Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Nogmaals, ik stuur het bericht niet om opdringerig te zijn.. alleen maar om uit te leggen en me te excuseren voor die actie ná het briefje met z'n collega's.. & dat ik hem juist verder met rust laat als blijkt dat hij inderdaad echt geen behoefte aan contact heeft..
Vind dat alles behalve opdringerig
Dreamy schreef:Nogmaals, ik stuur het bericht niet om opdringerig te zijn.. alleen maar om uit te leggen en me te excuseren voor die actie ná het briefje met z'n collega's.. & dat ik hem juist verder met rust laat als blijkt dat hij inderdaad echt geen behoefte aan contact heeft..
dwaallicht schreef:Dreamy schreef:Nogmaals, ik stuur het bericht niet om opdringerig te zijn.. alleen maar om uit te leggen en me te excuseren voor die actie ná het briefje met z'n collega's.. & dat ik hem juist verder met rust laat als blijkt dat hij inderdaad echt geen behoefte aan contact heeft..
Ik wel een beetje, eigenlijk. Dat hij niet enthousiast reageerde zegt opzich toch al genoeg. Je bedoelt t goed maar denk niet dat dat berichtje het er beter op maakt.
Mickey schreef:Vanaf het moment dat Roosch ook in dit topic kwam, ging er bij mij ineens een lampje branden. Hé ik ken die meid die zo'n actie doet
Ik ben benieuwd waarom hij je nu toegevoegd heeft op hyves? Als hij je heel vervelend zou vinden lijkt mij dat hij dat ook niet zou doen?