Het afrijstress en rijles topic 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magic_lover

Re: Het afrijstress en rijles topic 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 19:20

Ja kan me voorstellen :(:)
Daar had ik het vanmorgen ook nog over met mijn rijinstructeur idd, maar die zei ook wel heel mooi dat je dan smiddags kan, maar zij moet natuurlijk ook kunnen anders heb ik geen auto :+

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 19:21

Ik snap wel dat je er klaar mee bent maar heeft het echt zin om te stoppen? Ik denk dat je juist nu even door moet zetten en dat je met een andere examinator en iets minder stress wel slaagt!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 19:37

Balen Raket, beetje mierenneuken vind ik van die man

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:29

Ik ben ook op iets heel onnozels gezakt de 1e keer. Reed op de autoweg, examinator dacht dat ik de uitvoegstrook op wilde terwijl er een auto reed. Ik keek nieteens en had knipperlicht niet aan. Er was geen enkele aanwijzing toe dat ik daarheen zou willen.

Wel erg banketstaaf reden..te langzaam!

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:43

Ik wou even melden dat mn rij instructeur het examen voor me aan gaat vragen *\o/*

Oeeh kan niet wachten :D

Vandaag ''zelfstandig route rijden'' gedaan is echt heel relaxt als hij niet de hele tijd links, rechts, links, links enzo zegt, gewoon zelf de borden volgen.. veel fijner :D

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:44

corinepgek schreef:
Elmira schreef:
Zoo ik mag morgen weer rijden :):)

Hopen dat we nu eens examens gaan aanvragen het duurt toch superlang nog met die wachtlijsten enzo :=

Als ik nu een examen aanvraag kan ik de eerste week van februari al terecht, voor de 2e week van februari waren zelfs alle tijden en dagen nog beschikbaar. Maar dit is voor Zuid-Holland. Wilde voor je in het systeem kijken maar denk dat ze met onderhoud bezig zijn want ik kom er niet op.

Dat valt mij inderdaad nog heel erg mee :) mij rij instucteur zou ook voor mij kijken, hij dacht 3 a 4 weken.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:45

Ik vind zelfstandig route rijden niet altijd leuk :P Ik ken de weg niet goed in Leeuwarden ;)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:46

SuperLiesje schreef:
Ik vind zelfstandig route rijden niet altijd leuk :P Ik ken de weg niet goed in Leeuwarden ;)

Ik wel dat scheelt denk ik een hoop stress :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:46

ik moet dus in Meppel afrijden en heb daar wel gewoond, maar dat is toch al wel een aantal jaar geleden en ik ken het niet zo goed meer := Dus ik hoop dat ik het allemaal weer herken als ik er eenmaal rijd, dat is toch wat makkelijker!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:49

SuperLiesje schreef:

Heb ik met groningen :o
nou herken ik wel ondertussen een aantal dingen, maar soms denk ik echt waar ben ik in hemelsnaam :=
denk dat dat idd toch wel een beetje een nadeel is, als je de omgeving gewoon kent schiet het natuurlijk al meer op.
maargoed idd maar goed de borden volgen dan :+

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:13

opzich heb ik daar wel een voordeel mee, ik ken winschoten, en de omgeving erg goed.
vanaf ik bij mijn huidige rijschool zit rij ik elke les een stuk zelfstandige route.
de ene keer rijd ik op coordinatiepunt, en een andere keer met tomtom.
alles gaat gelukkig goed.
en bijna elke keer snelweg, vind ik wel super eigenlijk haha!
nu eerst nog even afwachten hoe alles is.
de examens van afgelopen dagen van 08.55 zijn door gegaan, alleen wordt er nu weer sneeuw voorspeld hier in groningen. ;(

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 22:24

Wat k.lote dat je om zo'n reden gezakt ben raket! :(
Ik heb net mijn 'laatste' les gehad, begin nu toch wel zenuwachtig te worden voor vrijdag... :roll: :=

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 22:25

Oeh alvast heel veel succes Prince!!!

Ik weet inmiddels ook wel een beetje de weg in Leeuwarden.. maar echt van harte gaat het nog niet! Dan ben ik beter in clusteren :)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 22:28

clusteren vindt ik dus ook wel een beetje vervelend omdat ik niet zo bekend ben in de stad... :=
Als het een bekend stukje is is het niet zo erg, maar een onbekend stukje.... haha vreselijk :+

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 22:49

Wat is clusteren :+

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 22:51

Dat je meerdere opdrachten krijgt achter elkaar. Nu links, eerst volgende rechts, eind van de weg weer rechts en dan 3straat links.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 23:58

Veel succes Prince alvast!!!! :D

Clusteren is niet zo lastig. Als je het echt niet meer weet kan je het altijd vragen, al is het natuurlijk wel netjes als je het alleen nog weet natuurlijk!

Ik vind borden rijden leuk, bijvoorbeeld volg de borden naar het sportiom (in 's Hertogenbosch). Dan rijd ik veel relaxter en let ik beter op het verkeer.
Vandaag was trouwens wel echt een kletsles, constant met haar lopen praten over vanalles. Ze had ook bijna geen opmerkingen, alleen 1x stil gezet omdat ik dacht dat ik wel ff door oranje kon, terwijl ik makkelijk kon stoppen. :+ Dan zegt ze; Er staat wel een L op het dak he, dus we doen netjes. :D

Dirkje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 00:35

Mowoah schreef:
Veel succes Prince alvast!!!! :D

Clusteren is niet zo lastig. Als je het echt niet meer weet kan je het altijd vragen, al is het natuurlijk wel netjes als je het alleen nog weet natuurlijk!

Ik vind borden rijden leuk, bijvoorbeeld volg de borden naar het sportiom (in 's Hertogenbosch). Dan rijd ik veel relaxter en let ik beter op het verkeer.
Vandaag was trouwens wel echt een kletsles, constant met haar lopen praten over vanalles. Ze had ook bijna geen opmerkingen, alleen 1x stil gezet omdat ik dacht dat ik wel ff door oranje kon, terwijl ik makkelijk kon stoppen. :+ Dan zegt ze; Er staat wel een L op het dak he, dus we doen netjes. :D

Preciessssssssssssss netjes rijden.
Sorry ff stipje wilde weer meelezen. :D

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 00:50

@Prince_: ik ben ook al mega zenuwachtig voor vrijdag! Ik heb daarvoor toch nog ff 'n lesje. Zei hij: 'dan heb je alles al goed staan, en weet je zeker dat je niets vergeet! En dan mag je nog 'n uurtje alles fout doen wat je wil' haha! Mijn instructeur is echt 'n super fijne! Is rustig, legt goed uit, en maakt grapjes, en zorgt voor zelfvertrouwen. Dus hij zal echt al zijn best doen om te zorgen dat ik hem haal! Is 'n fijn idee. Dacht eerst dat ik vrijdag geen les ervoor had haha, dacht dat ik de eerste die dag was, maar ff verkeerd berekend. Het uurtje voor mij was nog vrij, voor mij haha. Maar ik ga nu slapen. Weltrusten! :wave:

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 01:03

Zo'n actie had ik ook v'd week mowoah, reed op een stoplicht af die groen stond, kwam dichterbij en hij ging net op oranje, dus ik wou nog even gasgeven, toen voelde ik ineens de auto remmen. 'dat doen we maar even niet zei mijn instructeur' :')
Stomme stoplichten heb er altijd ruzie mee :P nee meestal rijd ik er wel rustig op af zodat als ze op oranje/rood gaan ik kan stoppen, of anders gewoon weer optrekken en doorrijden, alleen toen even niet O:)

Wel fijn nicole een les van tevoren! succes alvast maar ;)
Viel mij opzich wel mee met de les vanmorgen, ging niet echt wat fout en was zelf mooi rustig eronder(had geen idee hoe ik zou zijn met zoiets :+), want ja je wel eens hoort dat mensen ineens niet meer kunnen rijden ofzo :+
nu hopen dat het maandag ook weer zo is, haha

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 08:14

Hahaha Mowoah zo'n les had ik gisteren ook! Over vanalles gepraat, en ondertussen maar gewoon lekker gereden. Wel een keer af laten slaan omdat ik even niet doorhad hoe dichtbij het rode stoplicht eigenlijk was. Dus had hem in z'n 2 staan maar moest stoppen. :')

Ah fijn magic_lover! :D

Lottiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 09:50

Ik zit ook in Leeuwarden SuperLiesje, ik ken Leeuwarden ook niet zo goed, maar dan moet ik bv. drachten volgen, of ring noord en daarna ring zuid ofso. Dus dan is wel wel makkelijk te doen !

5 februari moet ik weer afrijden !

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:50

Haha mijn instructeur praat ook de hele les door :+ Bij de eerste les begon hij meteen te praten en na een tijdje: O wacht het is je eerste les he, ik zal even wat stiller zijn :P

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:04

Mijn examen gaat toch door!

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:19

Succes!!!!!!!!!!!!!!