Chubby schreef:Ik hoop er ooit serieus over na te moeten denken, maar met mijn huidige positie zou ik niet weten waar ik 5 mio zou laten
Bij een bank voor vermogensbeheer waar je gelijk je geld kunt wegleggen in beleggingen (met rendement).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sylvia schreef:Als een onafhankelijke financiële adviseur dat adviseerd dan zou ik mooi bij hem aankloppen... En als het een adviseur van de DSB zelf is is ie simpelweg niet objectief. En dat weet iedereen imo... Toen wij onze hypotheek bij de ABN afsloten wisten we ook dat de persoon in kwestie hún hypotheek wilde verkopen en niet die van de Rabobank.
Blijkbaar ben ik één van die malloten die weken bezig is zich ergens in te verdiepen zodat ik ook weet waar ik het over heb en niet blind hoef te varen op iemand
niet naar een bank, nee naar een Onafhankelijk iemand (nu moet ik zeggen dat is ook al iemand die mijn vriend al 15 jaar kent en dus weet dat niet ff zomaar iemand is) kirri schreef:Sylvia schreef:Als een onafhankelijke financiële adviseur dat adviseerd dan zou ik mooi bij hem aankloppen... En als het een adviseur van de DSB zelf is is ie simpelweg niet objectief. En dat weet iedereen imo... Toen wij onze hypotheek bij de ABN afsloten wisten we ook dat de persoon in kwestie hún hypotheek wilde verkopen en niet die van de Rabobank.
Blijkbaar ben ik één van die malloten die weken bezig is zich ergens in te verdiepen zodat ik ook weet waar ik het over heb en niet blind hoef te varen op iemand
Daarom zijn wij dus express bij zo iemand geweestniet naar een bank, nee naar een Onafhankelijk iemand (nu moet ik zeggen dat is ook al iemand die mijn vriend al 15 jaar kent en dus weet dat niet ff zomaar iemand is)
. Snap wel dat de mensen van de DSB je een DSB hypotheek willen verkopen en die van ABN een ABN hypotheek, maar ik snap best dat er dan mensen zijn die er niet automatisch vanuit zouden gaan dat die mensen dan liegen. Ik bedoel Je eigen product het beste vinden is 1, maar als je een klant verteld dat zijn vaste lasten gelijk blijven terwijl ze na een jaar ineens gaan stijgen is iets anders. DendroFleur schreef:Probleem is dat het heel moeilijk te zien is of iemand onafhankelijk is. Ik vertrouw die dus ook niet.
het bedrijf waar de meeste commissie te halen is, is het bedrijf die het meest op de voorgrond zal staan.........
Lovely schreef:Er is ook iemand die 32 mln in een achtergesteld deposito
Citaat:En dan een Scheringa die zielig roept dat hij 'alleen zijn huis nog maar heeft'dat is toch gewoon te triest voor woorden eigenlijk..

Kitty_ schreef:Niet ik maar het energiebedrijf waar ik werk wel; wij leveren oa gas en elektra aan het dirk scheringa museum.
We kregen van de week een brief van zijn boekhouder met een rek nr wijziging. Ben benieuwd of er betaald gaat worden volgende maand
Dendrofleur schreef:Die zijn dus ook niet onafhankelijk. Ze krijgen provisies van bepaalde maatschappijen dus daar gaat vast een lichte voorkeur naar uit.
Die zijn dus ook niet onafhankelijk. Ze krijgen provisies van bepaalde maatschappijen dus daar gaat vast een lichte voorkeur naar uit.

Kaja schreef:Chubby schreef:Ik hoop er ooit serieus over na te moeten denken, maar met mijn huidige positie zou ik niet weten waar ik 5 mio zou laten
Heb je nog een ouwe sok?
een matras schijnt ook erg populair te zijn
. Niet gratis natuurlijk, maar dat is een kleinigheid
.
. Only_Hellen schreef:Jemig ja. Dat is inderdaad ook een probleem zeg. Maar de klanten moeten toch ook gewoon blijven betalen maandelijks? Dat geld moet toch ook ergens naar toe?

Myca schreef:Volgens mij zijn de reguliere rekeningnummers bij DSB helemaal niet bevroren. Het is zelfs éénmalig mogelijk om €3000 te pinnen (als het saldo het toelaat) om zodoende toch je hypotheek e.d. te kunnen betalen.