Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loose schreef:Vjestagirl schreef:
Wie heeft er problemen mee als ze wat dikker zijn? Zijzelf? Blijkbaar niet, ze vinden het wel meevallen en zitten misschien wel gigantisch goed in hun vel en voelen zich er lekker bij. Of jij, omdat je het ziet en denkt dat het fout of lelijk is? Dan is het toch niet hun probleem, maar het jouwe?
nou volgensmij want ze zijn wel op hun teentjes getrapt als je er wat van zegt en veel dikke mensen die ik ken hebben altijd commentaar op dunne mensen.
en las hier net nog in het topic dat mensen met overgewicht psychische problemen hebben.
Vjestagirl schreef:Ik kan me daar zo boos om maken. Ik heb t 1x gehad op een terrasje. Ik zat lekker in de zon een colatje te drinken met wat vrienden toen we spontaan verzonnen dat we ijs wilden. Nou ben ik de enigein die groep die wat steviger is. Dus wij de ijskaart gevraagd. Serveerster komt terug om bestellingen op te nemen, neemt bij de hele groep behalve bij mij op en wil weglopen. Dus ik 'ehrm sorry, ik wilde ook wat bestellen'. En ze kijkt naar me van top tot teen en zegt zonder blikken of blozen 'zou je dat nou wel doen, met jouw figuur?'. We zijn allemaal opgestaan en weggelopen zonder te betalen, was ze nou helemaal van de pot gerukt. Maar ik heb me wel weer een maand kloterig gevoeld.
Vjestagirl schreef:Ik kan me daar zo boos om maken. Ik heb t 1x gehad op een terrasje. Ik zat lekker in de zon een colatje te drinken met wat vrienden toen we spontaan verzonnen dat we ijs wilden. Nou ben ik de enigein die groep die wat steviger is. Dus wij de ijskaart gevraagd. Serveerster komt terug om bestellingen op te nemen, neemt bij de hele groep behalve bij mij op en wil weglopen. Dus ik 'ehrm sorry, ik wilde ook wat bestellen'. En ze kijkt naar me van top tot teen en zegt zonder blikken of blozen 'zou je dat nou wel doen, met jouw figuur?'. We zijn allemaal opgestaan en weggelopen zonder te betalen, was ze nou helemaal van de pot gerukt. Maar ik heb me wel weer een maand kloterig gevoeld.
johnvannim schreef:@ Vjestagirl; even voor de duidelijkheid; deze collega is gewoon smerig en is bijna ontslagen door zijn lijflucht. Hij is niet ziek (maar dat zal vast niet lang meer duren). Hij is opgevoed door liefdevolle boeren, die gezond en van eigen land kookten. Ook zijn jongere broertje werkt bij ons en ook hij is wat veel mensen dik noemen, maar wat ik gevuld vind. Maar hij is schoon. Deze colega van mij heeft geen ziekte, hij besteld alleen dagelijks bij Burger King
Wolken schreef:Vjestagirl schreef:Ik kan me daar zo boos om maken. Ik heb t 1x gehad op een terrasje. Ik zat lekker in de zon een colatje te drinken met wat vrienden toen we spontaan verzonnen dat we ijs wilden. Nou ben ik de enigein die groep die wat steviger is. Dus wij de ijskaart gevraagd. Serveerster komt terug om bestellingen op te nemen, neemt bij de hele groep behalve bij mij op en wil weglopen. Dus ik 'ehrm sorry, ik wilde ook wat bestellen'. En ze kijkt naar me van top tot teen en zegt zonder blikken of blozen 'zou je dat nou wel doen, met jouw figuur?'. We zijn allemaal opgestaan en weggelopen zonder te betalen, was ze nou helemaal van de pot gerukt. Maar ik heb me wel weer een maand kloterig gevoeld.
Is wel een lekker goedkoop terrasje geweest
johnvannim schreef:Dikke mensen, dan heb ik het over echt dik, vind ik gewoon smerig. Ik heb een collega van ongeveer 1.90 die 180 kilo weegt. Ik vind het ranzig. Zeker met dit weer stinkt hij ronduit, echt zo idioot vies. Hij eet, beweegt en ruikt vies.
Totdat je zo dik bent dat je moeite hebt met je eigen lichaam, ben je in mijn ogen niet dik, maar gevuld, gewoon oke.
Ik spreek mijn collega ook aan; 'je stinkt'... 'Daar kan ik niks aan doen' zegt ie dan. 'Jawel, hoor' zeg ik dan 'minder vreten en afvallen, zodat je ook tussen die rollen kunt wassen'. Tsja, het is toch zo.
Menino schreef:Vjestagirl schreef:Ik kan me daar zo boos om maken. Ik heb t 1x gehad op een terrasje. Ik zat lekker in de zon een colatje te drinken met wat vrienden toen we spontaan verzonnen dat we ijs wilden. Nou ben ik de enigein die groep die wat steviger is. Dus wij de ijskaart gevraagd. Serveerster komt terug om bestellingen op te nemen, neemt bij de hele groep behalve bij mij op en wil weglopen. Dus ik 'ehrm sorry, ik wilde ook wat bestellen'. En ze kijkt naar me van top tot teen en zegt zonder blikken of blozen 'zou je dat nou wel doen, met jouw figuur?'. We zijn allemaal opgestaan en weggelopen zonder te betalen, was ze nou helemaal van de pot gerukt. Maar ik heb me wel weer een maand kloterig gevoeld.
jemig, dat vind ik ook wel heel bizar hoor!
Vjestagirl schreef:Wolken schreef:
Is wel een lekker goedkoop terrasje geweest
Jeps. Maar dat heeft me mentaal wel meer gekost dan dat die cola waard was...
johnvannim schreef:@ Menino; dat klopt
@ Fojoe; dat mag, gelukkig verschillen wij allemaal van mening. Ik zeg ook dat mensen niet zomaar dik zijn, dat er wel echt heel veel overgewicht moet zijn.
@ Vjestagirl; even voor de duidelijkheid; deze collega is gewoon smerig en is bijna ontslagen door zijn lijflucht. Hij is niet ziek (maar dat zal vast niet lang meer duren). Hij is opgevoed door liefdevolle boeren, die gezond en van eigen land kookten. Ook zijn jongere broertje werkt bij ons en ook hij is wat veel mensen dik noemen, maar wat ik gevuld vind. Maar hij is schoon. Deze colega van mij heeft geen ziekte, hij besteld alleen dagelijks bij Burger King
@ KoudbloedKim; Uh, nee, ik ben een vrouw, maar ik snap de verwarring
johnvannim schreef:@ Vjestagirl; ik begrijp de frustratie, ik zou zelfs met iemand z'n baas gaan praten in jouw geval. Belachelijk dat een ober/serveerster zoiets zegt, helemaal omdat jij jezelf 'iets voller' noemt. Vollere mensen vind ik mooier dan magere dus geniet lekker van je ijsje en geef die gozer een grote bek terug. Idioot. Er is een verschil tussen vol en moddervet.
@ Bzoem; deze man heeft niet eens echt een zweetlucht, maar gewoon zo'n vieze lijflucht. Op een of andere manier heb ik die nog nooit geroken behalve bij dikke mensen.
@ Vjestagirl; asociaal is dat heel Nederland meer ziektekosten moet gaan betalen omdat deze hele dikke mensen zoveel gezondheidsproblemen hebben.
@ Menino; als iedereen zo recht door zee was, zou een hoop politiek gel*l schelen en een hoop meer oplossen. Ik heb ook liever dat iemand tegen me zegt dat ik uit mijn mond stink zodat ik een kauwgompje kan nemen dan dat iemand uit 'respect' het niet zegt waardoor ik de hele dag uit mijn straatje ruik.
Jetske schreef:_Lot schreef:Die laatste zin vind ik wel diep triest, beetje positief mag ook wel....
Het is wel de waarheid.
MenB schreef:Gelukkig zijn er genoeg mannen op deze wereld die van een maatje meer houden!
Het gaat om de binnenkant, toch niet om de buitenkant????
Ik ken iemand die een prachtig figuurtje heeft, echt een fotomodellenfiguur, maar het is een kreng van een wijf!!!!!!!!