Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zooist schreef:Beste bokker,
In de afgelopen maanden heb je je aangemeld voor de actie "Wie kan ik blij maken deel II". Inmiddels zijn de goede doelen bekend en willen we gaan beginnen met inzamelen van de spullen.
Het is de bedoeling dat je in het topic kijkt (zie de laatste update) en zelf contact opneemt met een contactpersoon in jouw omgeving. Ik verzoek je om dit per PB te doen zodat we het topic overzichtelijk kunnen houden.
Je kan zelf afspreken of je jouw donatie opstuurt, langs brengt, ergens halverwege afspreekt of dat het opgehaald moet worden. Niet alle contactpersonen kunnen spullen op komen halen.
Je wordt verzocht om de spullen zoveel mogelijk schoon in te leveren. Dekens graag verpakken in een afgesloten vuilniszak met daarop een papier met de maat, het aantal gram, het soort deken en of er eventueel schade aan de deken is. Dekjes schoongeborsteld en liefst gewassen. Wanneer het niet gewassen is ook graag verpakken in plastic met daarop een duidelijke omschrijving wat er in zit.
Probeer zoveel mogelijk te voorkomen dat er stro of vuiligheid tussen de spullen zit. De regiocontactpersonen bewaren de spullen tot december namelijk in een ruimte thuis. Vorig jaar was mijn zolder zo vervuild dat ik het professioneel heb moeten reinigen. Dat was niet leuk......![]()
In het topic kan je vragen stellen of leuke verhalen over de overdracht. De regiocontactpersonen zullen gevraagd worden om ook zo nu en dan een update te geven in het topic.
Alvast heel erg bedankt voor je medewerking mede namens de goede doelen!
Met vriendelijke groet,
Malene
Zooist schreef:Hallo contactpersoon voor "Wie kan ik blij maken",
Vandaag is update 4 begonnen en kan het inzamelen beginnen. Alle donateurs hebben een PB ontvangen. Deze PB is terug te lezen in het topic.
Het is de bedoeling dat de donateurs met jullie (de contactpersonen) contact opnemen. Jullie kunnen zelf afspreken hoe en wat (ophalen, via post, ergens afspreken, enz.)
Ik wil jullie vragen om elke keer in het topic aan te geven van WIE je spullen ontvangen hebt. Zo kunnen we aan het eind van de rit de eer geven aan wie de eer toekomt![]()
Ook zou het leuk zijn als jullie af en toe eens een update plaatsen, eventueel met een foto.
Geef wanneer je afspreekt nog even duidelijk aan dat je niet zit te wachten op enorm vieze spullen. Dekens sowieso verpakt in plastic met papier erop wat voor soort deken, maat en eventuele kapotte stukken. Dekjes haarvrij en bij voorkeur gewassen. Niet gewassen dan ook verpakt in plastic met daarop papier met wat er in zit.
Hou dat goed in de gaten, ik heb vorig jaar echt mijn zolder moeten laten reinigen.... Het was werkelijk schrikbarend wat er allemaal opgestuurd werd.....![]()
Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik dat graag. Zelf ga ik de laatste twee weekenden van november alles pas ophalen. Begin december nemen we weer contact op met elkaar. Dan kunnen de spullen of direct naar het goede doel, of ik kom alles ophalen. Voor de kerst doe ik een rondje goede doelen.....
Wanneer er nog mensen zijn die ook een gedeelte NL voor rekening willen nemen om alle contactpersonen langs te gaan hoor ik dat graag. Ik ga met Jeep en trailer en hoop dat dat past..... Haha!
Groetjes!
Malene
Zooist schreef:Hallo GOED DOEL![]()
We zijn aan de slag gegaan met het inzamelen.
Ik wil begin december een rondje NL inplannen. Dan hoop ik voor de kerst de spullen te kunnen afleveren.
Groetjes,
Malene
Joki schreef:Ik wil ook wel meedoen. Ik heb nog 2 rijbroeken en sowieso 1 regendeken liggen. Misschien nog een vliegendeken maar dat moet ik even kijken.
Alleen ik kan de dekens niet thuis was en ik ben ook niet van plan ze naar een wasservice te laten brengen is dat een probleem?