je helpt er alleen maar anderen mee natuurlijk. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toyota Aygo die ik ook alleen maar gebruik voor langere afstanden. Boodschappen doe ik er bijvoorbeeld niet mee. Vind dat verschrikkelijk. Moet je eerst tien keer de parkeerplaats rond voor een plekje, kom je terug en dan sta je ingebouwd tussen de SUV's en andere grote bakken. Tsk. Nee hoor, lekker op de fiets. Net zo makkelijk, sneller en met een beetje strategisch inpakken kan ik heel veel meenemen.
Kind voorop, kind achterop en de boodschappen in de fietstassen. Kost wat oefening qua balanceren en het africhten van je kinderen maar dan wil dat prima

Haha, ach je gaat uiteindelijk toch wel dood. Trouwens... "Drie op de vier Nederlanders krijgt kanker. Eén op de drie mensen overlijdt aan kanker, in Nederland ongeveer 40.000 mensen per jaar. Sinds 2007 is kanker bij ons doodsoorzaak nummer één."

Berdien schreef:Zul je zien, eet je alles wat goed voor je is en laat je de rest staan, houdt je rekening met kankersla en dan kom je onder de bus

Fiffill schreef:"Drie op de vier Nederlanders krijgt kanker. Eén op de drie mensen overlijdt aan kanker, in Nederland ongeveer 40.000 mensen per jaar. Sinds 2007 is kanker bij ons doodsoorzaak nummer één."
) snitzel en beetje zooi uit de frituur (maar liever niet vaker dan 1 keer in de 2 weken/maand) Wil graag gezonder gaan eten, maar heb geen idee waar te beginnen en ik lust gewoon vrij weinig.
). ELpatcho schreef:Haha zometeen geven we het ene kind wel vlees, want ja die heeft die en die bloedgroep. En nee jij mag als zusje niks want jij hebt een andere bloedgroep
danneke80 schreef:Twiggy2008 schreef:Ik heb ook O en ben hartstikke vegetarisch!
Eet jij verder veel dingen van de 'goed lijst' voor O-mensen?
MamboBeach schreef:Mag ik vragen waarom jij aan het lamsvlees moet?
Vind sommige dingen zelfs heeeeerlijk! Fiffill schreef:MamboBeach schreef:Mag ik vragen waarom jij aan het lamsvlees moet?
Omdat ik een paar maanden naar IJsland ga om te werken en die familie eet vlees (van hun eigen dieren en dat zijn schapen). Vegetarisch eten is daar geen optie aangezien er niet voldoende vervangers zijn (vroeger waren er zelfs nauwelijks groenten, tegenwoordig wel natuurlijk maar alles is daar vrij prijzig - alleen is d'r ontzettend veel vis en ook vlees). Ook ga ik nog het land door trekken (op de fiets met 'n tentje wildkamperen dus geen hotel-idee) en dan kan ik niet kieskeurig zijn wat m'n voeding betreft.
Jeps ik heb het perfecte land uitgekozen.

en daarna ging het eigenlijk wel behalve dan dat ik het eten vreselijk vond. Maar dat kwam niet eens echt door het vlees... ze eten daar namelijk geen groenten (Portugal), gewoon aardappelen met vlees en nog meer vlees.
Vreselijk. Dat vlees ging nog wel, maar ik had zo'n behoefte aan een stukje groente... heb er twee keer sla gehad en dat was het, was er 7 dagen.
Overigens heb ik toen rund, kip en kalkoen gegeten en vond die laatste het lekkerst (vond er allemaal weinig aan maar als ik moet kiezen
)
Ben niet van plan een dieet zonder groente te gaan volgen, dat brak me veel meer op dan het vlees eigenlijk.