Wie nog meer? Ebay!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolandaa_

Re: Wie nog meer? Ebay!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:57

Wow, gisteren op ebay een dralon gekocht. voor 40 excl!!

Ik dacht dat paypal zeer ingewikkeld ging worden, maar het ging supersnel :) nu hopelijk mijn pakketje ook..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:58

Ik vind Paypal echt ideaal :j
Vooral als ik mijn internetbankierapparaatje niet bij de hand heb (wat dus vaak gebeurt) :D

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 16:00

Maar hoe zit dat..

ik betaal mijn bod 40,- + 13,50 verzendkosten ofzo..

Komen er dan geen kosten bij ofzo als hij naar nederland over moet maken, of veranderd dat automatisch in dat scherm?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 16:02

Hoe bedoel je?

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 16:10

Zit ook op ebay te kijken maar ik vat er niks van :') Stel ik zoek een winterjas voor het paardrijden, of leren paardrijlaarzen.
Als ik 'leren rijlaarzen' intik krijg ik alleen maar advertenties uit nederland. Maarja, ik kan moeilijk alles 10x zoeken in het engels, duits, frans, chinees etc? :') Hoe werkt dat?

Moet ook zeggen dat ik niet zo goed ben in talen, dus dan zoek ik op 'pferd' (ja ja :') ) en dan kijk ik bij dameskleding, en dan krijg ik allemaal shirts met paardenhoofden erop :)) Dat was niet de bedoeling, ik wilde een jas.... Of leren laarzen :))

Edit: BAHHH http://cgi.ebay.nl/Unusual-Taxidermy-Ho ... 43a3550e5d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 16:19

HAAAHAHAHA je zou zo je oude paard weer tegenkomen op ebay _O- _O- _O-

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:01

Je kunt instellen dat je internationaal kunt zoeken..
Bij mij op de iPhone lukt dit stukken beter moet ik zeggen haha ; daar kan ik gewoon schuifje 'omzetten' met search other countries'. En dan type ik in headstall, of Western boots bijv

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:28

Niet op ebay.nl zoeken, maar ebay.com
Ik heb alleen geen goeie zoeksuggestie's voor paardenspullen, maar dat moet je zelf even uitvinden.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:00

Ik vind het altijd een beetje creepy als het van ver moet komen..
Of als ik iets heel goedkoops zie ben ik bang dat het een oplichter is. :o

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:16

*niet echt E-bay maar wel gerelateerde vraag*

Ik heb gister een Paypal-account aangemaakt, maar ik begrijp het principe nog niet helemaal.
Moet je geld op je paypal-account storten, of haalt Paypal het geld automatisch van mijn lopende rekening bij de Rabobank af?

En hoe lang duurde het voordat jullie de rekening konden bevestigen? Ik heb gisteravond mijn account aangemaakt, maar tot op heden nog niet die 2 kleine geldbedragen ontvangen op mijn Rabo-rekening.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:52

Het geld bedrag kan ongeveer een week duren.
Je kan geld op de PayPal account storten, maar dit is in feite helemaal niet nodig. Dat is een tussenweg waar PayPal o.a geld aan verdient. Het kan gewoon van je rekening afgeschreven worden, zonder tussenweg.

Moonfish, gewoon de feedback checken en met PayPal ben je tot 250 euro verzekerd + dat de meeste verkopers veel te bang zijn voor negatieve feedback.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 22:43

Ik zit ook op de Duitse Ebay nu, ik snap er nog niet veel van, maar mennn wat is het goedkoop zeg :oo

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 00:21

Ik heb een vraagje, ik heb blijkbaar iets gekocht op Ebay ( :+ ) maar nu weet ik niet hoe ik moet betalen. Ik heb op sofort kaufen geklikt, maar ik heb geen paypal dus ik zou het moeten overmaken.. Nu heb ik een automatisch mailtje gekregen met de bankgegevens van die ruitersportzaak, maar ik wil het liever ook niet zomaar overmaken zonder dat diegene weet dat ik het betaald heb :o?

Iemand een idee hoe dat werkt? :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 00:24

:') oei :=

Ik heb eigenlijk geen idee, gewoon snel een paypal aanmaken? is snel gepiept :P wat heb je gekocht? :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 00:27

Gelukkig wel iets wat ik wilde, haha.
Een eskadron polo pad voor 40 euro :) Maar uit Duitsland dus alle mails zijn in Deutsch, und dort snap ich nicht zoviel von :+

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 04:28

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 04:29

urselin schreef:
Ik vind Paypal echt ideaal :j
Vooral als ik mijn internetbankierapparaatje niet bij de hand heb (wat dus vaak gebeurt) :D

Ik ook!
Maar ik woon ook in amerika dus gaat allemaal lekker simpel, klikken op kopen, betalen en klaar. :Y)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 06:05

Hmm probeer een short te vinden op ebay, maar kan ze niet goedkoper vinden :))
dees
Afbeelding
of
Afbeelding

:+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 07:32

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 09:01

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 10:35

Ik denk dat die bij jou nog op verzenden naar USA staat, je moet even bij Shipping an Payments kijken en daar netherlands invullen dan krijg je als het goed is $36.00 ofzoiets! ;)

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 15:32

Daar moet je inderdaad wel even goed op letten. Maar de dollar is een stuk lager dan de euro toch? Niet dat het dan nog niet genoeg is maargoed.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:03

Aranel schreef:
Ik heb een vraagje, ik heb blijkbaar iets gekocht op Ebay ( :+ ) maar nu weet ik niet hoe ik moet betalen. Ik heb op sofort kaufen geklikt, maar ik heb geen paypal dus ik zou het moeten overmaken.. Nu heb ik een automatisch mailtje gekregen met de bankgegevens van die ruitersportzaak, maar ik wil het liever ook niet zomaar overmaken zonder dat diegene weet dat ik het betaald heb :o?

Iemand een idee hoe dat werkt? :+

sofort kaufen is inderdaad, gelijk kopen en betalen. Dan moet je via je bank naar het buitenland overboeken, als het goed is is betalen binnen EU geen bankkosten, je hebt ook BIC en IBAN gegevens van de verkoper nodig. Ook heb je een objectnrummer van je ebay aankoop gekregen, die kun je als referentie aangeven of de referentie die de verkoper je gegeven heeft in dat mailtje.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:08

vinurr schreef:
Zit ook op ebay te kijken maar ik vat er niks van :') Stel ik zoek een winterjas voor het paardrijden, of leren paardrijlaarzen.
Als ik 'leren rijlaarzen' intik krijg ik alleen maar advertenties uit nederland. Maarja, ik kan moeilijk alles 10x zoeken in het engels, duits, frans, chinees etc? :') Hoe werkt dat?

Moet ook zeggen dat ik niet zo goed ben in talen, dus dan zoek ik op 'pferd' (ja ja :') ) en dan kijk ik bij dameskleding, en dan krijg ik allemaal shirts met paardenhoofden erop :)) Dat was niet de bedoeling, ik wilde een jas.... Of leren laarzen :))

Edit: BAHHH http://cgi.ebay.nl/Unusual-Taxidermy-Ho ... 43a3550e5d

Ebay.com, Ebay.de en Ebay.co.uk zijn de grootste dus als je daar niks kunt vinden....
laarzen zijn of reitstieffel of riding boots, hoe simpel kan het zijn?
http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=reitsti ... fel&_rdc=1
of leren http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=reitsti ... m270.l1313
Je moet niet bij dameskleding kijken maar bij sportartikelen.

jas om mee te rijden wordt wat lastiger... maar dit geeft al een hoop resultaten: reiten & jacke http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=reiten+ ... m270.l1313

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:37

Aranel schreef:
Gelukkig wel iets wat ik wilde, haha.
Een eskadron polo pad voor 40 euro :) Maar uit Duitsland dus alle mails zijn in Deutsch, und dort snap ich nicht zoviel von :+

Pfoe, ben er onderuit gekomen gelukkig _O-