[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Haffie

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:39

Jaaa, haha jou bedoel ik :)
Ik weet niet zo goed welke maat ik moet nemen.. heb jij de maat die je normaal ook hebt of een maatje groter ?

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:54

Zit tussen M en L in eigenlijk, maar jassen zitten nooit bij mij zoals ik het wil, dus heb liever dat hij iets te groot is dan eigenlijk net te klein (mocht die wat groter uitvallen). Als ik hem binnen heb kijk ik wel even hoe die valt, ze zeggen binnen 24 uur, dus dan zou die morgenmiddag moeten komen :j

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 20:07

Oke, ik denk dat ik de bruine neem .. kan echt niet kiezen maar goed :') had vorig jaar ook al een blauwige winterjas en dat jaar ervoor :) ..

Neem ook maar 'n M

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 11:23

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 12:13

Garcia verkopen ze bij de Jeans Centre. :) ik heb even gegoogled, en die winkel ligt in de kalverstraat. (nr 145 )

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:45

Weeeeeeeeee.. wil ik die bruine bestellen :') is ie niet meer in me maat !! oliebol zooi ..

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:48

Damess, ik ben opzoek naar leuke schoenen/laarzen, maar het wil maar niet lukken :n Kunnen jullie me helpen?

Ik zoek nu iets voor in de winter, zonder een al te winterse uitstraling (dus geen Uggs). Ik draag veelal skinny's met tuniekjes of dikkere panty's met jurkjes. Maar er is éen probleem. Ik heb dikke kuiten ;(
Ik heb een redelijk uitgesproken smaak, waar dus ook wel uitgesproken schoenen of laarzen bij mogen. Ik ben niet opzoek naar een nette zwarte laars met punten en hakjes bijvoorbeeld.

Helluppp :oo

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:51

Enkellaarsjes zijn makkelijk met dikke kuiten omdat je ze er simpelweg niet in hoeft te persen, maar aan de andere kant kan het ook heel lelijk staan met dikke kuiten, omdat je dan echt een propje lijkt (vooral als je verder ook wat ronder en niet zo groot bent)
Verder hebben de betere schoenenmerken zoals Gabor laarzen met XL schacht, maar ik denk dat je die dan weer te degelijk vindt

En als je googlet op "laarzen brede kuit" ? Misschien kun je trouwens wat voorbeelden neerzetten van wat jij leuke laarzen vindt :) Dat zoekt wat makkelijker :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:55

Lastig probleem, Anne! Ik herken het wel, maar dan andersom. Ik heb weer veel te dunne kuiten. Er zijn wat winkels die volgens mij verschillende schachtwijdte verkopen zoals Manfield, Cinderella en Sacha. Weet niet wat voor laarzen dat zijn, moet zelf ook nog op zoek :)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:57

Nouja, ik heb ook weer niet zo'n brede kuit dat ik echt speciale dikkekuitenlaarzen nodig heb. Ik heb thuis twee paar 'normale' laarzen staan waar ik dan weer prima in pas. :j De dikke kuiten zijn niet de reden dat ik het allemaal niet kan vinden, maar ik ben gewoon nog echt niets tegen gekomen wat ik echt helemaal super vind.

http://www.invito.com/images/catalog/35 ... 98205r.jpg
Dit vind ik bijvoorbeeld echt leuk :j Maar of dat bij me past is dan weer de vraag.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:04

Ook Shabbies met een grovere zool vind ik erg stoer, alleen daar pas ik dus hoogstwaarschijnlijk ook niet in (dat hangt een beetje af van het model, die overknees van Shabbies pas ik dan weer wel..)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:12

Waar verkopen ze donkerbruine basic tuniekjes, zoals die van de Sting van 15 euro, maar dan in het donkerbruin en bijpassende kleur legging?

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:14

Anne. schreef:
Damess, ik ben opzoek naar leuke schoenen/laarzen, maar het wil maar niet lukken :n Kunnen jullie me helpen?

Ik zoek nu iets voor in de winter, zonder een al te winterse uitstraling (dus geen Uggs). Ik draag veelal skinny's met tuniekjes of dikkere panty's met jurkjes. Maar er is éen probleem. Ik heb dikke kuiten ;(
Ik heb een redelijk uitgesproken smaak, waar dus ook wel uitgesproken schoenen of laarzen bij mogen. Ik ben niet opzoek naar een nette zwarte laars met punten en hakjes bijvoorbeeld.

Ik heb daarvoor 2 paar korte laarsjes, gekocht voor €20 bij sac d'anvers :P
Ze zijn niet speciaal, rond tipje, geen hak, gespje/ knoopje op de zijkant.
Maar je hebt ze wel in een geelachtige teint, beetje klei-achtig.
Dus ze vallen wel op.

Edit:
Deze, maar dan in het kort
http://www.sacdanvers.be/index.php?page ... anguage=nl

Morganya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 15:01

Ik zie een shawl :D

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 15:33

Morganya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 15:49

Jup, nu issie te zien. :D
Die vind ik ook leuk :j Ook in korte versie :j

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 16:20

Maar dat past dus helemaal niet bij mij :n Bovendien krijg ik dan helemaal van die worstenbenen :P

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 16:35

Mja, schattie, kan ik toch niet weten? :(:)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:11

Anne. schreef:
Nouja, ik heb ook weer niet zo'n brede kuit dat ik echt speciale dikkekuitenlaarzen nodig heb. Ik heb thuis twee paar 'normale' laarzen staan waar ik dan weer prima in pas. :j De dikke kuiten zijn niet de reden dat ik het allemaal niet kan vinden, maar ik ben gewoon nog echt niets tegen gekomen wat ik echt helemaal super vind.

http://www.invito.com/images/catalog/35 ... 98205r.jpg
Dit vind ik bijvoorbeeld echt leuk :j Maar of dat bij me past is dan weer de vraag.

Er is maar één manier om daar achter te komen :D Naar de winkel en passen haha
Als je niet bijzonder dikke kuiten hebt, dan is het gewoon een kwestie van verschillende modellen passen en uitproberen :) Succes!

Optiwolk: dat is ook niet mijn smaak :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:14

Ik word weer helemaal enthousiast van al die nieuwe winterkleding, wil direct al alles passen :') heeft er iemand nog echt leuke, niet al te dure, winterkleding voorbij zien komen? Wat is eigenlijk de trend dit winter? Sowiezo weer veel 'gebreid' maar volgens mij komen bontaccenten ook weer terug?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:14

Sowieso blijven de blazers ook nog wel volgens mij :j Wat ik heel prettig vind :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:19

Anne. schreef:

Je kunt ook halfhoge laarzen nemen, die trek je makkelijker aan. Als je brede kuiten hebt, dan staan enkellaarzen niet echt, vind ik.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:30

Vind blazers ook erg mooi :j

Verder ben ik altijd zo blij met winterkleding waar je geen maatje 34 voor moet hebben bij wijze van spreken. heerlijk :+:

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:48

Ik had beter kunnen regristreren bij zalando... die jas besteld geld is ook afgeschreven maar ik heb dus echt nergens informatie van hoe ver mijn bestelling is ... ook geen bevestigings mail.. :+

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:07

Oe dan zou ik toch even gaan bellen als ik jou was naomi.. Volgens mij hoor je bij iedere onlineshop, ook zonder te registreren, een bevestigingsmail te krijgen..