Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zesiram schreef:Je moet het zelf weten, maar ik wil gewoon aangeven dat je zulke kosten echt niet hoeft te maken voor je kind. Als je dat zelf nodig vindt, dat is prima toch! Ik heb ook een gat in mijn hand voor mijn dochter, maar dan op ander vlak.
Zesiram schreef:samantha5 schreef:Ook voor het bad etc koop ik spullen van de apotheek en die tikken lekker aan, want zo goedkoop vind ik dat allemaal niet.
Krijg je dat niet vergoed? Ik heb de bonnetjes gewoon opgestuurd en keurig verrekend, het is het proberen waard!
Rosaa schreef:Ik zit onder de 100 euro voor 3 personen omdat ik dinsdags kook voor mijn ouders ( hoeven hun het niet altijd te doen, dinsdag heb ik tijd zat). Voor elke dag zal het bedrag een stuk hoger liggen. Rond de 400=500 denk ik ? Vlees kopen we haast nooit en dat scheelt een stuk wat dat is best duur.
Marieke_K schreef:Rosaa schreef:Ik zit onder de 100 euro voor 3 personen omdat ik dinsdags kook voor mijn ouders ( hoeven hun het niet altijd te doen, dinsdag heb ik tijd zat). Voor elke dag zal het bedrag een stuk hoger liggen. Rond de 400=500 denk ik ? Vlees kopen we haast nooit en dat scheelt een stuk wat dat is best duur.
Per dag? Maand? week
Issy schreef:Ik heb altijd als ik 1 ding moet halen in de supermarkt omdat ik dat vergeten ben, ik ipv dat ene ding, meteen 10 dingen in mijn mandje heb