Rebeccaa schreef:Ik zie er hartstikke goed uit in een leuke trainingsbroek hoor!
Helaas zijn er mensen met alle geluk

Maar geef toe, het is vaak niet zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Haha wat een discussie![]()
Mijn mening: Doe lekker aan wat je zelf mooi vindt en laat een ander ook in z'n waarde met wbt hij koopt.
Ik vind persoonlijk UGGs leuk en daarom draag ik ze. Reacties als: Wie geeft er nou zoveel uit aan die lelijke sloffen waarin je lompe dikke voeten krijgt kan ik niet zo veel mee, ik zeg ook niet tegen een ander: Waarom betaal jij €300,- voor een Ankyrijbroek, het is net een pyjama broek en je krigjt er een lelijke dikke kont in.
Persoonlijk vind ik bijv. weer dat All Stars je grote voeten geven en daarom draag ik die niet (maat 39 maar voor m'n gevoel als ik ze aan heb heb ik maat 45) . Maar daarom vind ik andere All Stars dragers niet meer of niet minder hoor, ik oordeel mensen niet alleen op hun kleding.
lesilla schreef:Sjah vind ze ook niet mooi, en allesbehalve ellegant als je iets molliger bent. Het snijd je been in compartimenten terwijl je net een lijn nodig hebt. (Lijk je veel slanker)
Maar soms heb je net nood aan iets lelijks maar goed zittend, net als een trainingsbroek zeker.
Alleen blijf ik er bij dat er beter alternatieven zijn
Snoevie schreef:misschien gaat het wat meer om de manier waarop je dingen brengt?
Snoevie schreef:daar gaat het niet om,van mij mag je alles lelijk vinden,is jouw mening,alleen komt het al een stuk volwassener over als je het niet op een bepaalde toon brengt
pinuts schreef:Nja ik snap dat je wat op je teentjes getrapt bent, jij hebt immers heel veel geld betaald voor laarzen, die ook veel mensen gruwelijk lelijk vinden, en dan word hier in detail omschreven hoe verschrikkelijk ze wel niet zijn. Ik vind wel, je moet dragen wat je wil dragen.. duur of niet duur.. Als jij je daarin prettig voelt, prima. Toch vind ik hetgene "waarom" mensen zoiets kopen wel interessant. Natuurlijk speelt het merk mee, dat kunnen we niet ontkennen. Zoals bij vele andere merken:)