Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb je er niks aan over gehouden?!
Dat is zeker geen leuk begin! Maar zoals ik het lees is het niet jouw schuld!
Spannend
DeniseM schreef:Hallo meiden,
Voor de gene die dit topic helemaal gelezen hebben.
Weten dat ik net (2 dagen) mijn rijbewijs heb.
Nu wil ik jullie vertellen dat ik ook mijn eerste aanrijding achter de rug heb.. lekker he?
Kwam van mijn paardje en net de laatste bocht bij mijn huis reed er iemand tegen mij aan.
Begint lekker he!
Je hebt er zelf dus niets aan over gehouden? veel schade aan de auto?
Het is ook nog zaterdag en mooi weer en ik moet hetzelfde meisje naar huis brengen als vorige week en dat is best een lastige route, dus ik verheug me er nu al op *NOT*.
Gelukkig betaald de verzekering de schade en is niemand gewond geraakt.DeniseM schreef:Hallo meiden,
Nu wil ik jullie vertellen dat ik ook mijn eerste aanrijding achter de rug heb.. lekker he?
Kwam van mijn paardje en net de laatste bocht bij mijn huis reed er iemand tegen mij aan.
Begint lekker he!
Ik mag maandag mijn mooie roze pasje ophalen! Daar ben ik ook zo bang voor rij je eindelijk zelfstandig en alleen, en dan meteen de 1e dag een aanrijding krijgen! Zo balen!!
Maar het beste is idd zo snel mogelijk weer rijden, zodat je het niet uitstelt.
Maar het ging voor ons gevoel super goed !

dat is dan ook echt zo'n weg waar je helemaal geen 30 verwacht.
Verder valt het bij mij wel mee, bij 30 vind ik het wel lastig om niet te hard te gaan en soms rijd ik de maximumsnelheid maar vind m'n instructeur dat te hard voor de omstandigheden.
Nagini schreef:De gevaarherkenning dus eigenlijk
Vind ik ook wel lastig, ook met inschatten of ik er nog voor kan.
Mijn instructeur zegt dan kom rij rij dat haal je makkelijk. Ja dahaag. als dat voor mij niet goed voelt rijd ik ook niet.
wendyelst schreef:DeniseM schreef:Hallo meiden,
Begint lekker he!
serieus!? dat is balen!Ik mag maandag mijn mooie roze pasje ophalen! Daar ben ik ook zo bang voor rij je eindelijk zelfstandig en alleen, en dan meteen de 1e dag een aanrijding krijgen! Zo balen!!
Moet wat dat betreft gewoon naar m'n instructeur luisteren en als hij zegt gas ook echt gas geven en niet afwachten.
Maarja ik moet het wel gaan doen want anders sta je daar nog wel een uur.
90% gaat goed en 10% kan beter zei hij. Dus dat vind ik wel positief! Hij gaat een afrijdatum voor me zoeken en dan maakt hij een schema zodat we naar het examen toe kunnen werken.
ik heb mijn rooster ook doorgegeven tot aan de kerst, en dan hoop ik daarin mn afrijdatum toch wel te hebben. Maandag zal ik het weten

) en dan overleggen we over een datum.. Lekker persoonlijk, vind ik wel fijn.
Stuk of 40 rij-instructeurs.