Iemand nog een donkerblauwe skinny (nieuw) van de Primark overkopen? Ik heb 'm per ongeluk in maatje 36 gekocht en heb toch echt een 38 nodig ..
Destino
Geplaatst: 02-03-10 19:58
Aranel schreef:
Destino schreef:
Die broeken van de primark vind ik niet zo lekker zitten.. Ze worden heel snel wijd bij mij
een maatje te klein kopen dus maar?
Uhh als je al maat 34 hebt Ze hebben niet kleiner
Destino
Geplaatst: 02-03-10 19:58
saroanda schreef:
Destino schreef:
Ik vind de onderbroeken in die zin mindere kwaliteit, dat bij de elastische band snel de elastiekjes eruit springen.. Of is dat alleen bij mijn ondergoed ?
Lang leve te lang in de droger
Dan moet ik mn moeder maar eens op dr kop geven
Aranel
Geplaatst: 02-03-10 20:47
Destino schreef:
Aranel schreef:
een maatje te klein kopen dus maar?
Uhh als je al maat 34 hebt Ze hebben niet kleiner
Nouja gelukkig heb ik die maat niet dus voor mij zal er wel wat tussen hangen
Ik vind de onderbroeken in die zin mindere kwaliteit, dat bij de elastische band snel de elastiekjes eruit springen.. Of is dat alleen bij mijn ondergoed ?
haha nee bij mij ook, maar vind ze echt eerlijk zitten dus neem toch elke keer als ik er kom en pakje mee
Welk ondergoed is dat dan? Ik heb dat zwarte naadloze spul uit de standaard collectie en er is er tot nu toe eentje kapot gegaan in de was. Dat was na anderhalf jaar. De rest ziet er nog prima uit en zit ook goed, lubbert niks uit enzo.
Kimberleij
Geplaatst: 06-03-10 00:13
hmm die pakjes met 5 voor 4 euro, niet naadloos.
Naadloos heb ik ook maar die zijn nog prima,
met die elastiek is het sommige.
Gaat de primarkt op zondag om 12 uur of 1 uur open ?
Gister geweest, rij ging super snel, toen we binnen kwamen stond hij dubbel, maar toen we de hele winkel door waren geweest konden we bijna gelijk doorlopen! Zal vanavond eens wat foto's maken van mijn aanwinsten
Kimberleij
Geplaatst: 06-03-10 11:09
_Lisanne schreef:
Moet je er wel meteen om 12 uur zijn, als je er om 1 uur bent is het al niet meer te doen!
Haha, dankje voo de tip maar geloof dat me plannen weer het water in gegooit worden. Heb nooddienst op me werk maar wor juist opgeroepen voor vandaag en morgen.
Ik moet het me niet voornemen om naar de primarkt te gaan want dan komt er niks van.
Anne_26
Geplaatst: 06-03-10 11:22
Annn schreef:
Gister geweest, rij ging super snel, toen we binnen kwamen stond hij dubbel, maar toen we de hele winkel door waren geweest konden we bijna gelijk doorlopen! Zal vanavond eens wat foto's maken van mijn aanwinsten
Nou ik ben net geweest,En t viel deze keer echt tegen.. Geen leuke jurkjes , schoenen alleen nog in maatje " daar-past-net-mn-grote-teen-in " En niet omdat het leeg was want t was allemaal bijgevuld.. Naja eind van de maand ga ik weer dus hopen dat het dan beter is..