smoes verzinnen voor koninginnenacht..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:42

Specials schreef:
Mijn moeder noemde dat altijd "sleutel kindjes"..
Die krijgen dan een touwtje om de nek met de huissleutel omdat pa en ma het toch geen moer intereseert ..

of paps en mams zijn gescheiden en moeders is ok de slettebak aan het uithangen

Ik was vroeger ook een sleutelkind :D Niet omdat het pa en moe niks boeide wat er gebeurde, want we gedroegen ons voorbeeldig, maar meer omdat pa en moe hard werkten om in ons levensonderhoud te voorzien :P

Maar ik ging niet in rokjes tot net onder mijn billen of helemaal dichtgeplamuurd de deur uit.. :D
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 29-04-10 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:43

Specials schreef:
IsabelvS schreef:
Ik vind het wel jammer dat er zo gedacht wordt over 'de jeugd van tegenwoordig' ( :') ), want ik zeg nooit dat soort dingen, erger me ook dood aan twaalfjarige foundation sletjes, en ik sta ook altijd op voor oudere in de bus hoor.. Denk dat het ook ligt aan de opvoeding.

We hebben het ok niet over iedereen he, zoals ik al eerder zei je heb mensen die zich ouder op stellen maar ook mensen die zich heel kinderachtig opstellen...
Maar over het algemeen word de "jeugd" wel steeds asocialer..
Moet ook zeggen dat ik het soms ook wel de schuld van de ouders vind, Dan zie ik een meissie van een jaar of 12/13 die nog meer make-up op heeft dan ik in mn hele huis heb liggen en dan he kortste rokje aan wat ze konden vinden dan denk ik ook bij mezelf " zo laat je je kind de deur toch niet uit gaan?!"

Oeps, opeens was mijn reactie weg!

Bij deze nog een keer;
Dat is idd zo, en dat is ook heel jammer vind ik. Maar het is zo dat er heel veel kinderen ook niet zo zijn, en dan is het jammer dat een paar van die vervelende jongeren het verpesten voor iedereen. Nou ja verpesten is het ook niet, maar het is wel jammer dat er zo over de jeugd gedacht wordt.
Laatst bijgewerkt door Ixie op 29-04-10 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:44

Oh zo iemand ken ik ook wel!
Der moeder heeft elke maand een andere vent waarmee ze ligt te rollebollen...
Tsja, zo'n moeder zo'n dochter...

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:45

iirrssjjee schreef:

Auw ;(
Mijn moeder is alcoholiste en drugsverslaafde, maar ben ik zeker niet! Dus die vlag gaat niet altijd op :P

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:45

FireScorpion schreef:
iirrssjjee schreef:

Auw ;(
Mijn moeder is alcoholiste en drugsverslaafde, maar ben ik zeker niet! Dus die vlag gaat niet altijd op :P

Sorry :o
Maar bij haar is dat wel het geval.

Edit; scheelt misschien ook dat je in een ander huis dan je moeder woont ;)

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:46

Tallie1979 schreef:
Ik was vroeger ook een sleutelkind :D Niet omdat het pa en moe niks boeide wat er gebeurde, want we gedroegen ons voorbeeldig, maar meer omdat pa en moe hard werkten om in ons levensonderhoud te voorzien :P

Maar ik ging niet in rokjes tot net onder mijn billen of helemaal dichtgeplamuurd de deur uit.. :D

Neem aan dat je je niet aangesproken voel he, En wel snapt wat ik bedoel ;)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:47

Specials schreef:
Tallie1979 schreef:

Neem aan dat je je niet aangesproken voel he, En wel snapt wat ik bedoel ;)

Nee, uiteraard niet ;) ( was non taken ;) ) Maar het was meer om aan te geven dat het niet altijd opgaat :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:48

iirrssjjee schreef:
Vaak zijn dat van die zakenmensen, die sochtends voor het kind de deur uit zijn en pas om 9 uur savonds terug zijn.
Kund moet dan vaak ook zelf maar uitzoeken of het eet ja of niee.

niet altijd...
mijn ouders zijn zakenmensen en ik ben toch keurig opgevoed...
en ik hoefde het echt niet in mijn hooefd te halen om er zo bij te lopen ;)
nog steeds niet trouwens...
kom ik beneden in een leuk rokje en een blouse waarvan er een paar knopjes open staan...
wordt ik linea recta naar boven gestuurd om me om te kleden...
draag ik te veel make-up (stappen) gebeurd er het zelfde...
en dan staat me mams er bij om te kijken hoe ik het er af haal :')

ken ook zat mensen die gewoon een 8 tot 5 baan hebben,
en die gewoon toe kijken hoe hun kind er hoerig bij loopt!!

volgens mijn ouders is ieder lid van hun gezin het visitekaartje voor het gezin, het bedrijf, en het belangrijkste, de hele familie ;)

Blue_Eyes

IsabelvS schreef:
Blue_Eyes schreef:
Nah... alcohol is bijzonder slecht voor 14-jarige hersentjes hoor... daar kun je je leven aardig mee verzieken. Denk jij dat die grens er voor de lol ligt?

Buiten dat, volgens mij is het al meer genoemd: als jij in het donker van je fiets getrokken en verkracht wordt, garandeer ik je dat je leven ook aardig verziekt is. Om maar een kleinnn voorbeeldje te noemen.

Voor jou geldt ook, lees. Ik drink soms een glaasje, maar echt héél weinig. Ja ik weet dat het slecht is en daarom houd ik het dus bij een keer in de tweede maanden een glaasje ofzo.

En als je had gelezen had je gelezen dat ik altijd met anderen terug fiets ;) Anders word ik tegemoet gefietst door mijn moeder of vader.

Eh.... er lopen meer tieners rond op Bokt dan alleen IsabelvS...? :roll:

Rhendera

iirrssjjee schreef:
FireScorpion schreef:

Auw ;(

Sorry :o
Maar bij haar is dat wel het geval.

Edit; scheelt misschien ook dat je in een ander huis dan je moeder woont ;)

Heb tot mn 14e bij mn ma gewoond, en tot die tijd heb ik zowat alles gezien (drugs, snuiven, alcohol, zelfmoordpogingen, noem maar op) en heb zelf besloten daar weg te gaan ;) ik ben niet weggehaald. Sommige mensen gaan gewoon het pad van hun ouders niet achterna. :)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:49

Jolienn schreef:
_STS_Angels_ schreef:
en door de reacties hier voel ik me best beledigd ...

Dan moet je even om je heen kijken wat je leeftijdsgenoten allemaal doen en denken, wat ben ik blij dat ik me niet zo belachelijk gedraag! Jij weet zelf heel goed of je je aangesproken moet voelen of niet.

Ik voel me aangesproken omdat ik in die leeftijdsgroep val waar jullie het over hebben ;) en ik totaal niet zo ben en vele vrienden van mij ook niet. maar snap wel jullie punt hoor ik merk ook dat jongeren steeds associaler worden. Vind het alleen jammer dat het gelijk over ''alle jongeren gaat''.

Kortom ik snap jullie wel, alleen vind ik het jammer dat het altijd maar ''de jongeren'' zijn. terwijl er ook goed opgevoede tussen lopen ;)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:50

_STS_Angels_ schreef:
Dan moet je even om je heen kijken wat je leeftijdsgenoten allemaal doen en denken, wat ben ik blij dat ik me niet zo belachelijk gedraag! Jij weet zelf heel goed of je je aangesproken moet voelen of niet.

Ik voel me aangesproken omdat ik in die leeftijdsgroep val waar jullie het over hebben ;) en ik totaal niet zo ben en vele vrienden van mij ook niet. maar snap wel jullie punt hoor ik merk ook dat jongeren steeds associaler worden. Vind het alleen jammer dat het gelijk over ''alle jongeren gaat''.

Kortom ik snap jullie wel, alleen vind ik het jammer dat het altijd maar ''de jongeren'' zijn. terwijl er ook goed opgevoede tussen lopen ;)[/quote]

Het is gewoon het pijnlijke feit dat 80% (of iets in die richting) zo is. Als jij daar niet bijhoort, prijs jezelf gelukkig! :D

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:50

FireScorpion schreef:
FireScorpion schreef:

Auw ;(

Heb tot mn 14e bij mn ma gewoond, en tot die tijd heb ik zowat alles gezien (drugs, snuiven, alcohol, zelfmoordpogingen, noem maar op) en heb zelf besloten daar weg te gaan ;) ik ben niet weggehaald. Sommige mensen gaan gewoon het pad van hun ouders niet achterna. :)

Dat vind ik knap van je!
Niet iedereen zou dat kunnen!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:51

Volgens mij staat dr vaak genoeg dat het niet voor iedereen opgaat...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:54

precies...
als we het geen jongeren mogen noemen...
hoe moeten we het dan noemen :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:55

Ik zou geen smoes verzinnen..

Ik ben een keer 'stiekem' na een verjaardag van een vriendin uitgeweest.
We gingen met een hele groep een paar mensen gingen maar naar huis.
Ik moest natuurlijk persé mee en heb dit dus niet verteld, en toen werd ik betrapt door mijn nicht.
Ik was ook een jaar of 16/17 en mijn ouders waren nogal boos :o
Niet omdat ik gegaan was maar omdat ik het niet verteld had.

Als je met een groepje gaat zou ik gewoon zeggen dat jullie met een groepje gaan en dat je ergens kunt blijven slapen.
Probeer je ouders gewoon een beetje gerust te stellen zodat ze je toch laten gaan.

Wat ik zelf te vaak deed (ik ben niet zo'n lieverdje geweest :o) was me klaarmaken en gewoon gaan.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:55

Mijn moeder krijst de hele boel al bij elkaar als ik een iets te lage decolete heb :') dan zegt ze `doe het even omhoog, dit ziet er niet uit´ hahaha, terwijl het dan nog redelijk meevalt haha :P Ik probeer er altijd netjes bij te lopen, mij zie je zoiezo niet in rokjes ed. Ik doe wel eens losse broeken aan en dan een te groot vest ofzo omdat dat lekker loopt, maar verder gewoon skinny jeans , momenteel heb ik skinny jeans aan, nikes (ja sorry, lopen lekker :') ) en een spagethiebandje met een tshirt eroverheen :+ ik zag vanmorgen troela´s lopen met topjes waar ik het huis niet eens meer in mag :')

iirrssjjee

Re: smoes verzinnen voor koninginnenacht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:58

Dat decolete probleem heb ik ook xD
Dan trekt ze m zelf omhoog als ik het niet doe, dus dan pak ik op een gegeven moment zelf wel een ander shirt xD

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:59

ik had een heel leuk jrukje, en een net blouse je gekocht...
jurkje was erg sexy, blouse vond ik zelf netjes...

me mams vond het beide vreselijk...
en toen ik een keertje weigerde (blouse aan) me om te kleden..
liet ze me gaan met de woorden de gevolgen zijn voor jou :')

ik kwam thuis... stonden al mijn spullen voor de deur :')
moest eerst beloven me nooit meer zo te kleden
voor ze me spullen weer naar binnen haalde :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:59

haha , nou ik heb wel een voorgevel dus het valt ook wel een beetje op :') maar zo hoog als mijn moeder hem optrekt, daar is dat topje niet voor gemaakt :')

Rennie89

Re: smoes verzinnen voor koninginnenacht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:01

Wow dat is wel een heel apparte actie hahahaha, mijn moeder gooit het weg als het te hoerig is naar haar idee :')

iirrssjjee

lifaya schreef:
haha , nou ik heb wel een voorgevel dus het valt ook wel een beetje op :') maar zo hoog als mijn moeder hem optrekt, daar is dat topje niet voor gemaakt :')

Hahah same here!!

M_D_H

lifaya schreef:

heb ik ook ;)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:02

lifaya schreef:
Wow dat is wel een heel apparte actie hahahaha, mijn moeder gooit het weg als het te hoerig is naar haar idee :')

tjah zaols ik al eerder zei... volgens mijn ouders is ieder lid van het gezin een visitekaartje voor het gezin, het bedrijf en de familie ;)

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:05

M_D_H schreef:
precies...
als we het geen jongeren mogen noemen...
hoe moeten we het dan noemen :')

Vervelende jongeren bijvoorbeeld.
Anders klinkt het net alsof je het over ze allemaal hebt ;).

En @fire nogwat (sorry :P)
Ik ken veel mensen die niet zo zijn hoor! Ik denk dat het ook zo is dat die jongeren je opvallen en de 'normale' niet :D.

(we zijn el erg offtopic trouwens :') ).

@Blue eyes, ja maar je quote mij dus vond het beetje banketstaaf maar goed.