Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Zul je zien, eet je alles wat goed voor je is en laat je de rest staan, houdt je rekening met kankersla en dan kom je onder de bus
Fiffill schreef:"Drie op de vier Nederlanders krijgt kanker. Eén op de drie mensen overlijdt aan kanker, in Nederland ongeveer 40.000 mensen per jaar. Sinds 2007 is kanker bij ons doodsoorzaak nummer één."
ELpatcho schreef:Haha zometeen geven we het ene kind wel vlees, want ja die heeft die en die bloedgroep. En nee jij mag als zusje niks want jij hebt een andere bloedgroep
danneke80 schreef:Twiggy2008 schreef:Ik heb ook O en ben hartstikke vegetarisch!
Eet jij verder veel dingen van de 'goed lijst' voor O-mensen?
MamboBeach schreef:Mag ik vragen waarom jij aan het lamsvlees moet?
Fiffill schreef:MamboBeach schreef:Mag ik vragen waarom jij aan het lamsvlees moet?
Omdat ik een paar maanden naar IJsland ga om te werken en die familie eet vlees (van hun eigen dieren en dat zijn schapen). Vegetarisch eten is daar geen optie aangezien er niet voldoende vervangers zijn (vroeger waren er zelfs nauwelijks groenten, tegenwoordig wel natuurlijk maar alles is daar vrij prijzig - alleen is d'r ontzettend veel vis en ook vlees). Ook ga ik nog het land door trekken (op de fiets met 'n tentje wildkamperen dus geen hotel-idee) en dan kan ik niet kieskeurig zijn wat m'n voeding betreft.
Jeps ik heb het perfecte land uitgekozen.