Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 15:34

1906 schreef:
Nog een van mijn zusje.
Altijd als [***] jarig was, gaf ze oude nuteloze dingen die zij niet meer leuk vond

_O_
Ik heb wel eens de kat z'n staart zo lang op de verwarming gehouden dat ie krijsend wegrende.
En maar ontkennen :')

Sabinee__

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 15:55

Het valt me wel op dat veel mensen hun dieren als kind gewoon echt mishandeld hebben ......

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 15:57

De populaire meisjes op school epileerde hun wenkbrauwen altijd, ik wou er zo graag bijhorend wat maar niet lukte dus ik dacht laat ik dat ook doen.. Niet met een pincet, niet met een schaar, met een sheermesje natuurlijk! :o?
Steeds een klein stukje meer, na een 10 tal minuten had ik zo goed als geen wenkbrauwen meer..
Populair maakte het me wel.. Iedereen vond me nu uhm.. Kostmakelijk.
Dan trok ik een onschuldig gezicht en zei ik dat ik mijn benen wilde scheren en ik uitgleed.. :')

Verder gooide ik altijd de kat van de overloop ploep naar beneden, ze heeft er nooit meer als een trauma aan over gehouden, het duurde echter jaren dat zij mij weer vertrouwde..

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 15:58

@ Balou, Hoe oud was je met dat epileer verhaal :+ ?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 16:02

Enyaa schreef:
@ Balou, Hoe oud was je met dat epileer verhaal :+ ?

-O- toch wel 12 zat net in het eerste van het middelbaar.. Was nooit populair en uhm. Wanhopig..
Nu krijg ik echter vaak complimentjes over mijn wenkbrouwen.. Ze zijn super netjes.. :')
:j

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 16:06

Ik was wel goed voor mijn hammies, caafjes en nijn!! Die hebben serieus een goed leven gehad, ik moest alleen de kat hebben ;(

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 16:22

Hmm,ik heb nooit een dier mishandeld,
was de grootste dierenvriend op aarde,
ik was een keer te laat op de training,en de anderen hadden hun paard al van de trailer gehaald,en toen stond mijn pony er nog alleen op,
en kwaad dat ik was op iedereen,ik vond het zo zielig voor haar :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 21:08

ik heb mijn dieren nooit mishandelt? haha,
ik weet wel dat mijn vriendin haar hond toen een keer helemaal vol met wasknijpers had gedaan (langharige hond), maar zelf heb ik nooit wat gedaan denk ik?

ojawel, 1 keer wilde ik de wil halen en op de een of andere manier floepte hij uit de kom (was nog niet zo slim toen, stak mijn hand erin) dus dat beest spartelt en ik stop hem gauw terug in de kom, niks van gezegd. :')

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 21:35

Ik maakte van wc-papier altijd maandverband omdat mijn mama dat ook deed, en vervolgens pakte in dan al het maandverband om de hele badkamer mee af te plakken... :')

En als we boodschappen gingen doen en ik zat in het winkelwagentje, pakte ik alles binnen armbereik om heel sneaky in het wagentje te doen. Dat waren vooral theedoeken.

Ik en mijn neefje zijn toen we 3 waren ofzo, in onze luiertjes weggelopen. Politie en familie naar ons opzoek, echt ernstig..

* Denkt nog even na *

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 21:42

O ik heb ook een keer mijn wenkbrauwen geschoren. Een klein stukje, aan de binnenkant zeg maar. Jeetje wat heb ik voor paal gelopen zeg, een hele hap uit me wenkbrauw :=

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 21:42

oja! mijn vader, die maand verband aanzag als vliegtuigstickers, de kamer volgeplakt. :')

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:44

Toen ik jaar of 6/7 was had ik net een nieuwe zak paardensnoepjes gekregen,
en ze roken naar mint toen had ik tegen mijn broer gezegt die was toen 8 ongeveer,
dat het pepermuntjes waren dus toen heeft hij die paardensnoepjes opgegeten :')

of toen ik 6 was op een wedstrijd sloeg ik de hele tijd met een zweepje tegen mijn laars aan
dat voelde ik niet , dus mijn broer vraagt doe dat geen pijn?
Ik nee toen zegt hij van doe dat ook eens bij mij dan?
dus ik sla hem keihard op zijn scheenbeen toen heeft ie nog 3dagen met die plek op zijn been gelopen :o

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:54

Ik heb nooit echt van brood gehouden. Toen ik een jaar of 5 was en de hond weg moest was het enige wat ik zei; waar moet ik mijn korstjes dan laten? :))
zonder dat mijn moeder het door had, heb ik al die tijd ze aan de hond gegeven. Toen de hond weg was kon mijn moeder regelmatig achter de verwarming de korstjes weghalen :P

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:33

Ik had als lief klein kindertje van 2 net nieuw behang gekregen. Hele mooie met roze strikjes. :)
Dat 'mooie' gedeelte heeft niet lang geduurd. De tweede dag dat ik in mijn nieuwe kamer een middagdutje deed kwam mijn moeder voor een iets minder grappige verrassing te staan. Ik was namelijk zo lief geweest om mijn kamer 'nóg mooier' te maken door mijn volgepoepte luier compleet uit te smeren over de muur :D
Mijn moeder wist niet zo goed of ze nou heel hard moest lachen of heel hard moest huilen! haha.
Ik hou nou eenmaal niet zo van roze. :o

Mijn tante kwam ook een keer oppassen, ik was 2 :) , toen mijn ouders een avondje uit waren. Toen stond ik plots bovenaan de trap. 'Waar zijn papa en mama?' Mijn tante zei dat ze waren zwemmen, dat deden ze namelijk wel vaker omdat mijn moeder zwanger was van mijn zusje en daarvoor speciale gym deed. Helemaal niet zo raar dus eigenlijk. Vervolgens ben ik weggerend en kwam na 20 minuten weer terug.
Stond ik daar, bovenaan de trap, met mijn badpak verkeerd om aan en mijn zwembandjes in mijn hand. 'Tessa ook zwemmen..' :') Mijn tante heeft het er nog steeds regelmatig over, hihi.

Het zijn dan wel geen geheimen, maar als ik hoor wat ik wat dit soort dingen betreft allemaal heb uitgespookt vroeger! haha.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:50

Ik mocht natuurlijk nooit "turnen" op het bed van mijn ouders.. maar ik vond dat geweldig.. Leek wel een enorme trampoline voor me.. Dus toch doen he :o
Bij een salto heb ik mijn voet opengehaald aan de lamp.. bloeden dat dat deed..

Mijn ouders hadden echt geen idee waar dat allemaal vandaan kwam..
En heb nooit durven zeggen hoe dat kwam.. :)
Heb er nog een litteken van.

Als ik er nu zo over na denk moet dat heel creepy geweest zijn voor mijn ouders.. bloed aan de lamp en
op het bed.. }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 15:18

Olikea schreef:
Ik mocht natuurlijk nooit "turnen" op het bed van mijn ouders.. maar ik vond dat geweldig.. Leek wel een enorme trampoline voor me.. Dus toch doen he :o
Bij een salto heb ik mijn voet opengehaald aan de lamp.. bloeden dat dat deed..

Mijn ouders hadden echt geen idee waar dat allemaal vandaan kwam..
En heb nooit durven zeggen hoe dat kwam.. :)
Heb er nog een litteken van.

Als ik er nu zo over na denk moet dat heel creepy geweest zijn voor mijn ouders.. bloed aan de lamp en
op het bed.. }:)

Mijn zusje sprong ook altijd op het bed van mijn ouders,zij hadden 2 matrassen,met een "spleet" ertussen.
was ze aan het springen geweest,toen viel ze (in een spagaat),was ze "uitgescheurd" :')
Je had het hoofd van die dokter moeten zien,geniaal _O-
ze hebben natuurlijk wel gevraagd hoe dat was gekomen

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:06

Ik deed vroeger eens alsof ik dood was: Ik legde me onderaan de trap zonder te reageren.
Toen mijn moeder van paniek begon te huilen en bijna flauwviel riep ik 'GRAPJE!'
Heb er nog steeds spijt van, dat was helemaal niet grappig van me...
Nu is dit niet echt een geheimpje
Mijn geheimpje was dat ik stiekem geldmuntjes stal van mijn moeder...

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:09

mijn geheim:
ik heb dus een hekel aan suiker en tja de suikervoorraad slonk de hele tijd tja ma wist dat zij het niet was en pa * diabeet * zag ze ook geen suiker eten tja mij dus ook niet tja ze weet het nog steeds niet maar mijn rede ik denk/dacht * is ook zo hoor * dat ik een lage suiker heb/had en wat doe je dan.... puur suiker eten zo goor mensen ik raad het niet aan

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 17:24

speed101 schreef:
mijn geheim:
ik heb dus een hekel aan suiker en tja de suikervoorraad slonk de hele tijd tja ma wist dat zij het niet was en pa * diabeet * zag ze ook geen suiker eten tja mij dus ook niet tja ze weet het nog steeds niet maar mijn rede ik denk/dacht * is ook zo hoor * dat ik een lage suiker heb/had en wat doe je dan.... puur suiker eten zo goor mensen ik raad het niet aan

wow...

bad :')

Benazir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 17:35

Ik heb ooit 'ns de ring van mijn oma gestolen :') was bij haar blijven slapen en nam hem de volgende ochtend mee naar mijn vader. Heb hem daar mooi bewaard tot ik een paar dagen weer bij mijn oma kwam. Die vertelde me natuurlijk meteen dat haar ring weg was en ik heb toen flink helpen zoeken. Legde hem subtiel op de kast "Oma, wat zeg je nu? Hij ligt toch gewoon hier?!" :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 18:15

@ thehorseinn tja je weet hoe het gaat eerst suiker en dan sterker spul maar tja ik begon met sterker spul en eindigde met suiker :')

unika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 23:35

niemand meer?

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:16

Mijn vriend was vroeger heel creatief samen met zijn broer.
Op een bepaald moment hadden ze een hele fantasie over een kinderlokker met een langere leren jas in een gouden koets. Toen hebben ze besloten dat ze dit met de wereld moesten delen en hebben allemaal posters gemaakt en die op bomen geplakt in de buurt. Met spelfouten, een tekening van een man in een gouden koets en het adres van mijn schoonouders er op. Het had echter meer impact dan gepland, want die middag stonden er allemaal ouders in paniek bij het huis van mijn schoonouders. :Y) :D

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 16:42

naast het huis van mijn buurmeisje waseen klein steegje en een open plekje. niemand die dat wist alleen de buren en wij. Als je op het open plekje was zag je het raam van de badkamer van de buren. Daar hebben me buurmeisje en ik een keer allemaal modder doorheen naar binnen gegooid.
Toen de buurvrouw naar onze moeders was geweest hebben gewoon keihard ontekend dat wij het waren.

Op het open plekje hebben we ook een keer gepoept met ze tweeen omdat we zo nodig moesten. We hebben er daarna netjes een steen overheen gelegd.

Verder kan ik even niet op nog meer kindergeheimen komen. zal vast nog wel meer hebben uitgevreten :)

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 18:35

ik ging vroeger met mijn vriendinnetje op de paarden die in de weien in de buurt stonden rijden :o :o :o gewoon zonder zadel en hoofdstel en in alle gangen en figuren rijden enzo... ik was een nh-goeroe avant la lettre :')

Daarnaast hadden de struiken en paden bij ons spannende namen, "t verboden bosje, t zwarte pad' en alle buurtkinderen wisten dan meteen wat je bedoelde.

En we bouwden vroeger altijd 'geheime hutten' waar we dan bij elkaar kwamen in onze geheime club. Dan namen we snoep en donald duck boekjes mee en gingen die lezen en mensen in hun tuin bespioneren. We geloofden dan ook dat we, als we doodstil bleven zitten, we op zouden gaan in de omgeving en de mensen ons niet konden zien :') We hadden ook een man in de buurt wonen die heel naar deed tegen kinderen en dus ook altijd de sjaak was bij plagerijen... Toen hij ook nog eens over de voet van mijn broertje reed met zijn auto zonder echt excuus te maken was t hek natuurlijk helemaal van de dam := belletje trekken, bergen rode besjes door de ventilatengleuven van de motorkap van de auto, ballon om de uitlaat, vanalles door de brievenbus en tegen de ramen... achteraf gezien best heel erg allemaal :o :o

En ik heb ooit eens een snoepje gestolen, het was zo'n zure bal en ik was zooooo bang dat t uit zou komen of mijn moeder erachter zou komen dat ik terug ben gegaan en de bal heb teruggelegd :=

Ow ik herinner me nog iets := op de kermis stonden bij ons altijd van die shetten waar je een ritje op kon maken, die waren van nogal asociale mensen (zacht uitgedrukt) en moesten voor de kermis opgehaald worden en dan mocht je daarop rijden naar de kermis toe. Mijn moeder had me uitdrukkelijk verboden om daarnaartoe te gaan, vanwege het soort mensen, maar ik wilde zó graag op mijn tijdens-de-kermis-loop -en-verzorgshetje rudi naar de kermis rijden, en er gingen nog veel meer meiden mee, dat ik toch stiekem meegegaan ben. Heb mijn ogen uitgekeken bij die mensen thuis, er liepen gewoon kippen over de keukentafel := (die al zeker een jaar geen doekje meer had gezien, was 1 grote ashoop :') ) echt nog nooit zo'n puinhoop gezien. Maarrr ik mocht op Rudi naar de kermis rijden, was de hele rit (een kwartiertje) tegelijkertijd apetrots dat mensen me op 'mijn' pony zagen rijden, en doodsbenauwd dat een bekende me zou zien en iets tegen mijn ouders zou zeggen :') :=