1906 schreef:Nog een van mijn zusje.
Altijd als [***] jarig was, gaf ze oude nuteloze dingen die zij niet meer leuk vond

Ik heb wel eens de kat z'n staart zo lang op de verwarming gehouden dat ie krijsend wegrende.
En maar ontkennen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

?

, toen mijn ouders een avondje uit waren. Toen stond ik plots bovenaan de trap. 'Waar zijn papa en mama?' Mijn tante zei dat ze waren zwemmen, dat deden ze namelijk wel vaker omdat mijn moeder zwanger was van mijn zusje en daarvoor speciale gym deed. Helemaal niet zo raar dus eigenlijk. Vervolgens ben ik weggerend en kwam na 20 minuten weer terug.
Mijn tante heeft het er nog steeds regelmatig over, hihi.
Olikea schreef:Ik mocht natuurlijk nooit "turnen" op het bed van mijn ouders.. maar ik vond dat geweldig.. Leek wel een enorme trampoline voor me.. Dus toch doen he![]()
Bij een salto heb ik mijn voet opengehaald aan de lamp.. bloeden dat dat deed..
Mijn ouders hadden echt geen idee waar dat allemaal vandaan kwam..
En heb nooit durven zeggen hoe dat kwam..![]()
Heb er nog een litteken van.
Als ik er nu zo over na denk moet dat heel creepy geweest zijn voor mijn ouders.. bloed aan de lamp en
op het bed..

speed101 schreef:mijn geheim:
ik heb dus een hekel aan suiker en tja de suikervoorraad slonk de hele tijd tja ma wist dat zij het niet was en pa * diabeet * zag ze ook geen suiker eten tja mij dus ook niet tja ze weet het nog steeds niet maar mijn rede ik denk/dacht * is ook zo hoor * dat ik een lage suiker heb/had en wat doe je dan.... puur suiker eten zo goor mensen ik raad het niet aan
was bij haar blijven slapen en nam hem de volgende ochtend mee naar mijn vader. Heb hem daar mooi bewaard tot ik een paar dagen weer bij mijn oma kwam. Die vertelde me natuurlijk meteen dat haar ring weg was en ik heb toen flink helpen zoeken. Legde hem subtiel op de kast "Oma, wat zeg je nu? Hij ligt toch gewoon hier?!"
gewoon zonder zadel en hoofdstel en in alle gangen en figuren rijden enzo... ik was een nh-goeroe avant la lettre 
We hadden ook een man in de buurt wonen die heel naar deed tegen kinderen en dus ook altijd de sjaak was bij plagerijen... Toen hij ook nog eens over de voet van mijn broertje reed met zijn auto zonder echt excuus te maken was t hek natuurlijk helemaal van de dam
belletje trekken, bergen rode besjes door de ventilatengleuven van de motorkap van de auto, ballon om de uitlaat, vanalles door de brievenbus en tegen de ramen... achteraf gezien best heel erg allemaal

op de kermis stonden bij ons altijd van die shetten waar je een ritje op kon maken, die waren van nogal asociale mensen (zacht uitgedrukt) en moesten voor de kermis opgehaald worden en dan mocht je daarop rijden naar de kermis toe. Mijn moeder had me uitdrukkelijk verboden om daarnaartoe te gaan, vanwege het soort mensen, maar ik wilde zó graag op mijn tijdens-de-kermis-loop -en-verzorgshetje rudi naar de kermis rijden, en er gingen nog veel meer meiden mee, dat ik toch stiekem meegegaan ben. Heb mijn ogen uitgekeken bij die mensen thuis, er liepen gewoon kippen over de keukentafel
(die al zeker een jaar geen doekje meer had gezien, was 1 grote ashoop
) echt nog nooit zo'n puinhoop gezien. Maarrr ik mocht op Rudi naar de kermis rijden, was de hele rit (een kwartiertje) tegelijkertijd apetrots dat mensen me op 'mijn' pony zagen rijden, en doodsbenauwd dat een bekende me zou zien en iets tegen mijn ouders zou zeggen