Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:45

Rebeccaa schreef:
Ik zie er hartstikke goed uit in een leuke trainingsbroek hoor :')!

Helaas zijn er mensen met alle geluk :')
Maar geef toe, het is vaak niet zo :P

Snoevie

Re: Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:47

nou ik vind mijn uggs me niet echt naar staan hoor,mijn bolle kuiten passen juist mooi in het model wat ik heb,en worden niet onderbroken oid

ja of je de laarzen opzich mooi vind is weer persoonlijk

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:55

Dan zal jij de uitzondering zijn in de modewetenschap :P net goed dan :P

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:08

uhh nouja uitzondering zal wel meevallen toch :P
maar wat ik eerder al zei,ik heb niet het standaard model

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:14

Haha nouja, ik snap wel wat je bedoeld lesilla. Ik zie er in trainingsbroek oke uit als in, als ik ga sporten. Maar niet als ik 'm voor alle daagse dingen aan doe en uggs, tja is persoonlijk. Ik vind ze bij vrienden van mij echt super tof onder een rokje/jurkje met maillot of zo <3!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:47

Focussed schreef:
Haha wat een discussie :P

Mijn mening: Doe lekker aan wat je zelf mooi vindt en laat een ander ook in z'n waarde met wbt hij koopt.
Ik vind persoonlijk UGGs leuk en daarom draag ik ze. Reacties als: Wie geeft er nou zoveel uit aan die lelijke sloffen waarin je lompe dikke voeten krijgt kan ik niet zo veel mee, ik zeg ook niet tegen een ander: Waarom betaal jij €300,- voor een Ankyrijbroek, het is net een pyjama broek en je krigjt er een lelijke dikke kont in :') .
Persoonlijk vind ik bijv. weer dat All Stars je grote voeten geven en daarom draag ik die niet (maat 39 maar voor m'n gevoel als ik ze aan heb heb ik maat 45 ;( ) . Maar daarom vind ik andere All Stars dragers niet meer of niet minder hoor, ik oordeel mensen niet alleen op hun kleding.

Ik veroordeel mensen er ook niet om ;) , ik vind ze alleen oerlelijk en lomp :D het maakt toch ook niet uit dat jij er niks mee kan, daar gaat het niet om. Ik zeg gewoon wat ik er van vind en gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening. Voor mijn part vind jij All Stars oerlelijk (om maar wat te noemen), dat maakt mij toch niet uit. Moet jij lekker vinden. :Y) :D

lesilla schreef:
Sjah vind ze ook niet mooi, en allesbehalve ellegant als je iets molliger bent. Het snijd je been in compartimenten terwijl je net een lijn nodig hebt. (Lijk je veel slanker)
Maar soms heb je net nood aan iets lelijks maar goed zittend, net als een trainingsbroek zeker.
Alleen blijf ik er bij dat er beter alternatieven zijn :)

Maar van die mensen met dunne beentjes staat het ook echt niet.... van die giga dingen en dan die dunne beentjes erboven... dat vind ik ook niet mooi.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 12-10-10 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:49

misschien gaat het wat meer om de manier waarop je dingen brengt?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:52

Snoevie schreef:
misschien gaat het wat meer om de manier waarop je dingen brengt?

Tsja ik vind dat nu eenmaal van die dingen, da's mijn mening :) ieder zijn ding.
Ga heus mijn vrienden er niet op uitkiezen :+ het interesseert mij echt niet of iemand die dingen draagt of niet. Maar ik vind ze gewoon echt heel lelijk, zoals ik al zei iedereen z'n eigen smaak. Het interesseert me ook niet wat andere mensen van mijn schoenen (bijv) vinden.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:54

daar gaat het niet om,van mij mag je alles lelijk vinden,is jouw mening,alleen komt het al een stuk volwassener over als je het niet op een bepaalde toon brengt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:56

Snoevie schreef:
daar gaat het niet om,van mij mag je alles lelijk vinden,is jouw mening,alleen komt het al een stuk volwassener over als je het niet op een bepaalde toon brengt

Het is maar net hoe je het leest, als drager van de schoen hoef je je niet meteen aangesproken te voelen als jij 't nou mooi vind... ik heb niks tegen die mensen, wel iets tegen de schoenen. Ik wilde niemand voor het hoofd stoten, geef gewoon mijn mening. Ik vind ze gewoon niet mooi, laten we het daar dan maar op houden.
Ben ook niet de enige :D [LZP] Waar zijn de mensen die NIET van UGGS houden?

Maar het ergste blijft toch wel gewoon niet passende kleding. Dan is niks mooi.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:59

snoevie.. je laat je echt beetje teveel meeslepen..
Dat filmpje vond IK een interessante documantaire.. Dus daarom laat ik hem zien. Dat jij ze mooi vind, lekker en dat jij er geld voor hebt, dikke prima.. maar het feit is gewoon dat deze laars veel te duur is voor hetgene wat je krijgt, en dat ie ook door veel mensen lelijk word gevonden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:01

Daar ben ik het overigens wel mee eens, ik vind hem extreem duur voor wat je krijgt. Er moeten betere laarzen te vinden zijn met dezelfde functies, maar betere (of gelijkwaardige) kwaliteit én een lagere prijs. Want je betaald echt ontzettend veel alleen maar voor het merk.
Maar goed, da's met bijv. Apple ook zo natuurlijk.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:02

het verkoopt juist zo goed omdat het duur is.. Er zijn vast wel soortgelijke laarze van bijv. 80 euro die ook lekker warm zijn, maar mensen vinden iets wat duur is specialer.. daarom is deze laars ook zo populair.
( ik heb een macbook, en idd! het is belachelijk hoe duur die laptops zijn.. werkt heerlijk, maar helaas heb ik veel te veel betaald voor een kleine laptop, door die appel die erop staat:S)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:04

pfff dan typ je een heel stuk,is het weg }:0

pinuts: inderdaad,laat ik me wat teveel meeslepen,al vind ik gewoon dat er onwijs kinderachtig wordt gereageerd word

laat mensen toch in hun waarde en stel niet als een feit wat gewoon je mening is(wat natuurlijk mag,voor de duidelijkheid)

ik vind ze hun geld wel waard,een ander niet,prima toch. ik vind ze fijner als gelijkende goedkopere laarzen

overigens moet ik er ook voor sparen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:07

Nja ik snap dat je wat op je teentjes getrapt bent, jij hebt immers heel veel geld betaald voor laarzen, die ook veel mensen gruwelijk lelijk vinden, en dan word hier in detail omschreven hoe verschrikkelijk ze wel niet zijn. Ik vind wel, je moet dragen wat je wil dragen.. duur of niet duur.. Als jij je daarin prettig voelt, prima. Toch vind ik hetgene "waarom" mensen zoiets kopen wel interessant. Natuurlijk speelt het merk mee, dat kunnen we niet ontkennen. Zoals bij vele andere merken:)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:09

Ik stel niks als een feit... ik geef mijn mening, helaas schijnt het op Bokt zo te zijn dat je kennelijk meteen voor iedereen spreekt als je er niet "ik vind" voor zet. Ik spreek nog altijd gewoon voor mezelf en niet voor anderen. ;) Dus nee, het is geen feit, het is een mening. Maar dat heb ik al vaker gezegd (ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was) en dat kan ik wel blijven herhalen, maar ik mag hopen dat 't nu echt duidelijk is. :)

pinuts schreef:
Nja ik snap dat je wat op je teentjes getrapt bent, jij hebt immers heel veel geld betaald voor laarzen, die ook veel mensen gruwelijk lelijk vinden, en dan word hier in detail omschreven hoe verschrikkelijk ze wel niet zijn. Ik vind wel, je moet dragen wat je wil dragen.. duur of niet duur.. Als jij je daarin prettig voelt, prima. Toch vind ik hetgene "waarom" mensen zoiets kopen wel interessant. Natuurlijk speelt het merk mee, dat kunnen we niet ontkennen. Zoals bij vele andere merken:)

Hoe verschrikkelijk ik ze wel niet vind :) zij mag ze toch mooi vinden? Smaken verschillen, ik had het misschien wat zachter uit kunnen drukken maar ik vind wel dat sommige mensen erg snel op hun teentjes getrapt zijn. Het is immers niet persoonlijk bedoeld, het gaat niet over jou maar over schoenen. ;)
Vroeg me ook gewoon af waarom mensen die dingen nou kopen. Hoor van veel mensen namelijk nogal vage redenen, dan vinden ze ze zelf eigenlijk lelijk maar kopen ze ze wel. Omdat het hip is? :+

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:11

ja fiffil.. omdat het IN is;) Net als dat ik allstars koop van 60 euro.. ( waar slaat dat ook op.. die schoenen zijn 3 euro waard) Maar ik geef toe.. ik doe het om het merkje, ik vind het mooier;) Daarnaast koop ik allemaal kleding zonder merk. Maar ja, als iemand de schoen gewoon mooi vind, of fijn.. en die heeft er zoveel geld voor over.. ja.. kun je afvragen.. is het om het merk? Maar wat maakt het uit?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:12

Tuurlijk maakt het niet uit, maar ik vind het wel interessant om te weten waarom mensen dingen doen. :D
All Stars vind ik ook belachelijk duur. Koop ze hier voor 45 euro maar ook dat wil ik er eigenlijk niet voor geven. :+
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 12-10-10 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:12

nou begrijp me niet verkeerd,iedereen mag ze lelijk vinden,het gaat mij alleen om hoe er dan gereageerd word

ik draag ook shirts van H&M hoor,ik ben er niet zo eentje die alleen maar op duur en merk kickt....al denken sommigen daar anders over :P

ik vind de mijne trouwens mooi,lekker warm,en ik vind de kwaliteit fijn

dat is mijn reden ;)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:13

Ja vind ik zeker ook interessant fiffil.. omdat ik zelf ook dagelijks met reclame bezig ben. Laatst liep ik in de scapino en dacht ik zelfs.. wat doe ik hier.. ziet iemand mij?? Toen dacht ik.. dit gaat te ver:P hahaha

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:14

Nou Snoevie, mijn excuses als ik je gekwetst heb, dat was niet mijn bedoeling.

Koop ook vaak dingen bij de H&M, hebben ze heerlijke vesten :) koop er meestal de basic dingetjes, fijne winkel verder. Ook niet zo achterlijk duur.

En UGGs zijn wel lekker warm :j ergens wel jammer dat ik ze niet mooi vind, wil nog een keer een schoen vinden die lekker warm is maar wel mijn smaak :D maar zelf vind ik Vans in de winter ook goed beschermen tegen koude teentjes. All Stars moet je echt niet aantrekken dan. :+

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:19

is al goed hoor :)

wat zijn vans trouwens?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:20

Schoenen :j type skateschoenen oa.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:27

vind ik overigens alleen mooi onder wijde broeken.. en ik hou niet van wijde broeken:P Vind ze onder een strakke broek vet breed:O Mijn DC's staan ook niet mooi onder legging-skinnyjeans enz.. dus altijd allstars:P kan overal onder

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:30

Ze lijken zo huge onder strakke broeken, vooral bij mannen met dunne beentjes en grote voeten :') ik heb niet echt hele wijde broeken, maar wel gewoon bootcut en die zijn aan de onderkant ook wijder :) maar door All Stars lijken mijn voeten vrij snel heel groot (dat zijn ze tenslotte ook, in verhouding) dus onder een strakke broek krijg ik dat effect nu eenmaal sneller... ik moet zeggen dat ze in Vans veel minder groot lijken omdat die niet zo smal zijn als All Stars. Leggings draag ik echt nooit (net als rokjes en jurkjes), dus dat probleem heb ik niet. :Y) Skinny's heb ik dan weer wel, maar die zijn ook niet extreem strak eigenlijk (niet echt van die wortelbroeken :Y) ).