Daar had ik het vanmorgen ook nog over met mijn rijinstructeur idd, maar die zei ook wel heel mooi dat je dan smiddags kan, maar zij moet natuurlijk ook kunnen anders heb ik geen auto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
corinepgek schreef:Elmira schreef:Zoo ik mag morgen weer rijden![]()
Hopen dat we nu eens examens gaan aanvragen het duurt toch superlang nog met die wachtlijsten enzo
Als ik nu een examen aanvraag kan ik de eerste week van februari al terecht, voor de 2e week van februari waren zelfs alle tijden en dagen nog beschikbaar. Maar dit is voor Zuid-Holland. Wilde voor je in het systeem kijken maar denk dat ze met onderhoud bezig zijn want ik kom er niet op.
SuperLiesje schreef:Ik vind zelfstandig route rijden niet altijd leukIk ken de weg niet goed in Leeuwarden
Mowoah schreef:Veel succes Prince alvast!!!!
Clusteren is niet zo lastig. Als je het echt niet meer weet kan je het altijd vragen, al is het natuurlijk wel netjes als je het alleen nog weet natuurlijk!
Ik vind borden rijden leuk, bijvoorbeeld volg de borden naar het sportiom (in 's Hertogenbosch). Dan rijd ik veel relaxter en let ik beter op het verkeer.
Vandaag was trouwens wel echt een kletsles, constant met haar lopen praten over vanalles. Ze had ook bijna geen opmerkingen, alleen 1x stil gezet omdat ik dacht dat ik wel ff door oranje kon, terwijl ik makkelijk kon stoppen.Dan zegt ze; Er staat wel een L op het dak he, dus we doen netjes.