Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:57

DarkDreamer schreef:
Jeroennn schreef:
tenzij.. je (ex)vriendje je naam+wachtwoord weet van bokt en stiekem kijken :wow:

Bij nader inzien.. Ik heb me een keer vergeten uit te loggen op bokt toen ik bij mijn ex was.. Dus hij kan volgens mij zo op mijn account komen.. :') Hij stalkt me immers ook op hyves (Ja mensen, het is al ruim een half jaar uit maar hij kijkt nog steeds dagelijks op mijn hyves).

Overigens was het bij deze jongen ook zijn grootste blunder ooit om vreemd te gaan. Volgens mij heeft hij het er ook niet bij 1 gehouden.

JAAAAA Ik meld me! Ik heb ook een ex die dagelijks op mijn hyves is, terwijl hij het als een ongelofelijke l^l heeft uitgemaakt wat mij echt liefdesverdriet heeft gegeven! :o Kan er nu nog om janken als ik eraan terug denk! Dan vraag ik me bij mij eigen af "jonge wat moet je op mijn hyves?" Hij is trouwens nu weer terug bij zijn ex, die hij hier bij mij echt hartstikke zwart heeft gemaakt, maar dan ook echt door en door gemene opmerkingen en dingen die eik niet door de beugel konden. :( Jeukt me iedere keer om het meisje te vertellen, maar krijg 't dan toch niet klaar :Y)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:58

Liezel1 schreef:
DarkDreamer schreef:
Bij nader inzien.. Ik heb me een keer vergeten uit te loggen op bokt toen ik bij mijn ex was.. Dus hij kan volgens mij zo op mijn account komen.. :') Hij stalkt me immers ook op hyves (Ja mensen, het is al ruim een half jaar uit maar hij kijkt nog steeds dagelijks op mijn hyves).

Overigens was het bij deze jongen ook zijn grootste blunder ooit om vreemd te gaan. Volgens mij heeft hij het er ook niet bij 1 gehouden.

Als hij je Bokt naam weet hoeft hij maar even snel een gebruikersnaam aan te maken en hij kan zo al je berichten lezen.....

Zal me een zorg zijn of ze 't lezen, zijn toch hun blunders :') Sowieso zal hij er vast wel om kunnen lachen, wat boeit 't ook niemand kent niemand hier :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:01

GP60 schreef:
Haha nou oke.

Wij hadden dus sex, en ik pijpte hem haha.
Maar toen was hij vergeten te vertellen dat ie kwam en spoot zo zijn lading in mijn mond.
En hij vond het nog grappig ook.
:')

Ik ken zat jongens die het expres niet vertellen, juist omdat ze dan in je mond kunnen klaar komen. Dat vind een jongen toch het lekkerst..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:01

Het ging mij niet zozeer om het lezen van de blunders, maar meer om de meiden die stalkers hebben....

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:02

KBTP schreef:
Dan vraag ik me bij mij eigen af "jonge wat moet je op mijn hyves?"

Nou kijk ik er haast nooit op dus het is me vast ontgaan maar: hoe kun je dan zien of iemand op je hyves heeft gekeken? :o?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:03

hestejente schreef:
KBTP schreef:
Dan vraag ik me bij mij eigen af "jonge wat moet je op mijn hyves?"

Nou kijk ik er haast nooit op dus het is me vast ontgaan maar: hoe kun je dan zien of iemand op je hyves heeft gekeken? :o?

Goldmember! :o

@Shanna dat is inderdaad waar, wat zouden ze daar toch mee hebben? :') Vriend van een vriendin van mij is dan 15 minuten compleet buiten westen :') Wat me trouwens op een hele goede blunder van een vriend laat denken!

Die had dus liggen hupse met een van zijn scharreltjes maar iets te weinig gegeten op die dag. Op zijn hoogtepunt viel ik flauw, maar hij zat dus met zijn edele porsche ergens in haar edele garage :') Hij schaamde zich dood, arme kerel :=
Laatst bijgewerkt door KimD op 08-01-11 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:04

Aha :)

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:08

Ik ben goldmember, vandaar. :P

Al mijn nieuwe foto's worden ook gelijk bekeken door hem.. Terwijl ik vrijwel nooit op zijn hyves zit. Dat roept me teveel woede op, want ik ben nog steeds razend op hem. Heb eigenlijk het gevoel dat, dat pas afneemt als ik eens lekker tegen hem kan schreeuwen. Hij heeft het bij mij idd ook op een rot manier uitgemaakt (zoals ook bij jou het geval was KBTP :(:) ) en gezien de vele dingen die er gebeurt zijn... Ik kon alleen maar huilen toen hij het had uitgemaakt dus heb nooit de kans gehad om eens goed boos op hem te worden. Hij woonde, toen ik nog bij mijn ouders woonde, op 2 uur reizen bij me vandaan met het OV en met de auto ruim een half uur. En aangezien ik daar verder vrijwel niemand ken heb ik er dus ook niets te zoeken.. (ja een 2 vriendinnen, maar die zie ik een keer in de zoveel tijd). Ik ga echt geen halve wereldreis maken om mijn woede naar hem toe te uiten :').

NicoleHorses

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 23:54

Het was dan wel niet mijn ex maar we liepen zeg maar een soort van wel met elkaar,
naja wij lagen daar verry romantisch naar de sterren te kijken achter in het weiland bij de paarden (die uiteraard binnen stonden :D ) naja beetje aan't zoenen enzo, zegt ie ineens bijt eens op me lip ? echt ik hield hem niet meer. had het er ook nog met vriendinnen over maar die hadden echt zoiets van, dat zeg je toch niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 23:55

Vind ik ook geen blunder hoor, als hij dat lekker vind, hoe moet hij dat anders aangeven dan het te vragen? Door jou te bijten? :+

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 23:56

dat vind ik niet super raar. misschien wou hij gewoon a little more naughty zoenen. terwijl jij binnen de lijntjes bleef(bwvs)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 23:57

mijn vriend had superlief voor mijn verjaardag zelf een taart gebakken inclusief chocolade letters met ""Cynthia, 25 jaar"
erg leuk.. maar ik werd toch echt 26 jaar :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 23:59

Lowara schreef:
mijn vriend had superlief voor mijn verjaardag zelf een taart gebakken inclusief chocolade letters met ""Cynthia, 25 jaar"

Deze vind ik wel extreem schattig! :+

En die met het lipbijten, ik doe niet anders :') Vind ik wel sexy :o

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 00:00

Lowara schreef:

haha
wel lief (behalve de verkeerde leeftijd dan)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 00:08

hanny_jelke schreef:
Lowara schreef:

haha

Maar 't gaat om het gebaar erachter en dat was vast zeer goed bedoeld <3

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 01:21

Lowara schreef:

Hahaha <3

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 01:26

KBTP schreef:
hanny_jelke schreef:
haha

ja daarom zie ik al wel lief,
het gebaar is heel lief

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 01:37

Hm. k wil bij mn scharrel slapen nu! Alleen Ben ik nu hier bij mijn ouders en hij bij zijn ouders...
Als ik nog leuke blunders van hem weet. hij nog leuke blunders maakt zal ik ze posten!
Ik weet trouwens nog n leuke * blunder * Naja, was niet echt n blunder, meer gewoon stom en achteraf grappig...
K bleef voro de 1e keer bij n vroeger vriendje slapen, jaar of 3 geleden... Ik netjes op de grond op n matje dat heel poedersuiker lag, was 5 mm dik ofzo...
Dus ik dat vertellen aan hem, en besloten dat ik maar bij hem in zn 2 persoons bed kon slapen. Niks gebeurd of wat dan ook, alleen een knuffel en welterusten. Komt smorgens zijn moeder ons wakker maken, en ik lag dus daar in dat bed... Niks aan de hand zou je denken... TOT zijn moeder me bij zich riep en zei; Ik moet je even op het matje roepen, waarom sliep je niet op je matje? Dus ik knalrood... Zegt ze: ja maar mn man en ik vinden dat prima hoor :D Was wel ff heel ongemakkelijk... Nu ken ik ze als hele lieve ex-schoonouders die ik nog regelmatig zie!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 01:43

Citaat:

haha

absoluut :j heb zo'n ontzettend lieve en attente vriend.. dat ik mij soms afvraag of ik niet egocentrisch ben :+

wel grappig detail bij bovenstaande blunder; hij had het in zijn mobieltje staan + de leeftijd van 2 jaar ervoor.
en maar stug 10 minuten volhouden dat ik echt 25 zou worden "want zo staat het in m'n mobiel, kijk maar! " :j
hij loste het trouwens creatief op door de 5 op te eten en er snel een 6 nog op te maken ter plekke :+

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 01:49

Omg wat een blunders hier zeg!!
Heb echt helemaal dubbel gelegen :')
Al zal ik nu wel raar gaan denken als mn vriend vraagd wanneer ik thuis kom.. Oei oei :P

GP60

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 12:36

Shanna schreef:
GP60 schreef:
Haha nou oke.

Maar toen was hij vergeten te vertellen dat ie kwam en spoot zo zijn lading in mijn mond.

Ik ken zat jongens die het expres niet vertellen, juist omdat ze dan in je mond kunnen klaar komen. Dat vind een jongen toch het lekkerst..

Haha mocht dat zo zijn heeft ie pech gehad, want heb het niet goed afgemaakt. :P

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 12:37

jajajaja, ik weet een blunder van een ex scharrel....
het was de dag voor pasen, en we lagen gezellig in bed.
hij was een beetje,uhm, grooooooooooooooooooot, dus moest een beetje voorzichtig doen.
blijkbaar vond hij dat t mijn probleem was, want toen ie eindelijk "zat" keek ie op z'n telefoon...
gevraagd wat ie aan het doen was?!?!?!:@
hij moest z'n wekker nog zetten voor het paasontbijt....
ik heb hem maar vriendelijk gezegd dat ie ook NU wel kon vertrekken.

ahhh, en een blunder van een vriend van me.
mijn scharrel bleef slapen, mijn beste vriendin en nog een vriend.
uiteraard lag mijn scharrel bij mij in bed, en mijn vriendin en die vriend lagen ook samen in bed.
wij doen dat wel vaker, geen probleem, iedereen kan z'n handen thuis houden.
maar, mijn hondje sliep ook graag in dat bed.
de jongen had a. slechte ogen, b. t was donker en c.iedereen had wel een sapje op.
dusssss, de hond sprong op bed en kroop lekker tussen hun in onder de dekens....
die jongen dacht dat het mijn vriendin was, die hem even wilde verwennen!!! oeps

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 14:14

ahahaha geweldige verhalen allemaal! Ik heb echt 16 pagina's gelezen!
jammer dat het afgelopen is! maar ik blijf volgen! :P

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 14:27

GP60 schreef:
Haha nou oke.

Dat noem ik geen blunder :D Graag zelfs :o

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 14:48

JessAndHope schreef:
GP60 schreef:
Haha nou oke.

Dat noem ik geen blunder :D Graag zelfs :o

iewhl :=