Vriend houdt zich totaal niet aan tijd/afspraken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: Vriend houdt zich totaal niet aan tijd/afspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 00:43

ts is niet bij amsterdam denk ik dan hadden we het wel gehoord. Misschien bij haar moeder maar kan ze niet op internet ?

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 00:50

zeg tegen hem dat je het schandalig vind dat hij je gewoon laat barsten nu jij geopereerd bent en dat je hem heel egoistisch vind maar als hij je nu al laat barsten is sie dan wel te vertrouwen? en word eens goed boos wat denkt hij wel. jij mag van hem verwachten dat hij doet wat jij graag wil nu en jou geen schuldgevoel aanpraten. ik zou woest zijn

winnie03 schreef:
Toch nog maar even gebeld. Hij was nu weer bij een andere vriend geweest en zou zo vertrekken. Datzelfde zei hij om 5 uur toen ik ook belde waar hij bleef.
Voel me ineens zo ellendig nu. Hij gaat gewoon echt zijn eigen gang, zelfs nu ik hier zo lig..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 08:31

S_uus schreef:
ts is niet bij amsterdam denk ik dan hadden we het wel gehoord. Misschien bij haar moeder maar kan ze niet op internet ?

TS komt regelmatig online hoor , alleen niet zo veel in dit topic :)

Ander topic waar wat meer achtergrond-info in staat :
[EJL-ITP] In een uur tijd alles verloren, mijn 2010

Verschrikkelijk naar ongeluk , arm beestje , geen wonder dat je daar even flink overstuur van bent winnie :(:)

Met je vriend werkt het niet , zowel jij als hij zijn niet gelukkig zo , kun je niet gewoon terug naar je moeder en van daaruit een nieuwe start maken voor jezelf ? :)

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 00:23

Hoe gaat het nu met je ts? :)