Chiqa schreef:Yamcha schreef:Ken genoeg mannen die er wel degelijk moeite mee hebben.
En jij geloofd dit![]()
ik geloof dat die mannen het er wel moeilijk mee hebben, kunnen ze alleen nog maar op hun buik op het strand liggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Yamcha schreef:Ken genoeg mannen die er wel degelijk moeite mee hebben.
En jij geloofd dit![]()
Citaat:Ik wil niet alweer vervelend doen![]()
Maar mijn vriend vindt het op het onsmakelijke af om andermans tieten te zien. Tenzij ze echt lekker strak zijn.
Maar dat zie je nu eenmaal niet te vaak op het strand (no offence op dames die graag topless zonnen)
Eowyn3003 schreef:Citaat:Ik wil niet alweer vervelend doen![]()
Maar mijn vriend vindt het op het onsmakelijke af om andermans tieten te zien. Tenzij ze echt lekker strak zijn.
Maar dat zie je nu eenmaal niet te vaak op het strand (no offence op dames die graag topless zonnen)
Dat vind ik een beetje raar hoor. :/ Topless zonnen mag, maar alleen als je ** strak zijn? We verbieden toch ook geen mannen met een buikje om op het strand in zwembroek rond te lopen?
Ik vind het echt geen big deal als ik mensen topless zie, het zijn maar borsten hoor.
Qimm schreef:maar die buikjes zijn sociaal geaccepteerd! En zo zijn er meer onrechten![]()
je lam zuipen in bier, ach prima
jointje roken en de wereld staat op z'n kop, want 'dat doe je toch niet, drug is sleeeeeechttttt' Blaat alcohol is ook drugs
Hiernet zo, die dikke, harige mannenbuiken. Ach nou ja daar kijkt nietmand van op, stel hangtieten en men raakt in de stress, want het zijn tieten. Dat die dikke, harige buiken vaak ook een stel harige hangtieten in het pakket hebben maakt dan weer niet uit....
Ik zie het probleem ook niet, we hebben allemaal lichamen bestaande uit de zelfde onderdelen.
Qimm schreef:maar die buikjes zijn sociaal geaccepteerd! En zo zijn er meer onrechten![]()
je lam zuipen in bier, ach prima
jointje roken en de wereld staat op z'n kop, want 'dat doe je toch niet, drug is sleeeeeechttttt' Blaat alcohol is ook drugs
Hiernet zo, die dikke, harige mannenbuiken. Ach nou ja daar kijkt nietmand van op, stel hangtieten en men raakt in de stress, want het zijn tieten. Dat die dikke, harige buiken vaak ook een stel harige hangtieten in het pakket hebben maakt dan weer niet uit....
Ik zie het probleem ook niet, we hebben allemaal lichamen bestaande uit de zelfde onderdelen.
L_ola schreef:Ik vind dat als je topless wilt gaan zonnen, je naar een daarvoor bedoelt strand moet gaan.
Daar lopen geen kinderen rond, dus geen opmerkingen etc.
Less schreef:Een paar jaar geleden wandelde ik met mijn hond die nog jong en speels was en op iedereen afrende die ze tegen kwam. Ik liep ineens het naturistenstrand op; wist niet dat dit daar was. Mijn hond zag van alles heen en weer springen en wiebelen dus rende op die poedelnaakte mensen af. Daar waren ze dus niet blij mee en ik ook niet want ik liep met een rode kop het gebied af.
Ik zie mezelf niet op een naturistenstrand liggen, is toch heel anders. Of je nou je bovenstuk uit doet of de rest ook, is een heel verschil.
unicorn_kiss schreef:hehe sorry da's vriend zijn mening. Ik heb gewoon liever iedereen in zwempak/bikini
unicorn_kiss schreef:Ik wil niet alweer vervelend doen
Yamcha schreef:Mijn man ook, mijn vader, mijn broer, goede vrienden....... ken er genoeg hoor.
Yamcha schreef:Less schreef:Een paar jaar geleden wandelde ik met mijn hond die nog jong en speels was en op iedereen afrende die ze tegen kwam. Ik liep ineens het naturistenstrand op; wist niet dat dit daar was. Mijn hond zag van alles heen en weer springen en wiebelen dus rende op die poedelnaakte mensen af. Daar waren ze dus niet blij mee en ik ook niet want ik liep met een rode kop het gebied af.
Ik zie mezelf niet op een naturistenstrand liggen, is toch heel anders. Of je nou je bovenstuk uit doet of de rest ook, is een heel verschil.
Wat is het verschil dan?
Ik hoor hier steeds mensen zeggen dat iedereen hetzelfde is, en een borst niet anders dan een buik of een arm
Waarom dan niet het onderstuk ook uit?