En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:52

Hoeveel kun je van iemand houden...

TS: vraag je eens af: Ga je de relatie missen of de persoon?

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:53

Jeetje joh......ik heb hier echt geen woorden voor!
Ik zou me niet eens meer durven bewegen in huis. Bij elke plek die je ziet, elke stoel waarop je zit, je bed........brrrrrr........

Je weet niet waar hij en zij overal zijn geweest. Elke aanraking, elk lief woordje allemaal een leugen.....(in mijn ogen dan)

Veel mensen zeggen hier het knap te vinden als je hem kan vergeven maar ik vind het alleen maar dom en zeer onverstandig vinden en helemaal niet knap maar zwak.

Hij heeft niks voor je over!!! Hij was niet eens degene die het je verteld heeft maar zij!!!! Hij houdt ook NIET van je.......iemand die van je houdt doet zoiets niet!!!!

Klinkt hard maar ben hiervan overtuigd en hoop dat je snel je leven kan oppakken..... Je zal er van verbaasd zijn hoeveel je aan kan en wie je allemaal zal steunen.... waar een wil is is een weg! Kom op meid het is niet makkelijk maar als je blijft krijg je gegarandeerd spijt! :(:)
Laatst bijgewerkt door Salsa op 26-08-09 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:53

Yinnar, ik denk dat jij het topic nog maar eens na moet lezen want niemand vond vreemdgaan ok en niemand heeft de pijn van de vrouw waarvan de man vreemdging weggewoven. Alleen er waren mensen (waaronder ik dus) die idd vonden dat de MAN in kwestie schuldig was en niet die TS die wist dat de man een vriendin had. Dat is toch écht wat anders.

Maar goed, TS ik snap dat jij niet alles meer kan lezen want er wordt zo snel en zoveel gepost. Ik herhaal dus heel even mijn vraag: is het echt alleen houden van waarom je er over nadenkt nog bij hem te blijven (dat was niet helemaal de vraag ;)?

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:54

Yinnar schreef:
Nu horen we eens een verhaal van DE gedupeerde IN KWESTIE

Ja de gedupeerde...degene die gekwetst is dus????? Niet de vriendin van de betreffende laaielichter. Ik schreef de niet met een hoofdletter dat maak jij er van... Niet op alle slakken zout leggen hoor!

Wendy schreef:
Uhm, ik las het ook zo hoor. Als je ipv de gedupeerde nu een gedupeerde had geschreven was je tekst wel correct geweest ;)

Tjonge jonge..nou oké herstel..EEN gedupeerde in kwestie.

Als ik het anders had bedoeld had ik wel gelijk gevraagd of haar vriend in een bandje speelt.

Wat een muggezifterij zeg.
Laatst bijgewerkt door Yinnar op 26-08-09 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Sandeman

Het vertrouwen is kapot en om dat te herstellen heb je erg veel tijd nodig en is ook erg moeilijk. Spreek uit ervaring. Bij mij is het vertrouwen niet meer goed gekomen, zocht overal wat achter en ben uiteindelijk toch bij hem weggegaan.
Wens je heel veel sterkte volg je verstand.

Amy77

Yinnar schreef:
Ja de gedupeerde...degene die gekwetst is dus????? Niet de vriendin van de betreffende laaielichter. Ik schreef de niet met een hoofdletter dat maak jij er van... Niet op alle slakken zout leggen hoor!

He gets, voel je niet aangevallen zeg..ik maak er hoofdletters van, omdat ik daar de nadruk op wilde leggen waarom ik het verkeerd had gelezen!!! omdat je anders ms sniet zou begrijpen waarom ik het verkeerd las..zei ik mn vorige post toch al dat ik het verkeerd had gelezen, je eerste uitleg?!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:55

Ps. Ik ben er veeeeel sterker uit gekomen.. Ik pik dat soort gedrag echt nOOIT meer.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:56

Ik denk dat je hier pas echt klaar mee bent als er een knop in je hoofd omgaat, tot dan heeft het simpelweg geen zin om tegen TS te zeggen dat het te stom is om door te gaan want ze gaat er toch wel mee door.

Lijkt me nu wel duidelijk, toch dames?

Succes ermee TS.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:58

cremellogek schreef:
Ik ga vanavond maar weer goed met hem praten, en ik wil duidelijk zien dat hij spijt heeft en dat hij zich schuldig en heel banketstaaf voelt.

Waarom hij dan nu dat ik het weet ineens wel besluit om hiermee te stoppen. En ik wil duidelijk weten wat hem bezielt heeft om er uberhaubt mee te beginnen en zolang mee door te gaan.

Wat wil je nou eigenlijk van hem horen? Dat hij aan jou niet genoeg had, dat het allemaal wel lekker makkelijk was? Er is in dit geval geen enkele reden dat zijn gedrag enigzins goed zou kunnen praten. Hij begon een 2de relatie een paar maanden na zijn 1ste? Nou dn zal die wel over zijn oren verliefd op jou zijn geweest. Ik wil niet gemeen zijn maar je bent toch veel meer waard dan iemand die jou op een 2de of 3de plaats zet? Heeft hij het veilig gedaan? Eis maar van hem dat ie een SOA test laat doen! Nasty hoor iemand zo lang voor liegen. Maar hoe kan het dat je zelf niks merkt? Of wilde je het niet merken?

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:58

Sees schreef:
Yinnar, ik denk dat jij het topic nog maar eens na moet lezen want niemand vond vreemdgaan ok en niemand heeft de pijn van de vrouw waarvan de man vreemdging weggewoven. Alleen er waren mensen (waaronder ik dus) die idd vonden dat de MAN in kwestie schuldig was en niet die TS die wist dat de man een vriendin had. Dat is toch écht wat anders.

Topic is verwijderd en het is toch echt gegaan zoals ik zei...jammer dat jij het niet meer kan lezen.

Maar nogmaals daar gaat het hier niet om. Ik vind het vreselijk voor TS. Ik hoop dat ze een goede keuze maakt waar ze gelukkig van wordt!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:00

double schreef:
Abercrombie schreef:
Ik heb het idee dat het niets te maken heeft met instincten en genen waarom mannen (en vrouwen) vreemd gaan, meer door de sexualisatie van de hele samenleving.. Je wordt overal, elke dag met sex geconfronteerd en mijn idee is dat een hoop mensen daar door gewoon doordraven wat sex betreft.. Met de bijbehordende lusten en driften die het opwerkt..

En alle vrijgezellen zijn daardoor wellustig en vol onbedwingbare driften?
Er hoeft toch geen algemene grond te zijn waarom mensen vreemd gaan? Het gebeurd.
Daar zitten vast geen genen of instincten of maatschappelijke issues aan vast. Vreemdgaan is gewoon een keuze.

Het is zeker een keuze maar ik denk dat er een hoop mannen zijn die niet heel sterk in hun schoenen staan en juist door al die sex gerelateerde dingen op tv en op internet waar je mee dood gegooid wordt eerder hun behoeftes ergens anders gaan bevredigen dan thuis. Die reclames op tv alleen al "zin in een stiekem slippertje, bel mij". Je kan bijna geen parkeerplaats meer op rijden zonder de stickers "parkeerplaatshoëren.nl" tegen te komen. Het wordt gewoon gestimuleerd vindt ik.

Uiteraard is niet iedereen het zelfde maar als je dan toch al een zwak hebt voor alles wat met sex te maken heeft wordt het je niet makkelijker gemaakt om trouw te blijven aan je partner als je er zowat 24/7 mee geconfronteerd wordt..

Overigens zie ik geen probleem als je veel lusten en driften hebt als je vrijgezel bent, dan moet je vooral je gang gaan, maar in een relatie moet je gewoon trouw zijn en het wordt je niet makkelijker gemaakt vind ik dan.. Is overigens niet ter verdediging van de mannen bedoeld maar gewoon mijn idee..

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:01

Abercrombie schreef:
Die reclames op tv alleen al "zin in een stiekem slippertje, bel mij". Je kan bijna geen parkeerplaats meer op rijden zonder de stickers "parkeerplaatshoëren.nl" tegen te komen. Het wordt gewoon gestimuleerd vindt ik.

Wat denk je dan van de spammail die je krijgt? "now you can change women, like you change socks"...

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:02

Ilzas schreef:
Abercrombie schreef:
Die reclames op tv alleen al "zin in een stiekem slippertje, bel mij". Je kan bijna geen parkeerplaats meer op rijden zonder de stickers "parkeerplaatshoëren.nl" tegen te komen. Het wordt gewoon gestimuleerd vindt ik.

Wat denk je dan van de spammail die je krijgt? "now you can change women, like you change socks"...

:r

Blackje

Ik denk dat je daar een goed punt hebt Abercrombie :j
Je wordt er zoveel mee geconfronteerd, en het lijkt allemaal maar zo normaal..

Destino

Wat moeilijk zeg! Heel veel sterkte.

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 17:02

De enige reden om door te zouden gaan is idd houden van.

Maar ik heb nog niet besloten wat ik doe, want mijn gevoel en verstand zeggen vanalles en ik weet er nu nog weinig raad mee..

Ergens hoop ik te horen dat er mensen zijn waarbij het na zo'n affaire toch nog goed is gekomen.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:03

Blackje schreef:
Ik denk dat je daar een goed punt hebt Abercrombie :j
Je wordt er zoveel mee geconfronteerd, en het lijkt allemaal maar zo normaal..

het lijkt bijna normaal inderdaad.. alsof het gewoon maatschappelijk geaccepteerd wordt al dat overdreven sex gedoe..

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:04

cremellogek schreef:

Maar ik heb nog niet besloten wat ik doe, want mijn gevoel en verstand zeggen vanalles en ik weet er nu nog weinig raad mee..

Ergens hoop ik te horen dat er mensen zijn waarbij het na zo'n affaire toch nog goed is gekomen.

Ik heb ook heel wat keren de andere kant op gekeken omdat ik dacht dat ik van hem hield en hem het voordeel van de twijfel gegeven.. Maar ook mij heeft het meer kapot gemaakt dan goed gedaan. Ik ben zoveel gelukkiger nu ik alleen ben..

Ik kon ook geen sex meer met hem hebben op het eind, het idee dat hij misschien wel 2 uur eerder op een ander gelegen had voordat hij thuis kwam :r En vooral ook niet weten of hij het wel veilig zou doen.. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:06

cremellogek schreef:
Ik ga vanavond maar weer goed met hem praten, en ik wil duidelijk zien dat hij spijt heeft en dat hij zich schuldig en heel banketstaaf voelt.

Waarom hij dan nu dat ik het weet ineens wel besluit om hiermee te stoppen. En ik wil duidelijk weten wat hem bezielt heeft om er uberhaubt mee te beginnen en zolang mee door te gaan.

Dat zijn goede vragen, ik hoop dat je een antwoord krijgt waar je wat mee kan. Je mag best een antwoord eisen, het was ook jouw relatie.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:06

Zo'n soort situatie maken wij nu ook van de zijlijn mee, helaas zijn hier 3 kleine kinderen bij betrokken.
maar kan me niet voorstellen als ik in jou schoenen stond dat ik hem ooit weer zou vertrouwen.
Had eerlijk gezegt allang mijn spullen gepakt of hem eruit geschopt.

Blackje

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:07

Dan wens ik je heel veel succes vanavond,
schrijf alvast wat dingen op die je wilt weten, waarschijnlijk vergeet je de helft als het een moeilijk gesprek wordt :)

Abercrombie

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:08

Goede tip Blackje

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:09

Sterkte vanavond TS. Al vraag ik me ergens af wat je er aan hebt. Stel hij geeft sociaal wenselijke antwoorden, vertelt jou wat je wil hoen, huilt en smeekt bij je te blijven. Is dat dan oprecht? Net zo oprecht als hij afgelopen jaren zei dat hij van je hield, dat hij nooooit zou vreemdgaan, dat je de enige voor hem was...

Wat ik gewoon echt niet kan begrijpen is dat hij er al zo snel mee begon, die eerste maanden ben je zo gek van iemand, hoe kan je dan met een ander gaan?

Pff zo'n situatie gun je niemand, dat geldt voor een partner die 1x vreemdgaat al, laat staan dit... naast dat het nu een klap geeft, mag je het de rest van je leven meedragen. Als je je partner al niet meer kunt vertrouwen...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:10

cremellogek schreef:

Dat moet je niet hopen.... Je moet doen wat JOU goed dunkt. De ene relatie is de andere niet.
sommige mensen stappen er nu eenmaal makkelijker overheen dan anderen. Neem geen andere relaties als leidraad, maar neem je eigen beslissingen. Beter nu dan dat je er over een paar achter komt dat hij nooit veranderd is.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:10

cremellogek schreef:

Hoeveel houdt iemand van jou als die je 4 jaar lang kan bedriegen met een ander? Geloof jij nou serieus dat dat echte liefde is? Als je denkt met je verstand, niet met je gevoel, zou je deze jongen dan houden of aan de kant zetten?

Beter gezegd; als een vriendin dit zou overkomen, zou je dan zeggen; probeer het nog is of gelijk zeggen van zo'n figuur moet je toch niet.

Lijkt me wel zo klaar als een klontje boter, maar goed.

Je geeft mij alleen maar de indruk dat je het goed wilt maken, hoe weinig er ook is tussen jullie. Zelfs in dat andere topic, een topic van 2 / 3 jaar geleden, dat jij je vriend grager ziet dan hij jou.. Hoe duidelijk wil je het hebben?

Lekker mee door blijven gaan, kom je straks in een diepe put terecht en ga dan maar is vechten om omhoog te komen. Bel een psycholoog, ga terug naar je ouders/bij vrienden tijdelijk, krijg jezelf op de rit in plaats van dat je met zo'n gast blijft.