[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjeempie

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:36

pittige situatie. allereerst wil ik ook even zeggen dat ik het moedig van je vind dat je om hulp vraagt, al is het onder een schaduwaccount.

ik denk dat, zoals meerdere hier zeggen, je A gewoon inderdaad moet negeren. verwijderen van mail en msn en desnoods een ander mobiel nummer aanvragen. op deze manier kun jij niet verder omdat hij jou continu tegenwerkt. ik snap dat je hem niet wilt kwetsen, maar hij mag nu ook wel eens begrijpen dat jij ook verder wil met je leven en dat kan niet als hij zich zo blijft vastklampen aan jou. als hij drijgt met dat hij je dan wel op komt zoeken als jij hem negeert, dan doet ie dat toch lekker. dan moet hij je ten eerste maar zien te vinden en ten tweede moet jij nog maar zien of hij dat wel doet en niet gewoon maar wat zegt om te zorgen dat jij reageert.

dat over die hond is gewoon vies inspelen op jou gevoel. vind ik een beetje een trieste actie van hem.

meid kies voor jezelf en laat hem voor wat hij is. als hij echt voor jou had willen gaan was hij allang bij zijn vrouw weggegaan, ondanks alle moeilijkheden en problemen die dat teweeg zouden bregnen. als hij nu nog niet duidelijk voor je gekozen hebt dan zal hij dat ook nooit gaan doen. jij kiest nu voor iemand anders en hij heeft dat maar te accepteren. je bent immers niet zijn bezit.

ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:38

Volgens mij is Carolalisa nooit verder gekomen dan de openingspost :roll:

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:42

gem schreef:
Volgens mij is Carolalisa nooit verder gekomen dan de openingspost :roll:

:+ sorry had de eerste paar pagina's beetje globaal gelezen. lees net dat TS meneer A al duidelijk heeft gemeld wat ze wel en niet wil en wilde dit net even bij mijn bericht zetten :P

TS vind het heel knap van je en ik hoop dat hij je nu met rust blijft laten.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 08:24

Nu hij toch blijft SMS-en : Blijkbaar heeft hij nog hoop dat het goed komt , en blijkbaar heeft hij het gevoel dat jij het fijn vindt dat hij "lieve berichtjes" stuurt.

Ik ben er ook niet 100% zeker van a.d.h.v. je posts dat je ècht helemaal van hem af wilt zijn , wil je hem stiekum niet als back-up houden voor het geval dat het niet goed loopt met je vriend...?

Als je ècht van hem af wilt , zou ik nog 1 keer een berichtje naar hem sturen dat heel duidelijk is dat je wilt dat hij stopt met contact zoeken , en waarin je aangeeft dat je je nummer e.d. gaat veranderen. En dit ook DOEN.

Dan weet hij wat er aan de hand is en weet hij dat je de berichtjes niet meer ontvangt.

Anders heb je de kans dat hij maar blijft versturen en zich steeds vaster erin gaat bijten , en staat hij ineens voor je omdat hij toch echt reactie wil :=

Daarom vind ik dat je wel nog even moet zeggen dat het dus echt KLAAR is en je nu je nummers gaat veranderen.

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 10:51

Ik wil A niet meer. Ik snap dat sommige hier dit denken. Maar ik wil niks meer met A te maken hebben. Al helemaal niet na die dreigingen..

Dat hij weet dat ik naar het ziekenhuis moest, is omdat dit al langere tijd vast stond, en ik hem dit toendertijd al verteld had.

Ik vind het echt ontzettend vervelend hoe het nu gaat.. Ik heb hem destijds duidelijk gemaakt dat ik rust aan mijn hoofd wil. en daar ook duidelijk bijgezet dat ik niet wil dat hij nog smst, msnt, mailt of wat ook.

Ik heb hem niks meer gestuurd na mijn bericht dat ik geen contact meer wil. Als ik hem blijf negeren... Zou dat werken?
Aangifte doen ben ik niet van plan. Hooguit een bericht naar hem, dat als hij niet ophoud dat ik dat wel doe. Maar aangifte doen wil ik niet.
Van nummer veranderen is een optie. Maar ik ben bang dat hij dan gewoon een keer voor mijn neus staat. Als ik bij mijn paard ben of op stage oid.

hazel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:07

Waarom dreig je niet dat je z'n vrouw inlicht als hij je lastig blijft vallen?

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:12

vervelend dat hij gewoon door blijft gaan. ik zou zelf niet zeggen dat als hij door blijft gaan met smsen en dergelijke dat je dan aangifte doet. dat vind ik namelijk ook dreigen, helemaal omdat je ook aangeeft dat je het toch niet gaat doen.

meld hem gewoon nog eens duidelijk dat je wil dat hij ermee ophoud en dat je je nuimmer veranderd. meld er desnoods bij dat hij volwassen genoeg is om te accepteren dat jij niet meer verder met hem wil.

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 11:17

Hoe zou het zijn als ik nu een sms zou sturen in de trand van:

Ik heb inderdaad mijn redenen om jou niet te laten weten hoe het in het ziekenhuis gegaan is. Ik heb je namelijk gezegt dat ik geen contact wil. Dat ik rust wil.
Ondanks die woorden ben je toch weer aan het smsen gegaan. Deze keer nogmaals de vraag, mij met rust te laten.

Een idee? :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:26

Kan , maar ik zou het niet zo doen.

Je laat namelijk teveel ruimte open voor discussie , teveel ruimte over voor een reactie. Namelijk : wat zijn jouw redenen dan / ik ben bezorgd / mag ik niet weten hoe het met je gaat / waarom wil je rust....en je VRAAGT hem jou met rust te laten.

Het klinkt niet definitief genoeg :)

Als het goed is gegaan in het ziekenhuis zou ik nog wel zoiets zeggen van : alles is goed gegaan in het ziekenhuis , maar ik heb geen enkele behoefte om dit verder met jou te bespreken , ik wil ECHT geen contact meer en verder met mijn nieuwe leven. Ik heb je al eerder gevraagd om mij met rust te laten en aangezien je me nu nog steeds lastig valt ga ik zelf maar maatregelen nemen en kun je me vanaf nu niet meer bereiken. Ik verander mijn nummer (MSN / whatever) en zal je eventuele verdere berichten dan ook niet ontvangen.

Zoiets , dan blijf je netjes , je sluit alles weer af zodat hij niet met vragen blijft zitten , en je verbreekt het contact.

Om hem nogmaals te vragen om niet meer contact te zoeken , dat is niet genoeg.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:34

shrimp schreef:

Ik heb inderdaad mijn redenen om jou niet te laten weten hoe het in het ziekenhuis gegaan is. Ik heb je namelijk gezegt dat ik geen contact wil. Dat ik rust wil.
Ondanks die woorden ben je toch weer aan het smsen gegaan. Deze keer nogmaals de vraag, mij met rust te laten.

'gaat je niets aan, rot op uit m'n leven ik wil je nooit meer zien of horen'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:45

shrimp schreef:

Nee, het beste wat werkt is onbereikbaar zijn, door je telefoonnummer te veranderen, dat is geen hint, dat is überduidelijk geen contacten meer willen hebben omdat je een ander leven hebt nu.....verspeel je vriend niet met deze kinderachtige ongein....

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 11:46

Maar wat zeg ik tegen iedereen als ik ineens een ander nummer neem?

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:47

Je kan zelf toch ook wel op deze ideeen komen, of zie ik het nu verkeerd?

Hoe graag wil je nou eigenlijk echt van deze man af?

Ik plaats namelijk wel kanttekeningen en vraagtekens..

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:48

shrimp schreef:

Moet je verantwoording afleggen dan? :)

Je zou simpelweg kunnen zeggen dat je lastig werd gevallen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:50

Och, telefoon is weg....ander abonnement....niks geen verantwoording, gewoon nieuw nummer, er zullen er maar heeeel erg weinig zijn die gaan vragen waarom. of je wordt steeds gebeld door een onbekende en daar werd je moe van.....

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 11:59

Zou het dan ook een optie zijn, om zijn nummers te laten blokkeren vanuit mijn provider uit?
Met daarvoor een sms naar hem, dat ik mijn nummer verander, en dat ik desnoods verdere stappen onderneem?

Mocht het echt noodzakelijk zijn, ben ik bereid mijn nummer te veranderen. Maar liever niet. Ik zal toch vragen krijgen waarom.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 12:11

Heb de hele tijd al meegelezen en nu ga ik toch reageren, zit hier namelijk met kromme tenen ;)

Negeren die vent, denk je nu echt dat hij tot aan het bejaardentehuis jou gaat sms-en dat hij je mist? :n Even door de zure appel heen bijten, negeren, niets meer van je laten horen. Jij hebt er een punt achter gezet, voor hem moet het besef nog komen dat het over is. Dat duurt even. Jij was al eerder met dat proces begonnen.

Lekker verder gaan met je nieuwe vriend en net doen of A niet bestaat. Het houdt vanzelf op, spreek uit ervaring :o

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 14:18

Zo moeilijk is negeren niet. En het komt vaak genoeg voor dat iemand een nieuw telefoonnummer neemt. Gewoon niet reageren.

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 14:23

Misschien toch maar een keer de confrontatie met hem aangaan zodat hij ziet en kan voelen dat het gevoel voor hem over is.
Via sms kun je het hem niet duidelijk genoeg maken.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 14:27

Hawai schreef:
Misschien toch maar een keer de confrontatie met hem aangaan zodat hij ziet en kan voelen dat het gevoel voor hem over is.
Via sms kun je het hem niet duidelijk genoeg maken.

Lijkt me niet zo'n handig idee. Dan is er weer contact en dat is precies wat hij wil (of het nou positief is of niet). Gewoon negeren, desnoods nummer veranderen (snap het probleem van ts daarmee ook niet zo, het is maar net even wat je belangrijk vindt ;) ). Als je consequent al het contact afhoudt, stopt het vanzelf. En zo niet....dan is het wel een heel vervelend mannetje dat jouw grenzen niet respecteert en zul je dus andere stappen moeten ondernemen. Maar ook ik betwijfel of TS echt, écht helemaal van het contact afwil.

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 14:33

peoh meid, dat is allemaal wat....

tja over een relatie met een getrouwde man, hij gaat vreemd met jouw.......sorry maar ik denk dan meteen: dan weet je meteen waartoe hij in staat is :(

steek je energie in D, lijkt me zinvoller dan te wachten op iemand die beloofd "ooit" samen te zijn en ook nog een jouw een schuldgevoel aan probeerd te praten omdat je niet bij hun hondje geweest bent....

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 15:55

Alleen berichten van TS gelezen ben benieuwt wat je hem nu gestuurd hebt .. Wat een gedoe zeg

Marinka90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 16:06

Ragnaaa schreef:
shrimp schreef:

Moet je verantwoording afleggen dan? :)

Je zou simpelweg kunnen zeggen dat je lastig werd gevallen?

je hebt gewoon een leuke nieuwe telefoon ergens gezien en vond dat je aan een ander toe was :j, je vind vast wel een leuke en dan spreek je gewoon de waarheid.

Verder gewoon achter je laten dit alles, het is zo zonde... straks verspil je een mooie tijd met D nog hierdoor!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 16:16

Ik zou zijn nummer niet laten blokkeren, maar gewoon zelf een nieuw telefoonnr nemen. Zo weet je écht zeker dat je van hem af komt.

Krijg (helaas) nog steeds een beetje het gevoel dat je hem in bescherming wilt nemen. Je bent véél te lief voor deze kerel!

Geen contact zoeken met hem; ook niet om nogmaals te zeggen dat je geen contact wilt. Dit heb je hem verteld dus lijkt mij duidelijk genoeg.

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 16:52

Nou.. Ik heb gestuurd dat ik echt geen contact meer wil.
Ik heb nu een bericht terug, dat mijn reactie duidelijk is. Maar dat hij zal zorgen dat dit gevolgen zal hebben voor mijn hele omgeving. Dat hij dingen gaat doen die me nog lang gaan achtervolgen en dat ik die beter niet had kunnen wensen.
Ik ben een onbetrouwbaar kreng. Ik ben misbruikend.
Hij gaat mails en brieven wegsturen over hoe ik hem en zijn partnet (Staat duidelijk ONS in de sms) misbruikt heb met zielige verhalen. (Thuissituatie was niet zo heel happy in die tijd). En dat hij alles terug komt halen.