Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:18

Chiqa schreef:
Yamcha schreef:
Ken genoeg mannen die er wel degelijk moeite mee hebben.

En jij geloofd dit :D :D

ik geloof dat die mannen het er wel moeilijk mee hebben, kunnen ze alleen nog maar op hun buik op het strand liggen :')

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:40

Chiqa schreef:
Yamcha schreef:
Ken genoeg mannen die er wel degelijk moeite mee hebben.

En jij geloofd dit :D :D

Ik wil niet alweer vervelend doen :7
Maar mijn vriend vindt het op het onsmakelijke af om andermans tieten te zien. Tenzij ze echt lekker strak zijn.
Maar dat zie je nu eenmaal niet te vaak op het strand (no offence op dames die graag topless zonnen)

Anoniem

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:44

Mijn man ook, mijn vader, mijn broer, goede vrienden....... ken er genoeg hoor.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:46

Citaat:
Maar mijn vriend vindt het op het onsmakelijke af om andermans tieten te zien. Tenzij ze echt lekker strak zijn.
Maar dat zie je nu eenmaal niet te vaak op het strand (no offence op dames die graag topless zonnen)

Dat vind ik een beetje raar hoor. :/ Topless zonnen mag, maar alleen als je ** strak zijn? We verbieden toch ook geen mannen met een buikje om op het strand in zwembroek rond te lopen?

Ik vind het echt geen big deal als ik mensen topless zie, het zijn maar borsten hoor. :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:50

maar die buikjes zijn sociaal geaccepteerd! En zo zijn er meer onrechten :P

je lam zuipen in bier, ach prima
jointje roken en de wereld staat op z'n kop, want 'dat doe je toch niet, drug is sleeeeeechttttt' Blaat alcohol is ook drugs

Hiernet zo, die dikke, harige mannenbuiken. Ach nou ja daar kijkt nietmand van op, stel hangtieten en men raakt in de stress, want het zijn tieten. Dat die dikke, harige buiken vaak ook een stel harige hangtieten in het pakket hebben maakt dan weer niet uit....

Ik zie het probleem ook niet, we hebben allemaal lichamen bestaande uit de zelfde onderdelen.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:54

Eowyn3003 schreef:
Citaat:

Dat vind ik een beetje raar hoor. :/ Topless zonnen mag, maar alleen als je ** strak zijn? We verbieden toch ook geen mannen met een buikje om op het strand in zwembroek rond te lopen?

Ik vind het echt geen big deal als ik mensen topless zie, het zijn maar borsten hoor. :)

hehe sorry da's vriend zijn mening. Ik heb gewoon liever iedereen in zwempak/bikini :)

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:57

Qimm schreef:

jointje roken en de wereld staat op z'n kop, want 'dat doe je toch niet, drug is sleeeeeechttttt' Blaat alcohol is ook drugs

Hiernet zo, die dikke, harige mannenbuiken. Ach nou ja daar kijkt nietmand van op, stel hangtieten en men raakt in de stress, want het zijn tieten. Dat die dikke, harige buiken vaak ook een stel harige hangtieten in het pakket hebben maakt dan weer niet uit....

Ik zie het probleem ook niet, we hebben allemaal lichamen bestaande uit de zelfde onderdelen.

Dat is degelijk een feit, het is gewoon cultureel zo gevormd dat borsten iets 'intiems' is, en ja ik ben ook zo 'opgevoed'.
Het is net zoals modellen die per sé graatmager moeten zijn. En zo zijn er nog hopen voorbeelden.

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:59

omg, ik dachtdat je topless uit wilde gaan... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:00

Qimm schreef:

Qimm: ik ben wel consequent hoor.

Vind het gewoon allemaal niks :D Borsten zijn idd iets intiems, en dus privé.
Alles hoeft toch niet geëtaleerd te worden, ik snap dat nooit.

En een joint roken en je lam zuipen...... nee dank u vriendelijk, ik hou niet van het type mens wat dat doet.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:02

Hmmm, stel je nou eens voor dat je rekening moet gaan houden met wat de hele wereld al dan niet vindt?? :+

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ken werkelijk geen mens met HET perfecte lichaam. Ook al die mieperds niet die niet tegen een blote borst kunnen. Ik vraag me af hoeveel van die mensen zelf geen zwembandjes of rugrimpels hebben, niet te spreken van vette bierbuiken of jubeltenen of gewoon een chagerijnige kop. :D
Zit ik zelf ook niet op te wachten, maar ik veroordeel niemand die met een imperfect lijf lekker in het zonnetje op het strand genieten. Moet iedereen vooral lekker zelf weten.

Ikzelf lig aan zee graag topless, als ik lig te zonnen (ik hou niet van strepen). Ga ik zwemmen, een ijsje halen of een potje beach volleyballen dan trek ik wat aan. Niet omdat ik lelijke borsten heb, nee, ze zijn heel strak en decent juist, maar gewoon omdat ik het niet nodig vind om zo rond te lopen. Maar liggend (waarvan de helft op mijn buik ;) ), geloof ik niet dat iemand er last van heeft, hoor. En anders kijken ze maar de andere kant op, want ik kom sosieso niet op het strand om bekeken te worden, eerder voor mijn rust en ontspanning (en daarom ga ik voornamelijk naar rustige stranden). De tijd van 'bekeken worden' (bv. het drukke strand van Bloemendaal) ligt achter me en ach, dat was toen ook erg grappig, maar heb er nu geen enkele behoefte meer aan.

Bij het zwembad of bij de plassen bij me om de hoek heb ik wel een bovenstukje aan. Tenzij het er enorm rustig is, maar tegenwoordig kom ik er alleen nog als het echt warm is en dan ben ik niet de enige. :D

Moest ook erg lachen om iemand in dit topic, die vond dat kinderen er niet mee geconfronteerd mochten worden. Tjonge, hou toch op, zeg. Mijn dochter weet precies hoe ik er uit zie, hoor, en preutsheid, dat kennen we hier in huis niet. :D
Groeit ze nu meteen weer voor galg en rad op ofzo? :+

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:06

Overigens vind ik met bikini ook veel spannender dan topless, hoor ;) . Maar ik lig niet op het strand om spannend te zijn, ik ga er heen om te ontspannen en een leuke tijd te hebben. Er liggen daar voornamelijk onbekende, anonieme mensen, dus ik kan me dan echt niet druk maken of ze wat van mijn lichaam zien of niet. Als ik naar de sauna ga, zien ze zelfs nog meer van me. ;)

De mensen die moeite hebben met topless, gaan zeker nooit naar de sauna (of hooguit naar zo'n resort waar je alleen met bikini/badpak mag lopen).

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:13

L_ola schreef:
Ik vind dat als je topless wilt gaan zonnen, je naar een daarvoor bedoelt strand moet gaan.
Daar lopen geen kinderen rond, dus geen opmerkingen etc.

Juiste kinderen maak hier geen punt van, lopen zelf het liefst in de blote billen rond.

Bij mij gaat op het strand ook alles uit behalve dan het bikini broekje. Tien jaar geleden was dit zeker iets wat je veel meer zag op het strand. Ik ga nu niet meer zonder bovenstukje naar het water toe om een stukje te zwemmen :o alles heeft toch een ander plekje gekregen helaas. Maar ik vind het zeker nog kunnen hoor, ook de oudere vrouwen mogen zelf kiezen of ze topless zonnen. Ieder zijn eigen keuze.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:16

L_ola, topless zonnen is toch iets heel anders dan zonnen op een naturistenstrand, hoor. ;)
Haal je de boel niet een beetje door elkaar? En wat is er mis met dat een kind een topless vrouw ziet?

Less, ben het helemaal met je eens. :j

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:26

Een paar jaar geleden wandelde ik met mijn hond die nog jong en speels was en op iedereen afrende die ze tegen kwam. Ik liep ineens het naturistenstrand op; wist niet dat dit daar was. Mijn hond zag van alles heen en weer springen en wiebelen dus rende op die poedelnaakte mensen af. Daar waren ze dus niet blij mee en ik ook niet want ik liep met een rode kop het gebied af.

Ik zie mezelf niet op een naturistenstrand liggen, is toch heel anders. Of je nou je bovenstuk uit doet of de rest ook, is een heel verschil.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:30

Ik heb ook wel eens een lange strandwandeling gemaakt (in bovenstukje en rokje), richting noordwaarts ergens bij Bloemendaal, toen we een dagje strand deden. Toen liepen we ook ineens op een naaktstrand :') . Tja, ik kan me er niet druk over maken, maar ikzelf heb de behoefte niet om daar tussen te gaan liggen, hoor. :+
We liepen gewoon stoicijns door, de zee was prachtig. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:33

Less schreef:
Een paar jaar geleden wandelde ik met mijn hond die nog jong en speels was en op iedereen afrende die ze tegen kwam. Ik liep ineens het naturistenstrand op; wist niet dat dit daar was. Mijn hond zag van alles heen en weer springen en wiebelen dus rende op die poedelnaakte mensen af. Daar waren ze dus niet blij mee en ik ook niet want ik liep met een rode kop het gebied af.

Ik zie mezelf niet op een naturistenstrand liggen, is toch heel anders. Of je nou je bovenstuk uit doet of de rest ook, is een heel verschil.

Wat is het verschil dan?

Ik hoor hier steeds mensen zeggen dat iedereen hetzelfde is, en een borst niet anders dan een buik of een arm :+

Waarom dan niet het onderstuk ook uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:48

unicorn_kiss schreef:
hehe sorry da's vriend zijn mening. Ik heb gewoon liever iedereen in zwempak/bikini
:)

Hihi als ik dit zo lees heeft vriend weinig te willen :D

unicorn_kiss schreef:
Ik wil niet alweer vervelend doen

Oei je spreekt jezelf dus tegen dus hij kijkt wel? dacht al...kan me niet voorstellen dat hij zn nek niet verdraaid voor een prachtig mooi gebruinde dubbel D :D
En ze lopen dr......echt waar maar jij wil ze blijkbaar liever niet zien.

Yamcha schreef:
Mijn man ook, mijn vader, mijn broer, goede vrienden....... ken er genoeg hoor.

Ja joh heb jij serieus aan al die mannen gevraagd wat ze vinden van een schitterend zonbruin gebrande dubbel D?
En hun antwoord was unaniem dat ze het niets vonden, serieus????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:50

Joh, geloof wat je wilt, mij maakt het niet uit hoor :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:54

Yamcha schreef:
Less schreef:

Wat is het verschil dan?

Ik hoor hier steeds mensen zeggen dat iedereen hetzelfde is, en een borst niet anders dan een buik of een arm :+

Waarom dan niet het onderstuk ook uit?

omdat je dan meteen zo'n bezienswaardigheid wordt :D

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:55

Ach Yamcha je vraagt toch niet serieus wat het verschil is tussen je blote poes of een borst?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:59

Jawel, volgens jullie maakt het allemaal niets uit, en zonnen jullie topless omdat je geen strepen wilt.
Helemaal naakt heb je totaal geen strepen, maar dat is opeens wel een probleem?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:01

Ook iets mooi vinden (geen strepen) heeft grenzen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:03

ik heb dit jaar best vaak topless in de zon gelegen want ik heb een strapless trouwjurk en ik wil dáár egaal bruin zijn. Anders hoeft het voor mij ook niet zonodig hoor. Ik heb geen kleding waarbij je strepen zou zien thv het bikini broekje. maar ik heb bij de sauna ook wel helemaal naakt gezond, maar daar moet het :D maar wit daar maakt me niet uit omdat dat niet minder mooi staat bij bepaalde kleding in mijn kast.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:05

Bovendien vraag ik me af of het is toegestaan om helemaal naakt te gaan op een niet naaktstrand? Dat lijkt me ook een goede reden om het niet te doen. In de sauna bijvoorbeeld heb ik er ook totaal geen problemen mee.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:05

Yamcha, ik ben een fervent drager van topjes, jurkjes met spaghettibandjes en wat meer 'open' rug kledij. ;)
Dat is geen gezicht met strepen van een bikini. Bovendien vind ik witte borsten echt niet mooi, sorry.
Ieder zijn keuze, hoor, ik dus de mijne.

Met broeken en rokken, merk je wat minder van een witte kont :+ . Maar heel af en toe een zonnebankje doet ook wonderen, dan is het niet zo heel wit. ;)
Heel af en toe, hoor, want gezond is het niet (net als de zon, maar ja, daar hou ik dan wel weer van). ;)

Maar ik geef toe dat ik het liefst helemaal egaal wat kleur heb. Maar ja, ik heb dan weer niet zo de behoefte om naar een nudistenoord te gaan, dus dan moet je kiezen. :D

Het gaat natuurlijk allemaal nergens over met die strepen, maar een beetje ijdel ben ik toch wel, moet ik heel eerlijk bekennen. :o

Als je helemaal naakt gaat op een gewoon strand, wordt je opgepakt door de politie. Mag namelijk niet. ;)