dobbel schreef:het is inderdaad ongeplant, maar nergens staat dat hij daarna gezegt hebt dat hij het kind niet wou, dat komt nu pas naar boven nu hij er moet de moeder van het kind niet uitkomt.
vind echt niet dat hij nu veel geld moet betalen aan moeders en het kind nooit te zien krijgt, als moeders het je echt zo onmogelijk maakt ja dan moet je je er bij neerlegeen, helaas. maar in dit geval loopt ie er zelf voor weg omdat het niet boterd, niet gaat zoals hij het had gehoopt.
zo vat ik het op.
[b]o[b]ja mensen pbjtes kunnen jullie bij je houden, iedereen heeft een eigen mening, zit niet te wachten op wijzende vingertjes per pb. zoals ik al gezegt heb, ik heb een mening en dat mag, een ander heeft een andere mening en dat mag ook.
Waar slaat dit dan op?
Omdat ik je 1 pb berichtje had gestuurd en zo rot berichtje terug krijgt. Waar ik helemaal niks van snap, ik wees helemaal niet met vingertjes. Gaf alleen aan hoe het voor sommig voelde en dan krijg je dit. En dat is al 29 jaar?
Ik vind dit allemaal heel erg voor het kind en hoop dat het goed komt.
Weet zelf wel hoe het is om te moeten leven met ouders die niet meer bij elkaar zijn en steeds ruzie hebben. En elkaar zwart lopen te maken door middel van mij.
Hoop niet dat het dit kind gaat overkomen.
Het word vaders ook niet helemaal makkelijk gemaakt door de moeder lees ik, maar toch moet je blijven vechten voor het kind. Op alle mogelijke manieren die er zijn.