Ontevreden over fotoshoot, wat kan je?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ontevreden over fotoshoot, wat kan je?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:45

Zou dat iets veranderen aan hetgeen ik van haar kan vragen?
Ze heeft weet van het topic en er houdt niemand haar tegen.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:47

[***] schreef:
Zou dat iets veranderen aan hetgeen ik van haar kan vragen?
Ze heeft weet van het topic en er houdt niemand haar tegen.

Nee je hoort gewoon het geld terug te krijgen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 15:56

Blijkbaar is de fotograaf in kwestie het daar niet mee eens...
Nog steeds geen reactie & geen geld...

Denk dat het haar niks kan schelen ofzo ..
Of dat ze denkt dat ik er toch niks mee ga doen ..
Rare redenaties als je het mij vraagt ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 19:17

Ik heb een e-mail gehad..
Ze laat weten dat ze ermee bezig is en dat ze zo spoedig mogelijk een reactie gaat geven..

Ik heb ondertussen al wat info ingewonnen, heb het idee dat het nodig gaat zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 19:19

hmm ben benieuwd! Hoop voor je dat het toch snel word opgelost..

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 19:22

Het volgende bedoel ik helemaal niet verkeerd naar de TS, begrijp haar verhaal goed en vind het ontzettend netjes dat ze geen naam bekend maakt. Maar ben toch erg benieuwd naar een reactie of de kant van het verhaal vanuit de fotografe. Elk verhaal heeft 2 kanten, of is dat bij dit verhaal niet? Er wordt gezegd dat ze meeleest, misschien via PB of een SA?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 19:23

Kaisa schreef:
Het volgende bedoel ik helemaal niet verkeerd naar de TS, begrijp haar verhaal goed en vind het ontzettend netjes dat ze geen naam bekend maakt. Maar ben toch erg benieuwd naar een reactie of de kant van het verhaal vanuit de fotografe. Elk verhaal heeft 2 kanten, of is dat bij dit verhaal niet? Er wordt gezegd dat ze meeleest, misschien via PB of een SA?

ben hier idd ook benieuwd naar, dacht er toevallig echt nét aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 19:25

Verwachten jullie dat ze andere feiten gaat weergeven dan?
Van mij mag ze haar kant doen hoor, wil zelf ook wel weten waarom ze zo reageert op alles, terwijl ik het naar mijn mening toch altijd netjes heb verwoord etc. Maar vraag me af wat jullie daarmee bereikt willen zien..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 19:26

heeft niet zozeer met iets bereiken te maken, maar ben wel benieuwd naar de reden van waarom alles zo verlopen is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 19:27

Die mag ze inderdaad altijd vertellen, ben ik ook benieuwd naar :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:00

Even de stand van zaken:
- geen geld
- ik heb van haar gisteren een e-mail gehad dat ze vandaag een e-mail zou sturen met haar besluit en uitleg, hier wacht ik nog op
- ik krijg (toevallig) net van een mod een pb dat ik geen gegevens openbaar mag maken

Het is leuk op deze manier, echt ...
Maarja, eerst maar even die e-mail afwachten zeker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:01

Waarom mag je geen gegevens openbaar maken? het is toch een verhaal uit eerste hand. En als ik ontevrede ben over een bedrijf mag ik dat toch ook hier aangeven?

Maar wel mooi kl*te zo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:02

Ik zou serieuzere stappen ondernemen, je hebt al veel te lang geduld gehad... Wat een asociale gang van zaken zeg, ik heb echt respect voor jou.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:02

dan heb ik maar 1 vraag - waarom zou je geen gegevens openbaar mogen maken. Het is toch zeker een ervaring uit eerste hand, dacht dat die wel besproken mochten worden.

Enne vandaag is voorbij om 23.59 - dan nog geen mail is verdere stappen in mijn ogen. Jij hebt al zoveel geduld gehad (waar ik mijn pet voor afneem - ik was allang in de hoogste boom geklommen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:16

Pffffff, wat oliebol zeg... Alweer geen vorderingen... Fotograaf in kwestie heeft duidelijk d'r prioriteiten niet helemaal juist liggen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:20

Ze heeft nog een kleine 2 uur natuurlijk ...
Bah, ik baal echt enorm op dit moment :( Maar misschien kan er toch nog wat van komen (maar daar ga ik even nog niks over zeggen ;) ).

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:40

Vreemd dat je geen gegevens openbaar mag maken. Ervaringen uit de eerste hand zijn toegestaan op Bokt, dus ik zou niet weten waarom het nu niet zou mogen? Je hebt imo lang genoeg gewacht op antwoord. Belachelijk dat de fotograaf nog steeds geen actie heeft ondernomen om jou op degelijke manier tegemoet te komen.

Wat betreft je laatste zin (misschien kan er toch nog wat van komen): Er had al veel eerder iets van moeten komen. Dat is al die tijd niet gebeurd. :\ Don't get your hopes up.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:42

Moet zeggen dat ik die hele pb beetje raar vond, net nu toevallig op dit moment ...
Maarja, misschien ga ik me gewoon dingen inbeelden :+

Met dat laatste bedoel ik ook niet de fotograaf hoor, maar buiten de fotograaf om zeg maar, dat ik het niet meer alleen moet opknappen ;)

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:46

Wat was het argument van de mod(s) dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:48

Dat ze geen partij trekken en vinden dat het buiten bokt om opgelost dient te worden ...

Wat ik totaal niet snap want al die bedrijven, handelsstallen, ... topics dan? Die mensen zitten meestal niet eens op bokt.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:49

Dat vind ik ook nogal vreemd! Elke ervaring uit eerste hand mag altijd gedeeld worden, dus waarom de jouwe niet? Tenminste niet met naam? Lijkt een beetje op censuur als gevolg van met 2 maten meten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:52

Ik snap het ook niet helemaal. Het is een ervaring uit eerste hand en de fotograaf in kwestie kan gewoon haar kant van het verhaal vertellen als ze dat graag wil..

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:54

Vreemd... :\ Als bokt geen partij wil kiezen, laten ze beide partijen hun zegje doen, lijkt mij.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:54

Ts
Ik denk dat je gewoon je verlies moet nemen......

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:55

Ik denk dat het er om gaat dat je hier te maken hebt met een andere Bokker en dat het dan valt onder 'negatief bespreken van een andere Bokker'. Als ze het goedvinden dat je de naam van de fotograaf openbaar maakt, dan kiezen ze openlijk partij voor jou, dan geven ze jou gelijk.

Andersom mag de fotograaf dan ook niet negatief over jou schrijven op Bokt en jouw naam erbij noemen.