Anthea, ik ben niet zo voor bont, maar mits je dit goed combineert vind ik het zeker geen sletterige schoen! Maar ik snap wel dat met minirok en goed diepe decolleté dat echt goedkoop wordt
Anoniem
Geplaatst: 30-11-10 16:46
Janee oke, maar ik ben meer van plan om mezelf in te pakken als 'n eskimo ipv minirokje
Megamutsj
Geplaatst: 30-11-10 16:49
Zijn wel heel leuk, alleen die hak zo hoog En het nadeel van bont is dat het zo snel vies word eigenlijk.. heel jammer want het zijn mooie laarzen!
Hmm als ik heel eerlijk moet zijn vind ik ze eigenlijk wel ordinair Anthea! Maakt niet uit wat je eronder aan doet, vindt het gewoon niet zo'n elegante schoen.
Ik ben al zo lang aan het zoeken naar normale zwarte laarzen die lekker warm zijn. -zucht- Nergens te vinden.
Op tv komt er altijd een tv spotje met een man die helemaal panisch is dat de postbode weer langs komt met schoenen omdat zijn vrouw dat allemaal besteld heeft. Ze laten dan ook een gigantische schoenenkast zien. Iemand enig idee waar dat ook alweer van is?
inderdaad en ik heb er erg goede ervaringen mee. Ik bestelde woensdag en had ze vrijdag in huis. Heb voor de optie op rekening gekozen. laarzen pasten niet, dus hup maandag retour. Donderdag kreeg ik een mail dat het ontvangen was en er geen factuur meer open stond. Hele goede service dus
Hoi ik denk ik stel mijn vraag ook even hier. Ik ben allergisch voor kunsstof, en nu het zo koud wordt ben ik op zoek naar warme schoenen of laarzen. maar nu mag er dus geen kunsttof in zitten (bijv. 100% leren laarzen.) Ik ben op zoek naar sportieve, stoere laarzen of schoenen, heeft iemand misschien al iets voorbij zien komen?
Anoniem
Geplaatst: 01-12-10 20:53
Steve Madden heeft hele leuke stoere laarzen en sommige zijn 100% leer, zijn wel 'n klein beetje aan de prijs maar ze zitten heeeeerlijk