DarkDreamer schreef:Jeroennn schreef:tenzij.. je (ex)vriendje je naam+wachtwoord weet van bokt en stiekem kijken
Bij nader inzien.. Ik heb me een keer vergeten uit te loggen op bokt toen ik bij mijn ex was.. Dus hij kan volgens mij zo op mijn account komen..Hij stalkt me immers ook op hyves (Ja mensen, het is al ruim een half jaar uit maar hij kijkt nog steeds dagelijks op mijn hyves).
Overigens was het bij deze jongen ook zijn grootste blunder ooit om vreemd te gaan. Volgens mij heeft hij het er ook niet bij 1 gehouden.
JAAAAA Ik meld me! Ik heb ook een ex die dagelijks op mijn hyves is, terwijl hij het als een ongelofelijke l^l heeft uitgemaakt wat mij echt liefdesverdriet heeft gegeven!
Kan er nu nog om janken als ik eraan terug denk! Dan vraag ik me bij mij eigen af "jonge wat moet je op mijn hyves?" Hij is trouwens nu weer terug bij zijn ex, die hij hier bij mij echt hartstikke zwart heeft gemaakt, maar dan ook echt door en door gemene opmerkingen en dingen die eik niet door de beugel konden.
Jeukt me iedere keer om het meisje te vertellen, maar krijg 't dan toch niet klaar

Hij stalkt me immers ook op hyves (Ja mensen, het is al ruim een half jaar uit maar hij kijkt nog steeds dagelijks op mijn hyves).

) en gezien de vele dingen die er gebeurt zijn... Ik kon alleen maar huilen toen hij het had uitgemaakt dus heb nooit de kans gehad om eens goed boos op hem te worden. Hij woonde, toen ik nog bij mijn ouders woonde, op 2 uur reizen bij me vandaan met het OV en met de auto ruim een half uur. En aangezien ik daar verder vrijwel niemand ken heb ik er dus ook niets te zoeken.. (ja een 2 vriendinnen, maar die zie ik een keer in de zoveel tijd). Ik ga echt geen halve wereldreis maken om mijn woede naar hem toe te uiten
) naja beetje aan't zoenen enzo, zegt ie ineens bijt eens op me lip ? echt ik hield hem niet meer. had het er ook nog met vriendinnen over maar die hadden echt zoiets van, dat zeg je toch niet

heb zo'n ontzettend lieve en attente vriend.. dat ik mij soms afvraag of ik niet egocentrisch ben