Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinnar schreef:Nu horen we eens een verhaal van DE gedupeerde IN KWESTIE
Ja de gedupeerde...degene die gekwetst is dus????? Niet de vriendin van de betreffende laaielichter. Ik schreef de niet met een hoofdletter dat maak jij er van... Niet op alle slakken zout leggen hoor!
Wendy schreef:Uhm, ik las het ook zo hoor. Als je ipv de gedupeerde nu een gedupeerde had geschreven was je tekst wel correct geweest
Yinnar schreef:Ja de gedupeerde...degene die gekwetst is dus????? Niet de vriendin van de betreffende laaielichter. Ik schreef de niet met een hoofdletter dat maak jij er van... Niet op alle slakken zout leggen hoor!
cremellogek schreef:Ik ga vanavond maar weer goed met hem praten, en ik wil duidelijk zien dat hij spijt heeft en dat hij zich schuldig en heel banketstaaf voelt.
Waarom hij dan nu dat ik het weet ineens wel besluit om hiermee te stoppen. En ik wil duidelijk weten wat hem bezielt heeft om er uberhaubt mee te beginnen en zolang mee door te gaan.
Sees schreef:Yinnar, ik denk dat jij het topic nog maar eens na moet lezen want niemand vond vreemdgaan ok en niemand heeft de pijn van de vrouw waarvan de man vreemdging weggewoven. Alleen er waren mensen (waaronder ik dus) die idd vonden dat de MAN in kwestie schuldig was en niet die TS die wist dat de man een vriendin had. Dat is toch écht wat anders.
double schreef:Abercrombie schreef:Ik heb het idee dat het niets te maken heeft met instincten en genen waarom mannen (en vrouwen) vreemd gaan, meer door de sexualisatie van de hele samenleving.. Je wordt overal, elke dag met sex geconfronteerd en mijn idee is dat een hoop mensen daar door gewoon doordraven wat sex betreft.. Met de bijbehordende lusten en driften die het opwerkt..
En alle vrijgezellen zijn daardoor wellustig en vol onbedwingbare driften?
Er hoeft toch geen algemene grond te zijn waarom mensen vreemd gaan? Het gebeurd.
Daar zitten vast geen genen of instincten of maatschappelijke issues aan vast. Vreemdgaan is gewoon een keuze.
Abercrombie schreef:Die reclames op tv alleen al "zin in een stiekem slippertje, bel mij". Je kan bijna geen parkeerplaats meer op rijden zonder de stickers "parkeerplaatshoëren.nl" tegen te komen. Het wordt gewoon gestimuleerd vindt ik.
Ilzas schreef:Abercrombie schreef:Die reclames op tv alleen al "zin in een stiekem slippertje, bel mij". Je kan bijna geen parkeerplaats meer op rijden zonder de stickers "parkeerplaatshoëren.nl" tegen te komen. Het wordt gewoon gestimuleerd vindt ik.
Wat denk je dan van de spammail die je krijgt? "now you can change women, like you change socks"...
cremellogek schreef:De enige reden om door te zouden gaan is idd houden van.
Maar ik heb nog niet besloten wat ik doe, want mijn gevoel en verstand zeggen vanalles en ik weet er nu nog weinig raad mee..
Ergens hoop ik te horen dat er mensen zijn waarbij het na zo'n affaire toch nog goed is gekomen.
cremellogek schreef:Ik ga vanavond maar weer goed met hem praten, en ik wil duidelijk zien dat hij spijt heeft en dat hij zich schuldig en heel banketstaaf voelt.
Waarom hij dan nu dat ik het weet ineens wel besluit om hiermee te stoppen. En ik wil duidelijk weten wat hem bezielt heeft om er uberhaubt mee te beginnen en zolang mee door te gaan.
Maar ik heb nog niet besloten wat ik doe, want mijn gevoel en verstand zeggen vanalles en ik weet er nu nog weinig raad mee..
Ergens hoop ik te horen dat er mensen zijn waarbij het na zo'n affaire toch nog goed is gekomen.