Hij wil er een eind aan maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bobolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:26

ik ga ook duimen voor jullie dat de medicijnen aanslaan

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 12:26

blauw00gje

Re: Hij wil er een eind aan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:36

En ook ik duim mee! :j

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:39

Ik ga ook voor jullie meeduimen, hopelijk slaan ze aan!

cocolate

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:46

ik duim ook mee!

Kirstennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:55

Lieve Lasorda,

Ik heb net als vele alles gelezen.
En ook dacht in het begin : Wat? Hoe kún je, je vrouw en je kind zo alleen laten?
Maar door jou verhalen, door te lezen hoe jullie dit meemaken neem ik dit ook allemaal terug. Wat bezielde mij om dat te denken? :?

Het is een proces van maanden misschien wel van jaren. En vind het enorm knap, dat zowel je man die met jou er toch over heeft gepraat jou steun aanneemt. Want zonder jou doorzettingsvermogen was dit nooit zo geweest als nu. Zowel van jou, dat je dit allemaal doet.

Je hebt je aangesloten bij het idee dat je man er misschien mee wilt stoppen. Als dit gebeurt zou je dit misschien beter begrijpen, maar je laat het er niet bij zitten! Want jij blijft doorvechten tot je man zegt : Ik kan niet meer. Ik wil niet meer. Ik hoef niet meer.
En dat vind ik ontzettend knap._/-\o_

Je onderhoudt een gezin, die nu onder hele zware omstandigheden zit. En waarschijnlijk zijn alle mensen hier de steun en de kracht die jou dit geven. En dat je werkgever je de ruimte geeft en begrip heeft is helemaal mooi. Dat laat maar weer zien hoeveel mensen om je geven, je steun geven om dit. Samen met je man uit te vechten. +:)+

Ik vind het enorm knap,
Want ook jij gaat hier aanonder door.
Ik mag wel zeggen zoals vele dat jij een ontzettende knappe vrouw bent. Je bent niet alleen sterk, je bent gewoon goed. Niemand had een betere vrouw op dit moment kunnen wensen. Je reageert heel goed, helpt hem waar nodig is. Voor jou is dit moeilijk omdat je hem het liefst niet alleen wilt laten, maar je laat het toch beetje bij beetje meer los.

Meid, ik kan niet meer zeggen, dat alle mensen van bokt, uit je omgeving ect jullie de overwinning gunnen. Zo zie je maar weer dat ook vreemde mensen helpen. Zo sta je nog weleens versteld. ;)

Ook al ken ik jullie niet persoonlijk.
Ik kan uit de grond van mijn hart zeggen dat ik super trots ben op jou en je man!

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:55

en natuurlijk draaien ook hier de duimen!
Fijn dat hij nu eindelijk met de medicatie heeft kunnen beginnen.. moge dit het begin van een voorspoedig herstel zijn :)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:56

Hoe gaat het trouwens met je zoontje?
Weet jij hier (al) iets van?

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:57

Ook hier wordt geduimd!!!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:58

Lasorda ik lees al vanaf het begin mee en wil je heel veel sterkte wensen. Ik zie vanaf achter mijn scherm op afstand hoeveel jullie om elkaar geven en hoeveel respect je voor je man hebt! Hier draaien ook duimen!

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:27

Wil jullie nog heel veel sterkte wensen en ik zal voor jullie duimen.
De rest heb ik je per pb toegestuurd.

Dikke knuffel aan jullie.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:37

Super dat hij aan de medicijnen begonnen is, ik denk dat dit zéker een groot verschil zal brengen. Onze hersenen kunnen niet zonder serotonine (daarom raken we ook zo makkelijk verslaafd aan iets die het opwekt zoals sigaretten) dus dit maakt écht, in combinatie met therapie een verschil!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:46

Wat goed dat hij met de medicijnen begonnen is! Ik duim zeker mee!

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 13:46

Ik wil jullie allemaal zo bedanken voor jullie lieve berichtjes.
Doet me erg veel goed. :j

Ons zoontje huppelt er vrolijk doorheen, hij heeft ons al door wat moeilijke momenten heen gefladderd.
Ik heb hem in jip en janneke taal geprobeerd uit te leggen dat pappa erg moe is in zijn hoofd
en dat de dokters gaan proberen om pappa's hoofd weer beter te maken. O, oke zegt hij dan. :)
Was de wereld voor ons volwassenen maar zo makkelijk.....

Ik had vandaag oppas besproken bij onze gastouder, want normaal moeten wij
op donderdag allebei werken. Ik heb hem er maar lekker naar toe gebracht;
het is herfstvakantie en wij komen nu toch niet echt de deur uit.
Kan hij even lekker spelen met wat andere kids, ook goed voor hem.

Typhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:48

Ik duim voor jullie dat de medicijnen snel aan slaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:54

Ik duim ook mee! Niets dan respect!
Fijn hè, die kinderlijke onbevangenheid.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 14:07

Wil jullie heel veel sterkte wensen! Wat een zware strijd, aan alle kanten.

Klinkt inderdaad als een depressie en dat is goed te behandelen. Geef de moed dus niet op! Echt niet! En vertel hem duidelijk dat hij nu ziek is en dat dat gevoel dat hij heeft (die zelfmoordgedachten en het vreselijke gevoel van binnen, die leegte en die onrust) dat dat bij de symptomen van zijn ZIEKTE horen. Maar dat hij beter kan worden en zich dan weer een stuk beter zal voelen.

Op Bokt zitten vrij veel mensen die zelf ooit zo diep zaten maar er uiteindelijk tóch zijn uitgekomen.

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:16

Ook ik duim heel hard voor jullie dat de medicijnen aan slaan , je hebt gelijk dat je jullie zoontje even heb weg gebracht zo kunnen jullie ook even lekker samen wat doen.

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 16:39

laetitia schreef:
Klinkt inderdaad als een depressie en dat is goed te behandelen. Geef de moed dus niet op! Echt niet! En vertel hem duidelijk dat hij nu ziek is en dat dat gevoel dat hij heeft (die zelfmoordgedachten en het vreselijke gevoel van binnen, die leegte en die onrust) dat dat bij de symptomen van zijn ZIEKTE horen. Maar dat hij beter kan worden en zich dan weer een stuk beter zal voelen.

Zo begin ik het steeds meer te zien inderdaad,
wat dat betreft was het gesprek met de psychiater echt een eye-opener.

De medicijnen maken zich intussen goed voelbaar.
Mijn man heeft een naar gevoel in zijn hoofd, alsof er een baksteen in ligt.
Maar hij ziet gelukkig dat hij daar echt doorheen moet, met een paar dagen zal het minder worden.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:51

Jeminee, wat een heftige situatie. Heel veel sterkte, krachtige vrouw!

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:52

Wel heel erg fijn, dat je zoontje 'blij' blijft, en het hem niet moe maakt! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:54

Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan en je man zich een stuk beter gaat voelen.

Ik heb trouwens al een paar keer gezegd dat ik jou zo'n bikkel vind, maar dat vind ik jouw man ook. Wat een kanjer, zoals die de strijd met zichzelf en de hele wereld aangaat, in alle openheid en vertrouwen met jou.

91laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 17:24

laetitia schreef:
Wil jullie heel veel sterkte wensen! Wat een zware strijd, aan alle kanten.

Op Bokt zitten vrij veel mensen die zelf ooit zo diep zaten maar er uiteindelijk tóch zijn uitgekomen.

Dit is inderdaad perfect uitgelegd en precies hoe het zit.
Hou moed en geef niet op! Ik heb erg veel respect voor jullie.

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 17:58

Kirstennn_ schreef:
Lieve Lasorda,

Ik heb net als vele alles gelezen.
En ook dacht in het begin : Wat? Hoe kún je, je vrouw en je kind zo alleen laten?
Maar door jou verhalen, door te lezen hoe jullie dit meemaken neem ik dit ook allemaal terug. Wat bezielde mij om dat te denken? :?

Het is een proces van maanden misschien wel van jaren. En vind het enorm knap, dat zowel je man die met jou er toch over heeft gepraat jou steun aanneemt. Want zonder jou doorzettingsvermogen was dit nooit zo geweest als nu. Zowel van jou, dat je dit allemaal doet.

Je hebt je aangesloten bij het idee dat je man er misschien mee wilt stoppen. Als dit gebeurt zou je dit misschien beter begrijpen, maar je laat het er niet bij zitten! Want jij blijft doorvechten tot je man zegt : Ik kan niet meer. Ik wil niet meer. Ik hoef niet meer.
En dat vind ik ontzettend knap._/-\o_

Je onderhoudt een gezin, die nu onder hele zware omstandigheden zit. En waarschijnlijk zijn alle mensen hier de steun en de kracht die jou dit geven. En dat je werkgever je de ruimte geeft en begrip heeft is helemaal mooi. Dat laat maar weer zien hoeveel mensen om je geven, je steun geven om dit. Samen met je man uit te vechten. +:)+

Ik vind het enorm knap,
Want ook jij gaat hier aanonder door.
Ik mag wel zeggen zoals vele dat jij een ontzettende knappe vrouw bent. Je bent niet alleen sterk, je bent gewoon goed. Niemand had een betere vrouw op dit moment kunnen wensen. Je reageert heel goed, helpt hem waar nodig is. Voor jou is dit moeilijk omdat je hem het liefst niet alleen wilt laten, maar je laat het toch beetje bij beetje meer los.

Meid, ik kan niet meer zeggen, dat alle mensen van bokt, uit je omgeving ect jullie de overwinning gunnen. Zo zie je maar weer dat ook vreemde mensen helpen. Zo sta je nog weleens versteld. ;)

Ook al ken ik jullie niet persoonlijk.
Ik kan uit de grond van mijn hart zeggen dat ik super trots ben op jou en je man!

érg mooi gesproken!

Slim dat je jullie zoontje vandaag gewoon naar de opvang hebt gedaan.
Behalve dat het voor hem leuk is om met andere kinderen te spelen, is het ook een stukje regelmaat wat er nu in blijft!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:10

Fijn dat jullie zoontje er zo mee om gaat. Ik denk dat jullie uit hem héél veel kracht putten :)
Ook slim dat hij vandaag naar de opvang is gegaan :)

Ik begin er eerlijk gezegd steeds meer vertrouwen in te krijgen! Jullie doen het super zo! +:)+