Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
O_FUN_ schreef:Ik ben echt ontzettend benieuwd.
Als hij gaat proberen jou uit te kleden oef. Dat zou ik echt een zware streek vinden, Hallo hij gaat vreemd hij maakt de keuze om met een ander het bed in te duiken en danmoet jij door vor op draaien dat zou echt te ..... voor woorden zijn...
Ilzas schreef:Zo zie je maar weer, je moet NIKS vragen, je wilt de antwoorden toch niet horen. En daarom moet je ook geen antwoord geven op zijn (eventuele) vragen.
Het huis moet toch verkocht worden hoe eerder hoe beter, dan krijg je nog iets van je kosten terug en zit je zelf ook minder lang met de kosten. Ik begrijp dat je dit nu allemaal niet wilt horen en niet aankunt, maar des te eerder het over is, des te eerder je kunt beginnen met verwerken.
Eponastable schreef:Neen nog niet helemaal, de 2 grote paarden blijven dan op de stal staan, daar is een buurvrouw die wel een paardje wenst in haar weitje dus daar kan ook iemand naartoe, verder nog vrienden die me tijdelijk kunnen helpen, enkel zullen ze links en rechts staan wat niet zo leuk is maar als het moet dan moet het
Nagyl schreef:Eponastable schreef:Neen nog niet helemaal, de 2 grote paarden blijven dan op de stal staan, daar is een buurvrouw die wel een paardje wenst in haar weitje dus daar kan ook iemand naartoe, verder nog vrienden die me tijdelijk kunnen helpen, enkel zullen ze links en rechts staan wat niet zo leuk is maar als het moet dan moet het
Er past nog een kleintje bij Gylie in de stal. Of naast hem daar kan je er 2 a 3 kwijt (kleintjes)
mhollander schreef:Ik had het nog een hele tijd na dat we uit elkaar waren. Als mensen dan dingen over mijn ex vertelden deed het nog steeds pijn. Op een gegeven moment heb ik me zelf een schop onde me hol gegeven. Nu na 3 jaar denk ik had ik veel eerder moeten doen. Het voelt nu veel beter zo.
Ik heb ook het huis (huren) gehouden. Hij mocht daarvoor de auto meenemen.(Heb toch geen rijbewijs dus vond ik helemaal niet erg.) De auto heeft hij na 2 maanden al moeten verkopen omdat hij zijn rekening van de telefoon anders niet kon betalen, hij heeft toen die tijd heel veel met zijn nieuwe vriendin gebeld, toen we zelfs al getrouwd waren. Heb direkt gezegt dat hij die rekening zelf maar moest zien te betalen. Tel. stond op zijn naam. De 4 paarden die we toen hadden heb ik nu nog. Ze staan nu alleen niet meer op een manege maar heb een stuk land kunnen huren waar ik een schuilstal op mocht zetten. Schuilstal is een beetje groter geworden dan de bedoeling was. (Is nu gewoon een complete stal met 4 boxen zadelkamer en ruimte voor 150 balen hooi) Heb een bak van 40 bij 16 meter. Een paddock van 10 bij 25 meter en 2 stukken weiland van ongeveer 50x75. Het bedrag wat ik hiervoor moet betalen is echt een schijntje. daarvoor kan ik ze niet eens aan huis houden.
Hoop voor jouw dat je snel je huis kwijt bent en wie weet is het ene stukje grond nog te koop wat je eerder noemde.