De jongen van de Starbucks..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

Re: De jongen van de Starbucks..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 10:43

Jij bent echt stoer Cher! 8-) Ik zou nooit durven vragen of hij nog dat briefje heeft gelezen. Misschien was is 'ie wel erg verlegen en wist hij zich geen houding te geven ofzo. :+ Wel leuk dat je 'm nu op Hyves hebt, wie weet!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 11:26

Nogmaals, ik stuur het bericht niet om opdringerig te zijn.. alleen maar om uit te leggen en me te excuseren voor die actie ná het briefje met z'n collega's.. & dat ik hem juist verder met rust laat als blijkt dat hij inderdaad echt geen behoefte aan contact heeft..

Vind dat alles behalve opdringerig :\

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:28

Leuk dat je hem op hyves hebt. Kunnen jullie communiceren :P

Misschien was hij op het werk vrij kortaf omdat ie werken was en andere klanten moest helpen.

Ik zou het berichtje achterwege laten. Ik zou me opgejaagd voelen haha, maar eerlijk gezegd ook niet meteen een bericht sturen als ik in zijn schoenen stond. Wel een beeeeetje hard to get (als ik dat wel zo kan noemen dan), spelen ipv er vol bovenop

Haha het is wel een geweldige actie, ik hoop op een leuke update!
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 16-03-10 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:28

Ik zou het laatste berichtje ook niet verstuurd hebben, maar ben benieuwd of je nu wel reactie krijgt!

HorseChica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:34

Als ik jouw was zou ik dat briefje gewoon versturen...
ik denk dat ie wel behoefte heeft aan een verklaring hihi :=
En achja....Niet Geschoten is Altíjd Mis !

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:36

Ik ben wel benieuwd hoe hij er op gaat reageren. Peroonlijk had ik allang zoiets gehad van: "Okee genoeg visjes in de zee" :D

Afwachten, spannend hoor!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:37

Zal ook is gaan reageren haha, lees al steeds mee :)
Ik snap heel goed dat je dat berichtje nog hebt gestuurd, dat zou ik ook gedaan hebben, dan snapt ie tenminste meteen dat je je niet alleen wilt opdringen, vind 't dus ook zeker niet opdringerig :)

Lottiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:58

Haha, wat eeen heerlijke actie ! Zeker weten respect voor jou !
Aghja, als 't toch niks wordt, ook geen domper toch ;) . Wel een humoristische actie ! Wat is zijn hyves? Kunnen we even zijn foto spotten, hihi.
Hoop dat je een (leuk) berichtje terug krijgt.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:43

Dreamy schreef:
Nogmaals, ik stuur het bericht niet om opdringerig te zijn.. alleen maar om uit te leggen en me te excuseren voor die actie ná het briefje met z'n collega's.. & dat ik hem juist verder met rust laat als blijkt dat hij inderdaad echt geen behoefte aan contact heeft..

Heb je goed gedaan hoor Cher dat berichtje :j Kunt toch moeilijk gaan zitten wachten of hij ooit nog 's wat van zich laat horen? Heb je 't iig even uitgelegd hoe 't nou precies zit allemaal. Kan hij zelf kiezen wat hij er verder mee doet :)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:53

Charaz schreef:
Ik zou het laatste berichtje ook niet verstuurd hebben, maar ben benieuwd of je nu wel reactie krijgt!
Ik zou hem ook niet verstuurd hebben denk ik. Aangezien hij op jou kladbriefje ook al niet gereageerd heeft zou ik nu even afwachten.

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:49

Wat stoer van je! Vind het niet opdringerig hoor, waarom heel de tijd afwachten?
Vind het een heel duidelijke uitleg :j

Misschien vind ik ook ooit nog eens een portie lef zoals jij dat hebt! :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:51

Je mag dat bericht best sturen, maar niet direct. Ik zou echt 1 of 2 dagen wachten, anders kom je zo opdringerig over. Geduld is een schone zaak :D

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 18:25

Ik ben vandaag naar starbucks geweest, alleen nergens een jongen te bekennen ;)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:07

Ik vind het juist een goede actie dat laatste berichtje wat je hem gestuurd hebt.
Zo leg je hem uit hoe het zit, en nu kan hij zelf beslissen. Echt de laatste kans O:)

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:46

Ik zou dat laatste berichtje niet gedaan hebben, komt echt zo over alsof je elke kans aangrijpt om contact te maken ofzo.
Maarja je hebt het al verstuurd en aan de andere kant, mannen hebben wel altijd duidelijkheid nodig, dus weet hij wel goed hoe het zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:52

Het gaat ook niet om de bedoeling waarmee je het stuurt, het kan alleen zo nu wel overkomen. ;) Ik vind het persoonlijk ook wat veel allemaal.

nolanlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:53

Ik vind het goed dat je t even uitgelegd het hoor;)
Nu hopen op een reactie!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:58

Dreamy schreef:

Ik wel een beetje, eigenlijk. Dat hij niet enthousiast reageerde zegt opzich toch al genoeg. Je bedoelt t goed maar denk niet dat dat berichtje het er beter op maakt.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 20:00

dwaallicht schreef:
Dreamy schreef:

Ik wel een beetje, eigenlijk. Dat hij niet enthousiast reageerde zegt opzich toch al genoeg. Je bedoelt t goed maar denk niet dat dat berichtje het er beter op maakt.

Dat hoeft ook niet. :Y) Als het er eerst al niet is, dan is het er wss dus al helemaal niet.. of ik dan nog een berichtje stuur om mijn excuses aan te bieden of niet..
Omdat het dus toch nou al nauwelijks uitmaakt omdat ik die gekke actie met die collega's al had gedaan en het daarmee wss al helemaal had verpest, koos voor dat eerste. :)
Heb ik iig nog m'n zegje kunnen doen.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 21:39

Vanaf het moment dat Roosch ook in dit topic kwam, ging er bij mij ineens een lampje branden. Hé ik ken die meid die zo'n actie doet _O-
Ik ben benieuwd waarom hij je nu toegevoegd heeft op hyves? Als hij je heel vervelend zou vinden lijkt mij dat hij dat ook niet zou doen?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 21:43

Misschien is ie gewoon een beetje overdondert :))

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 21:54

Mickey schreef:
Vanaf het moment dat Roosch ook in dit topic kwam, ging er bij mij ineens een lampje branden. Hé ik ken die meid die zo'n actie doet _O-
Ik ben benieuwd waarom hij je nu toegevoegd heeft op hyves? Als hij je heel vervelend zou vinden lijkt mij dat hij dat ook niet zou doen?

Of hij heeft gewoon medelijden gekregen? :=

(sorry, flauw :o )

Maar echt he, bespaar je de moeite TS, Typisch gevalletje 'He's just not that into you' als je het mij vraagt.. :(:)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 06:46

Ik doe toch ook verder niks meer :D ?
Vond het gewoon leuk om te doen & heb hem even uitgelegt hoe stom die after-actie was en dat ik 'm verder met rust laat als hij er geen behoefte aan heeft. :Y) Dat heb ik hem nu zélf gezegd, zeker weten dat dát in ieder geval bij hém is aangekomen, dus dan doe ik dat vanaf nu ook mooi. :)

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 13:17

Nou ik vind het we lef hoor. :j
Genoeg mensen die veel te weinig actie ondernemen als ze iemand leukvinden. ;)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 13:33

Ben benieuwd Cher of je wat hoort van hem. Zou wel leuk zijn :j