Joceline schreef:Ik wil geen pakje kopen ofzo..maar een aerobic-outfit samenstellen van de eighties. Ik heb al een glanzende zwarte legging, gekleurde beenwarmers haal ik, heb soort zwarte dans/sportschoenen, dan nog een gympakje met lange mouwen in een kleurtjes of zwart erover en daarover een hotpants broekje. Dan iets van een oud t-shirt aan en opknopen, zweetbanden om mn polsen en op mijn hoofd en een rare knot/staart in. Verder nog opvallende plastice oorbellen in en misschien een opvallende knallende zonnebril.
Ik ben nog op zoek naar dat gympakje of naar een oud zwart bakpak voor het middenstuk dus....heeft heel toevallig iemand dit liggen of een tip? Op marktplaats vond ik wel wat maar hoor er niets meer van.
Haha leuk ik ga ook een dagje als aerobic met een paar vriendinnen! Hebben we vorig jaar ook gedaan! Wij doen altijd een mooie gekleurde legging met zo'n strak gymbroekje er overheen. Je bedoelt zo'n blauw glimgympakje? Die moet ik eigenlijk ook hebben ja haha! Vroeger hadden wij die altijd wel voor de gym maar die zullen we wel niet meer in de kast hebben liggen. Gewéldig!
Ik weet verder nog niets voor de andere dagen, dus leuke ideeën zijn altijd welkom maar leuke dingen staan er vast wel genoeg in dit topic!