Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suus_pepper schreef:Hier regent het ook!!
Maar rijden jullie nu ook nog niet buiten? Want mijn zus zegt dat de grond nog bevroren is en dat dat zelfs zaterdag nog niet berijdbaar is.. Terwijl het dan al 5 dagen gedooid heeft hier (ook 's nachts). Wat vinden jullie hiervan??
gohya schreef:suus_pepper schreef:Hier regent het ook!!
Maar rijden jullie nu ook nog niet buiten? Want mijn zus zegt dat de grond nog bevroren is en dat dat zelfs zaterdag nog niet berijdbaar is.. Terwijl het dan al 5 dagen gedooid heeft hier (ook 's nachts). Wat vinden jullie hiervan??
De grond is dan nog wel bevroren maar als het niet glad is?kan je makkelijk buiten rijden hoor.
Wij rijden hier in het weiland op het stuk waar de sneeuw en het ijs weg is,grond is nog wel steenhard maar het gaat prima.En hier is het pas vanaf vandaag gaan dooien,dus grond is aardig hard.
suus_pepper schreef:Robin schreef:Volgens het plaatje bij de openingspost is het hier 10 graden?HetT zal toch niet...
Paarden gaan volgens mij hier weer stuiterend door de wei als het weer kan.
gaan ze de wei nu niet op dan? Die van mij wel haha ze doen wel voorzichtig ze zijn ook niet meer de jongsten
suus_pepper schreef:Robin schreef:
gaan ze de wei nu niet op dan? Die van mij wel haha ze doen wel voorzichtig ze zijn ook niet meer de jongsten
Jawel ze gaan de wei wel op maar kunnen niet zo uitbundig doen als dat ze zouden willen. Dus dat is nogal opgehoopte energie dat er dan uitkomt, zo bedoelde ik het