon op de grond, in slaap _O- Je had de mensen moeten zien kijken _O-

Verder wordt ik gewoon dom als ik te veel drink. Ik maak altijd ontzettend stomme opmerkingen. Een jaar of 2 geleden stond ik zo helemaal bezopen aan de nachtwinkel met een vriend, toen daar een auto stopte. Achteraf gezien erg logisch, daar staan tenslotte verkeerslichten.. Op die moment zelf echter.. Spring ik zowat in die vriend z'n nek, 'Want die kerel in die auto bekijkt me vies!' Ja, die kerel z'n raam stond ook open, dus hoorde ie me ook nog eens hysterisch worden _O-

De oude, goude, tijd...

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 14:48

Schiet me net ook nog een leuke binnen.

Ik was met een vriendin haar verjaardag aan het vieren, en we besloten om naar een klein k*t dorpje te gaan...
Eenmaal daar aangekomen was er natuurlijk niks te doen, gelukkig kenden we de barman dus daar een beetje mee geklets.
Omdat ze jarig was kregen we allebei een cocktail van een liter.. daarna gingen we door met wijn, shotjes, bier en toen aan de halve liter.
Op den duur erg dronken, moesten allebei plassen.. Het was een kleine wc met 2 aparte wc's.
We waren met z'n 2en en hebben het voor elkaar gekregen om elkaar dus op de wc kwijt te raken!
Na 100 pogingen om haar te smsen, wat natuurlijk niet meer lukte besloot ik om maar even maar buiten te wachelen, en wie zit daar op de grond? Mijn lieve vriendinnetje.
Er kwam geen woord meer uit, ze was misselijk en lag half kotsend op de grond.
Ik mijn moeder opgebeld of ze ons weer op wou komen halen, moeders was onderweg maar ik vond het een goed plan om haar vader wakker te bellen omdat hij ons ook maar op kon halen, en dat terwijl mijn moeder er al bijna was. Haar vader kwam dus toch maar hiet :+

Moeders eindenlijk aangekomen, poging doen om vriendinnetje in de auto te helpen.
Maar dat lukte voor geen meter dus m'n moeder ging naar binnen om 2 uitsmijters te halen die haar even in de auto wouden tillen.

Eindelijk in de auto kwam ik er achter dat ik m'n panty had uit gedaan?
Ik heb geen flauw idee waarom en wanneer maargoed.

Vriendinnetje thuis afgezet en toen ik eenmaal thuis was vrolijk achter de computer zitten.
De volgende dag schaamde ik me natuurlijk kapot!

Verder hebben we ons daar nooit meer durven vertonen en moeten we er 3 jaar later nog steeds erg hard om lachen..

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 14:50

@ramona hahahah schandalige avond dus :P Gelukkig was het in een ander klein dorpje als in je eigen woonplaats met allemaal bekenden :')

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 14:54

Ja ik schaamde me dood haha.
Gelukkig was er maar 1 bekende, en die heb ik daarna "gelukkig" niet meer tegen gekomen.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:20

Uhm ik wilde heel wijs zeggen: tja 1 + 1 = 2 maar ipv dat te zeggen zei ik: 1+1 = 1, best beschamend vind ik zelf ;) In een vrij grote groep ;)

maar valt best mee bij sommige verhalen die ik lees :D