Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

PineApple schreef:Nou Rana, ik heb mijn vriend om veel minder enge dromen wakker gemaakt, om toch even te horen dat t echt nep was.
Heb wel eens een droom in een droom gehad, dus droomde dat ik wakker was en hem wakker maakte..uiteindelijk heeft hij mij maar wakker gemaakt omdat ik op hem in aan het slaan was om wakker te krijgen, in mijn droom dus..eigenlijk
Maar ik duim gruwelijk hard voor jullie mee!
En vanavond weer even lekker samen op de bank kruipen, even van elkaar genieten!
Nogmaals, veel sterkte.
[/quote]Citaat:Nikka schreef:Persoonlijk zou ik oppassen met dit soort uitspraken. Wat zou je doen als je er iets over hoort? Eenvoudige pathologie, waar TS en haar vriend op hopen, zal het overleg niet halen. Dus als je er wat van hoort is het geen goed nieuws en wat heb je dan te bieden tot het uiteindelijke consult? Alleen maar angst en onzekerheid, want je zal de opkomende vragen niet allemaal kunnen beantwoorden. Laat dit maar aan de behandelend arts over zou ik zeggen.
@ TS Gelukkig schiet het voor jullie op TS. Nog even en dan hoor je waar je aan toe bent. Ik hoop dat het allemaal meevalt voor jullie en 2010 jullie jaar wordt. Overigens is de tip van Chivance mbt een 2e consult na een minder goede uitslag een goede tip. Dat zou ik zeker doen, mocht het nodig zijn. Vooralsnog hoop ik nog op het beste voor jullie beiden.
Heb je helemaal gelijk in, ik zou ook absoluut niets gezegd hebben totdat Rana zelf de uitslag had (zwijgplicht). Maar als er na de uitslag nog dingen onduidelijk waren of twijfels, dan zou ik wel het achtergrondverhaal weten. Misschien dat ik Rana aan de hand daarvan nog behulpzaam kon zijn. Ik weet dat dat de taak is van de behandelend arts, maar soms is het handig om het verhaal later nog eens in lekentaal terug te horen. Overigens heb ik niets gehoord (ben deze week nog niet bij besprekingen aanwezig geweest) en ben ik de komende 2 dagen niet meer in het UMC, dus zal het soiezo niet meer het geval zijn.
Rana, ik begrijp dat je de onzekerheid zat bent! Ik weet alleen uit ervaring dat wanneer je een slechte uitslag krijgt, je nog wel eens terug wil denken aan de tijd waarin je nog hoop had en optimistische gedachten. Maar goed, dat is nu nog helemaal niet belangrijk. We gaan eerst heel hard met je meeduimen!
Ik kan nu niet heel positief zijn omdat we het nie weten zeg maar, skippy1 schreef:Nog 1 dag, dan krijgen jullie de uitslag...al die onzekerheid...zwaar hoor! Petje af hoe jullie je er sámen doorheen slaan. Ik duim ook hard mee voor een positief bericht.
Laura82 schreef:Lieve Rana,
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen morgen met de uitslag. Ik hoop zo hard dat het positief is voor jullie!!!
Liefs, Laura
Bonita_Bon schreef:Hiervanuit alle sterkte! Hou je schouders recht en wees er voor je vent maar durf af en toe samen even in te storten, dat lucht op!
Hou vertrouwen!