Ik weet niet zo goed welke maat ik moet nemen.. heb jij de maat die je normaal ook hebt of een maatje groter ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne. schreef:Damess, ik ben opzoek naar leuke schoenen/laarzen, maar het wil maar niet lukkenKunnen jullie me helpen?
Ik zoek nu iets voor in de winter, zonder een al te winterse uitstraling (dus geen Uggs). Ik draag veelal skinny's met tuniekjes of dikkere panty's met jurkjes. Maar er is éen probleem. Ik heb dikke kuiten![]()
Ik heb een redelijk uitgesproken smaak, waar dus ook wel uitgesproken schoenen of laarzen bij mogen. Ik ben niet opzoek naar een nette zwarte laars met punten en hakjes bijvoorbeeld.
Helluppp
Anne. schreef:Nouja, ik heb ook weer niet zo'n brede kuit dat ik echt speciale dikkekuitenlaarzen nodig heb. Ik heb thuis twee paar 'normale' laarzen staan waar ik dan weer prima in pas.De dikke kuiten zijn niet de reden dat ik het allemaal niet kan vinden, maar ik ben gewoon nog echt niets tegen gekomen wat ik echt helemaal super vind.
http://www.invito.com/images/catalog/35 ... 98205r.jpg
Dit vind ik bijvoorbeeld echt leukMaar of dat bij me past is dan weer de vraag.
Anne. schreef:Damess, ik ben opzoek naar leuke schoenen/laarzen, maar het wil maar niet lukkenKunnen jullie me helpen?
Ik zoek nu iets voor in de winter, zonder een al te winterse uitstraling (dus geen Uggs). Ik draag veelal skinny's met tuniekjes of dikkere panty's met jurkjes. Maar er is éen probleem. Ik heb dikke kuiten![]()
Ik heb een redelijk uitgesproken smaak, waar dus ook wel uitgesproken schoenen of laarzen bij mogen. Ik ben niet opzoek naar een nette zwarte laars met punten en hakjes bijvoorbeeld.
Helluppp