DaanxBien schreef:Idd kan me voorstellen dat jij nu snoopy gewoon houd
Ik had het meer erover dat ik nu niet een pony zou kopen waar ik bij voorbaat al te groot voor ben haha !
Ik vind het wel jammer voor je dat dat meisje nog niet echt lekker kan rijden enz dat je der met een gerust hart alleen laat en kan gaan mesten. Beetje rijervaring is toch wel fijn. Het fijne is als je bv neefjes of nichtjes heb die nog een stukkie kleiner dan jou zijn en ook ervaring en intresse hebben met paarden maarja niet iedereen heeft dat.
Voor Misty ben ik sowieso al tegrooot 
Andere reden waarom ik enkel kleintjes koop: Moeder heeft schrik van grotere, ben eens op een d-pony gaan rijden en die bokte en steigerde een beetje en toen wouz e niets meer. Uiteindelijk overhaalt voor een kleintje 
Snoopy is soms een beetje sterk als hij zijn zin wil doordrijven, we hebben een piste waar het aan de kant met zand omhoog gaat (mss 7 meter omhoog, er staan bomen tussen) en als ie zijn zin niet krijgt loopt hij gewoon met jou op de rug de kant op 
heb al afspanning enal geprobeerd, maar ze kruipen er toch tussendoor 
Soms laat ik het meisje wel eventjes alleen, maar da's nooit langer dan 30 sec
Meestal loop ik er zelfs de hele tijd naast (jaja ook in draf) om tips te blijven geven 
Maar, ze heeft wel de doorgedrevenheid dus ik ga rustig afbouwen en eens pouchen of zij niet elke week wilt komen rijden
Als het shcool is mag ze wel maar een uurtje komen op zondag, best wel poedersuiker
Maar vanaf volgend jaar komt ze ook op woensdga naar haar oma 
De'r oma is altijd super blij als ik kom "babysitten" op 't kindje en haar zusje
Voor mij ishet eerder ontspanning