Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye1995 schreef:Je betaald ook naar draagkracht... Maar nu betaal je tot 15 jaar nadat je je studie hebt afgerond oid.
Dan lijkt me wel dat je bedoeld dat je het gehele bedrag terug betaald, of je er nu 10 jaar of 30 jaar over doet?
sologirl schreef:Ik zit nog te twijfelen. In eerste instantie was ik erg tegen Wilders, puur om zijn eeuwige schreeuw tegen immigranten.
Na het eerste gedeelte van dit topic te hebben bekeken, toch maar het verkiezingsprogramma bekeken, en moet eerlijk zeggen, ziet er prima uit! Jammer dat Wilders er zit.
VVD met Rutte vind ik ook een goede keus, al ben ik het niet helemaal eens met de stufi etc.
PvdD lijkt me ook nog wel wat, alleen moet eerlijk zeggen dat mijn stem op die partij niets zal uithalen. Ze zullen nooit genoeg stemmen krijgen op dit moment. Daarom denk ik dat PVV beter is, die staat namelijk ook VOOR de dieren!
Heino schreef:Sologirl (en anderen), mag ik vragen waarom GroenLinks geen optie is?
Heb trouwens een mail naar GroenLinks gestuurd met vragen over de stufi, wat ze daar nu precies mee willen
Jildau schreef:sologirl schreef:Ik zit nog te twijfelen. In eerste instantie was ik erg tegen Wilders, puur om zijn eeuwige schreeuw tegen immigranten.
Na het eerste gedeelte van dit topic te hebben bekeken, toch maar het verkiezingsprogramma bekeken, en moet eerlijk zeggen, ziet er prima uit! Jammer dat Wilders er zit.
VVD met Rutte vind ik ook een goede keus, al ben ik het niet helemaal eens met de stufi etc.
PvdD lijkt me ook nog wel wat, alleen moet eerlijk zeggen dat mijn stem op die partij niets zal uithalen. Ze zullen nooit genoeg stemmen krijgen op dit moment. Daarom denk ik dat PVV beter is, die staat namelijk ook VOOR de dieren!
Ik ben het wel redelijk met jou eens geloof ik. Ik vind de PVV ook wel wat, vind alleen sommige opmerkingen van Wilders enorm kinderachtig alleen ze staan daarentegen wel voor de dieren en de zorg en dat vind ik heel belangrijk. Maar ik vind de VVD ook goed en Rutte een goede man om als premier te hebben maar ik ben het inderdaad ook niet eens met de studiefinanciering. Moeilijk moeilijk..
Heino schreef:GroenLinks vind ik wat vaag over wat ze precies willen met de stufi. In stemwijzers komen ze naar voren als "stufi weg" maar ik heb begrepen dat het zo zwartwit niet is. Dat de huidige vorm van stufi niet voldoende werkt en dat er een andere vorm komt, maar dat het niet volledig afgeschaft wordt.
Maar GroenLinks is bvb ook sterk voor de dierenEn heeft, een in mijn ogen, goede partijleidster, ook niet onbelangrijk
Maar zal als ik een mail terugheb hem hier wel plaatsen
faye1995 schreef:Idd, ik weiger mijn centen in te leveren voor gezondheidszorg; Iedereen gelijk, dus iedereen betaald daar ook maar hetzelfde aan.
En dan opent de regering maar een extra potje hiervoor. De rijkeren betalen toch al meer belasting?!
En ja, doe mij dan maar liever arbeidsongeschikt zijn in amerika en dat ik wel mn bij elkaar gespaarde centen mag houden
WAT heeft dit met mijn mening over gezondheidszorg te maken??