2 vriendinnen van mij zijn de oudste van de kinderen in het gezin en die vind ik persoonlijk ook de knapste

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shanna schreef:Dat alle jongsten dom zijn is niet waar.
Ik ken meerdere gezinnen waarbij dat niet het geval is. Ook bij ons thuis (sorry broer, bewijzen zijn er zat).
En wat is er mis met de stelling van oudste het minst mooi?
Bij mij in de omgeving is dat gewoon zo, en volgens mijn moeder zit er ook wel een kern van waarheid in. Wat is er dan mis mee om dat te controleren of dat alleen bij ons toevallig zo is, of dat meer mensen dat herkennen?
Aan de poll te zien zijn sowieso nog 59 anderen het met mij eens.
mayniac_val schreef:@Bevertje: het zou prima zijn als de TS zich afvroeg of haar stelling echt klopt. Echter, zij gaat er vanuit dat het de onbetwiste waarheid is en dat schiet mij zwaar in het verkeerde keelgat.
Shanna schreef:Ik snap wat je bedoeld, maar dat kan dus echt niet
Ik zal kijken of ik een voorbeeldfoto van ons samen kan vinden, dan snap je wat ik bedoel.
Ook bij de mensen uit mijn voorbeelden, is de oudste ongetwijfeld de lelijkste. Geen discussie over mogelijk.
Ze zijn echt niet allemaal lelijk, maar de jongere kinderen overtreffen de oudste toch echt.
lifaya schreef:Shanna schreef:
En wat is er mis met de stelling van oudste het minst mooi?
Bij mij in de omgeving is dat gewoon zo, en volgens mijn moeder zit er ook wel een kern van waarheid in. Wat is er dan mis mee om dat te controleren of dat alleen bij ons toevallig zo is, of dat meer mensen dat herkennen?
Denk dat hier op gedoeld word
pinuts schreef:hoop dat de fotos die geplaatst zijn met toestemming is. Natuurlijk is er zoiets als de gulden snede, en brad pitt komt daar lekker vlakbij, en ja dat vind de meerderheid ook mooi. Maar is dat belangrijk? Je zal miss makkelijker aan een baan komen, of sneller een partner vinden. Maar karakter en uitstraling, dat maakt je mooi.