fijn dat het bij jou ondanks de pijn goed is gegaan. Je broer ligt denk ik nu op de OK he? Zit hard voor hem te duimen. Heel veel succes voor jullie beide.
Wat fijn dat alles goed is gegaan bij jou, nu duimen voor je broer! Super dat je dit doet, ondanks dat het zo'n zeer doet/heeft gedaan. Beterschap voor jullie allebei en ik hoop zo dat het aanslaat!
Pol, ik hoop dat alles goedgegaan is! Ik vind het nog steeds top dat je dit doet, echt super. En natuurlijk blijf ik duimen voor Steven. Sterkte voor jullie allemaal!
LePapillon
Geplaatst: 09-09-09 16:13
Super dat je dit voor je broer doet! Ik duim hard voor jullie
Mijn broer had ook leukemie, maar wij (andere broer en ik) konden helaas geen donor zijn. Als je behoefte hebt om met iemand te praten die weet wat je doormaakt.. mij PB staat open
Wat super dat je dat voor je broer doet en dat er een match is! Hopen dat jullie beiden snel weer opknappen, en je broer zijn leven natuurlijk weer op kan pakken.
Ondertussen zit jouw operatie er nu op. En misschien die van je broer ook al wel. Wat speciaal dat jij dit voor hem kan doen. Hopelijk slaat het aan!
heel veel sterkte en succes!
twinducklin
Geplaatst: 09-09-09 16:48
Hoop dat het allemaal goed gegaan is, en wil jullie beide veel sterkte wensen! Super dat je dit doet, en gelukkig dat je ook donor voor hem kan zijn. Hopelijk helpt dit ook om je broer weer beter te krijgen!
Ik vind het echt ontzettend knap van je dat je deze stap hebt gezet en ik hoop echt met heel mijn hart dat je je broer hiermee kunt helpen genezen. Echt ontroerend om te lezen, en deze stap al te zetten op jouw leeftijd!
Sterkte met het herstel en de genezing van je broer!