Oeh gister weer even gewogen, sta nu op -14,3. Dat betekend dat als ik nog 800 gram afval ik 99,9 weeg en dus eindelijk 2 cijfers voor de komma heb. Kreeg gister ook een pakje van BonPrix binnen (daar bestel ik graag kleding, mijn smaak en goed betaalbaar) had 2 van die zwart/wit/grijs geruite rokjes besteld, wel nog ff een maatje kleiner, dus helemaal lekker zaten ze nog niet, maar wie weet kan ik ze met de kerst wel aan.
TanteSabien
Geplaatst: 05-12-10 14:42
Jeej!! Echt SUPER!!!!
Ik vind het echt onwijs dapper van je en wat zal jij je goed voelen als je straks weer lekker op je paardje zit!!!
lees hier al een tijdje mee, en vind het echt super dat je deze stap gezet hebt,
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-10 15:12
sabine1985 schreef:
Jeej!! Echt SUPER!!!!
Ik vind het echt onwijs dapper van je en wat zal jij je goed voelen als je straks weer lekker op je paardje zit!!!
liefs Sabine
Bedankt, het zal wel weer even heel spannend worden, want buiten dat ik mezelf te zwaar vond, ben ik zowiezo geen grote held als het om het rijden gaat. Zo lang ik met beide benen op de grond sta kan een paard behoorlijk mag doen naast me, maar als ik erop moet dan durf ik niet zo goed meer. Maar wie weet nu ik wat minder gewicht mee sjouw dat ik ook wat beter durf te rijden.
hoi rockwictch als eerst kei goed dat je al zo veel kilo,s kwijt ben maar waneer denk je dat je weer op je kanjer gaat stappen (ik ben ook niet zo,n held hoor)
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik vind het wel leuk dat iedereen het zo knap vind, want uiteindelijk hoef ik er nu niet bepaald veel voor te doen, ben niet keihard aan het sporten of een dieet aan het volgen. Als ik het op die manier had gekund had ik dat natuurlijk wel gedaan. Maar uiteindelijk doet mijn lijf het nu zelf, het maakt me heel goed duidelijk wanneer ik genoeg heb gegeten, daar hoef ik bijna niet eens over na te denken. Maar jullie reacties doen me wel heel veel, dat dat even duidelijk is. @shiloh, er zijn idd nog geen uitzendingen op tv geweest, opnames zijn nog lang niet afgerond. @nagano. Zowiezo moet eerst de bak weer berijdbaar zijn, dat is nu een heel groot zwembad door dat gesmolten sneeuw.
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-10 23:18
Oeh zo irritant, stond gister en vandaag op 100,1. Ben er dus bijna, of nou ja in ieder geval bij deze grote mijlpaal. Toch wel elke ochtend nu spannend om te wegen, ga nu wel ff elke dag, want ik moet natuurlijk dat moment filmen als het zover is.
Baal nog wel heel erg van mijn extra kin, die wil ik echt zoooo graag kwijt. Tis ook suf, als ik mezelf in de spiegel zie valt ie wel mee, maar dan op een foto heb ik zoiets van omg hij is er nog.
Ik vind mezelf ook altijd lelijker op de foto dan in de spiegel, en je lacht hier gewoon heel uitbundig, dan is het ook erger, die kin is echt al veel minder hoor!
TanteSabien
Geplaatst: 07-12-10 23:34
Je bent echt goed bezig!!! Je ziet er echt goed uit hoor!!! En het belangrijkste: Je lacht weer
lillytjuh
Geplaatst: 07-12-10 23:34
Toppie!!!!!! Je ziet echt al heeeelll veel verschil! Ben trots op jezelf joh!
Ach die extra kin....... ik weeg 72kg, ben bijna 1.80m en heb m ook! Niet te druk over maken!
Zo even alle pagina's doorgelezen. Wat ontzettend moedig van je dat je dit allemaal doet !!!
En echt mijn complimenten...je ziet er nu al top uit !!! Jij gaat stralen straks !! Ook je haarkleur verander zie ik, gewoon voor de lol of als frisse start ?
Ik ben al sinds mijn 16e elke keer van haarkleur veranderd, dit is echt mijn favoriete kleur. Nou maar hopen dat het in juli staat bij een paarse jurk hahaha.
mardjai
Geplaatst: 08-12-10 00:28
Zo Lieke het gaat echt top Moest ff 2X kijken naar die foto in de sneeuw