Bij haptonome was het heel heftig. Emotioneel ook...Moest ook echt even een paar dagen 'bijkomen' voor ik weer iets op bokt kon posten.
Ik was tijdens de laatste les op school al helemaal onrustig en was 't al moeilijk. En als ik dan bij haar ben, durf ik de auto eigenlijk niet goed uit...
En uiteindelijk zegt of doet ze dan iets waardoor ik me echt niet meer groot kan houden en tja...tegelijkertijd durf en kan ik dan helemaal niets anders. Terwijl ik echt zó enorm verdrietig ben en het helemaal gehad heb en het allemaal te veel is...En als ze me dan vastpakt is dat in het begin zo beangstigend en kan ik het bijna niet verdragen dat ze me aanraakt. En wil ik me eigenlijk alleen maar van haar wegdraaien en kijken of ze toch echt niks engs gaat doen. Tot ik me uiteindelijk overgeef. Dan is het goed en voelt het heel veilig en kan ik dat ik-ben-eigenlijk-heel-erg-verdrietig-gevoel een beetje toelaten. Maar toch durf ik me dan niet helemaal te laten gaan en ben ik nog steeds zó aan het vechten tegen dat gevoel.
Sofie en nynke, goede ideeen ja! omdat we dubbele sessies inplannen is 1x gaan dus 2 sessies. Ik heb vanmiddag een gesprek met mijn ouders. Ik had haptonome een mail gestuurd naar aanleiding van de vorige sessie, en (omdat ze dat zei in de mail
) heb ik hem ook doorgestuurd naar mijn ouders...
. Ondanks dat ik die mail had gestuurd (tip van haptonome, dan zou ik niet hoeven uit te leggen hoe moeilijk het nu allemaal is en waar we mee bezig zijn tijdens de sessies), begreep papa niet helemaal dat ik nu het liefst zoveel mogelijk sessies heb tot het einde van het jaar. Om een lang verhaal kort te maken, kan ik dit jaar nog 7x gaan.
Ook dat we nu meer sessies hebben voelt als een hele opluchting. De sessies zijn gewoon heel belangrijk voor mij. Heb er eigenlijk ook geen problemen mee dat ik er die dingen voor op moet geven.
)
)
De eerste keer dat er een 'pauze' van 3 weken tussen zat, was het ook wel weer spannend om te gaan, maar absoluut niet die spanning/angst die het nu geeft.
Goed nieuws dat het de goede kant op gaat..!! verdien je ook..
Daarna...mocht ze ook die 2e lezen...Was ze ff stil van.