Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarona25 schreef:Ja heb volgende week afspraak bij juridisch loket en morgen wordt ik gebeld door maatschapelijk werk.
chocobroodje schreef:sarona25 schreef:Ja heb volgende week afspraak bij juridisch loket en morgen wordt ik gebeld door maatschapelijk werk.
Goed bezig meidje! Heb je al een slaapplaats voor vanavond?
@ only hellen, in het kadaster staat alleen haar vriend, hypotheekschuld hebben ze wel samen. Vraag me af of dat uberhaupt kan
brenda1982 schreef:Ik snap 1 ding niet, waarom telt jouw salaris voor 80% mee in de hypotheek??
jullie hebben toch samen een hypotheek afgesloten, dus dat betekend dan dat jullie dan ieder 50% moeten betalen aan de hypotheek??
of heb ik ergens overheen gelezen??
sarona25 schreef:Only-hellen wat bedoel je met dat de adviseur aansprakelijk gesteld kan worden ??
Zoefff schreef:Only-Hellen,
Is het niet zo omdat zij misschien kan aantonen dat ze een langdurige gezamelijke huishouding hebben gehad (1 of 2 jaar uit mijn hoofd) en zij hypotheek betaald ze ook recht heeft op een deel van de gemeenschap lees hun gezamelijke woning?
sarona25 schreef:Als ik dit allemaal zo lees vindt ik het niet gek dat mensen op de een op de andere dag een huis leeg halen. jaren mee betalen en gewoon niks hebben als ik er niet was geweest waren bepaalde dingen niet mogelijk geweest